Mainos

Sykemittarit?

• 77 679
  • 329

Veijari

Jäsen
Garmin fenix 6x alkanut esittämään hyytymisen merkkejä. Kello hankittu vuonna 2019. Pelkässä rannekellokäytössä akkukesto ”enää” noin 1 vko yhdellä latauksella, aktiivikäytössä luonnollisesti huomattavasti vähemmän. Puhelimeen (iPhone 15) ei myöskään saa luotua yhteyttä, en ihmettelisi vaikka olisi Applen ominaisuus(?). Uutta kelloa siis vähän katsellut.
Apple watch muuten varmasti olisi oikein soiva peli iPhonen kanssa yhteistyössä, mutta todella ihmetyttää miten noiden uusimpien/kalliimpien Apple kellojen akkukestossa puhutaa päivästä-parista ja Garminilla viikoista.

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Garmin fenix 6x alkanut esittämään hyytymisen merkkejä. Kello hankittu vuonna 2019. Pelkässä rannekellokäytössä akkukesto ”enää” noin 1 vko yhdellä latauksella, aktiivikäytössä luonnollisesti huomattavasti vähemmän. Puhelimeen (iPhone 15) ei myöskään saa luotua yhteyttä, en ihmettelisi vaikka olisi Applen ominaisuus(?). Uutta kelloa siis vähän katsellut.
Apple watch muuten varmasti olisi oikein soiva peli iPhonen kanssa yhteistyössä, mutta todella ihmetyttää miten noiden uusimpien/kalliimpien Apple kellojen akkukestossa puhutaa päivästä-parista ja Garminilla viikoista.
Tuo 1-2 päivää on kyllä lyhyt. Minulla on käytössä muutaman vuoden vanha Garmin Vivoactive 4. Sanoisin mutulla, että nykyisellään pitää ladata noin kaksi kertaa viikossa 3-4 suorituksella per viikko ja aina on myös sykevyö käytössä.

Suosikkijoukkue
KalPa
Itsellä myös Fenix 6x, itsellä ei oikein rannemittaus ole vaihtoehto kun suurimman enimmäkseen harrastan pyöräilyä ja hiihtoa. Rannemittausta kuulemma sotkee jos joutuu puristamaan kädessä jotain, tälläisen selityksen olen kuullut. Omat huomiot tukevat selitystä, juostessa voi olla aika tarkkakin.

Olen myös jännittänyt kuinka kauan kello kestää, aika kalliita alkavat olla uudet mallit.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Samsungin älykelloista on varmaankin kokemuksia? Vanha Garmin Venu tuli tien päähän ja mietin, että koska luuri on Sampan, saattaisi ehkä jotain synergiaetua saada hommaamalla uudeksi rannekkeeksi saman brändin laitteen.

Myös kokemukset toiseen suuntaan kelpaa, eli mikäli ette ole kokeneet saaneenne saman tuoteperheen kellosta erityisempää hyötyä. Mullehan sinänsä kelpaa hyvin mikä tahansa muukin, kunhan vain saa seurattua perusdataa liikuntasuorituksista, GPS on ok tarkka ja maksamaan pystyy.

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Samsungin älykelloista on varmaankin kokemuksia?
Mulla Watch6 Classic. Oikein toimiva kello, vaikkakin ladata saa aika tiuhaan. Liikuntaa seuraa hyvin ja sykkeenmittaus aekä gps vaikuttaa tarkalle. Plussaa myös verenpaineen mittauksesta. Entistä Polarin igniteä en kaipaile.

Lähimaksut toimii hyvin.

+ Paras ominaisuus kellossa on kuitenkin se, että kellon selaimeen saa pikakuvakkeelle Tekstitv:n 235 sivun !

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy