Syöttöpisteiden ilmaisjakelu

  • 381 328
  • 1 178

Batigol

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Rangers, Tshekki, Argentina
Kummasti se Hirso onkin nyt kova jamppa, vielä Joksuihin mennessä oli Juudas ja kuolemaantuomittu IFK-fanien silmissä..

Jarkko Immonen on pelannut NHL:n legendaarisimmassa joukkueessa, höntsäili samassa ylivoimassa Jagrin, Strakan ja Nyllen kanssa. Sori jätkät, saatte pitää Hirsonne.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Immosesta ei tule mitään mieleen - ei pelaa mitenkään erikoisella tyylillä enkä suoraan sanottuna tiedä edes miltä mies näyttää.

Kertooko tuo kommentti sitten enemmän Immosesta vai sinusta? Et ilmiselvästikään ole jääkiekon seuraajana kovinkaan aktiivinen. Kyllä minä ainakin osaan tunnistaa Bluesin kultakypärän ilman nimen näkemistä selästä tai kultaista pottaa päässä.

Tämä nyt oli kommentti, kun kävi turhauttamaan. Pahoittelut. Keskustelu ei nimittäin ole kovin hedelmällistä, jos keskustelijan anti jää siihen, että hän tuo ilmi vain oman jääkiekkotietämyksensä vähyyden. Mielestäni Jarkko Immonen on suomalaisessa jääkiekossa jo reilusti sellainen nimi, että vähänkin lätkää seuraava tietää hänestä perusasiat.

Mutta varsinaista asiaakin. Hirsovitsi ja IFK ilmeisesti tyytyivät pistepörssin voittoon. Mikäs siinä, varmasti kunniakas pyttyhän se on sekin.
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
Jarkko Immonen on pelannut NHL:n legendaarisimmassa joukkueessa

Eihän Jarkko sentään Montrealissa sillä lyhyellä NHL-urallaan kerennyt pelata vaikka seuraa kerran vaihtoikin.

Ei kait sikäli liity ketjuun mutta kun joku kehui keski-suomalaisia rehdeiksi pikku tilastonikkareiksi niin eikös joku Jypissä pelannut maalivahti joskus sanonut että ei viitsinyt noteerata torjuntojen määriä jyppösessä ollenkaan kun niihin lisättiin aina hirveä määrä lisää prosenntien nostamiseksi. Tiedä sitten tämänkään todenperäisyyttä kun ei niin juurikaan sitten kiinosta. Kuhan nyt kerroin.
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tänään kun katsoin pelin niin Hirsovits ei näihin pelaajiin kuulu ja tämmöinen käsitys mulla on ollut aiemminkin. Ei dominoi kenttää mitenkään ja joka kolmas peli on sitten sellainen missä hirso saa sitten muutaman syöttö pinnan. Tämän illan peli vaan vahvisti käsitystä.

Huono oli Hirson peli tänään mutta jos ny kuitenkin jotain muuta kun "joka kolmas peli muutama piste"- meininkiä tarvitaan pistepörssin voittoon. Sitä vaan on nykyään muodikasta haukkua tuota Hirsoa ku ei se tee muuta ku kalastelee syöttöpisteitä. Ottakaa nyt se pää pois perseestä ja huomatkaa että Hirso on pelannut hienon talven ja kevään, ainakin minun mielestä. Ja Immonenki on hyvä. Ja Corso. Ja monet muut.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hieman mä ihmettelen, että miksi Hirson pistepörssin voitosta keskustellaan tässä ketjussa. Toisaalta taas en ihmettele, kun joku on keksinyt esittää "faktansa" Hirson puhutuista syötöistä, niin lammaslauma kyllä tekee ns. palstatotuudesta nopeasti faktan.

Ymmärrän myös Jyväskyläläisten tuskan, koska olihan se niin lähellä, että oltaisiin saatu ensimmäinen Jyväskyläläinen pistepörssin voittaja. No Immosta voi aina pitää moraalisena voittajana.. Pystyttäkää vaikka patsas sille kuninkaallenne, että voitte purkaa paineenne jonnekin muualle.

Viimevuonna se paha voittaja oli kaatuilija-Pesonen, joka ei ollut mitään symppis-Leinoon verrattuna jne.
 

Handyy

Jäsen
Ymmärrän myös Jyväskyläläisten tuskan, koska olihan se niin lähellä, että oltaisiin saatu ensimmäinen Jyväskyläläinen pistepörssin voittaja. No Immosta voi aina pitää moraalisena voittajana.. Pystyttäkää vaikka patsas sille kuninkaallenne, että voitte purkaa paineenne jonnekin muualle.
Minua ei ainakaan JYP-fanina kyllä kiinnosta vähääkään kuka voitti pistepörssin, varsinkin kun tiedän mitä Immonen kyseisestä tittelistä ajattelee. Ja täytyy kyllä sanoa, että pidän miehen asennetta ja lausuntoja erittäin hienoina. Joukkueen valmennuskaan ei laittanut Immosta kentälle hakemaan pisteitä viimeisen ottelun viimeisillä minuuteilla.

Paras kommentti Immoselta koko asiaan oli se, että hyvä kun ei voittanut ettei tarttenut lähteä Helsinkiin patsastelemaan puku päällä johonkin palkintojenjakotilaisuuteen.

Pistepörssin voitto = Ei todellakaan kiinnosta.
Runkosarjan voitto = Todellakin kiinnostaa.

Corsohan sitäpaitsi teki huimalla erolla kaikkiin muihin pisteitä per ottelu, joten jos jollekin pitää antaa kunnia henkilökohtaisista pisteistä, löytyy se oikea moraalinen osoite tänä vuonna Oulusta, eikä Jyväskylästä tai Helsingistä.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minua ei ainakaan JYP-fanina kyllä kiinnosta vähääkään kuka voitti pistepörssin, varsinkin kun tiedän mitä Immonen kyseisestä tittelistä ajattelee. Ja täytyy kyllä sanoa, että pidän miehen asennetta ja lausuntoja erittäin hienoina. Joukkueen valmennuskaan ei laittanut Immosta kentälle hakemaan pisteitä viimeisen ottelun viimeisillä minuuteilla..

Ja sulla on faktaa, että Hirso ajatteli vaan omaa voittoaan?

Paras kommentti Immoselta koko asiaan oli se, että hyvä kun ei voittanut ettei tarttenut lähteä Helsinkiin patsastelemaan puku päällä johonkin palkintojenjakotilaisuuteen.

Mitäs luulisit kenen tahansa sanovan?

Eikä sen puoleen. Mä pidän Immosta parempana pelaajana, kuin Hirso.

Corsohan sitäpaitsi teki huimalla erolla kaikkiin muihin pisteitä per ottelu, joten jos jollekin pitää antaa kunnia henkilökohtaisista pisteistä, löytyy se oikea moraalinen osoite tänä vuonna Oulusta, eikä Jyväskylästä tai Helsingistä.

No pistepörssin nyt vaan sattuu voittamaan se, joka on tehnyt eniten pisteitä. Ei se, joka olisi "mahdollisesti" tehnyt eniten pisteitä kauden lopussa.
 

Handyy

Jäsen
Ja sulla on faktaa, että Hirso ajatteli vaan omaa voittoaan?
Ei minua kiinnosta mitä Hirschovits ajattelee tai tekee, ellei kyseessä ole peli JYPiä vastaan (ja erittäin hyvin on JYP saanut pidettyä miehen kurissa). Tietääkseni en puhunut kyseisestä kaverista sanaakaan.

No pistepörssin nyt vaan sattuu voittamaan se, joka on tehnyt eniten pisteitä. Ei se, joka olisi "mahdollisesti" tehnyt eniten pisteitä kauden lopussa.
Ja sama asia tässä, lukisit nyt vain mitä kirjoitin. Puhuin moraalisesta voitosta, josta itse aloitit puhumaan. Ja sitä moraalista voittoa en edes antanut Immoselle.
 

Jindebyne

Jäsen
Tänään kun katsoin pelin niin Hirsovits ei näihin pelaajiin kuulu ja tämmöinen käsitys mulla on ollut aiemminkin. Ei dominoi kenttää mitenkään ja joka kolmas peli on sitten sellainen missä hirso saa sitten muutaman syöttö pinnan. Tämän illan peli vaan vahvisti käsitystä.

No sulta nyt ei voi paljon odottaa kun lusikalla on annettu, mutta sen verran pyytäisin repimään sitä päätä sieltä pakaroiden välistä ulos, että edes hetken miettisit pelaisiko HIFK nyt edes säälipleijareissa jos heillä ei olisi pistepörssin voittajaa riveissään?

Eiköhän se ole jo ihan riittävää tasonnostoa?
 

kymppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No sulta nyt ei voi paljon odottaa kun lusikalla on annettu, mutta sen verran pyytäisin repimään sitä päätä sieltä pakaroiden välistä ulos, että edes hetken miettisit pelaisiko HIFK nyt edes säälipleijareissa jos heillä ei olisi pistepörssin voittajaa riveissään?
Sitähän me emme koskaan saa tietää, että pelaisiko HIFK vaikka oikeastikin pleijareissa, jos Hirson tilalla olisi ollut joku muu saman palkkaluokan peluri. Itse veikkaisin, että tuskin olisi ainakaan sääleistä ulos jäänyt, ellei tämä korvaaja olisi flopannut aivan totaalisesti.

Kun tämän ketjun viimeaikaisia viestejä lukee, niin suurin katkeruus näyttää tulevan kyllä HIFK-leiristä, syystä tai toisesta. Hirso nyt sattuu olemaan tässä otsikossa, koska olemassa on ainakin yksi dokumentoitu keissi, jossa Hirso sai syöttöpisteen erittäin epäilyttävän tapahtumaketjun päätteeksi ja täysin ansiotta (siis tämä Söderholm-case).

Tuo tapahtuma yksinkertaisesti kuvastaa erittäin vahvasti nykyistä syöttöpisteiden jakokäytäntöä, johon varmaankin 90% täällä kirjoittavista haluaisi muutoksen. NHL-tyylinen videotarkastelu jälkikäteen ja pinnojen kirjaaminen ennaltamäärättyjen kriteerien avulla ei varmasti olisi kohtuuton työtaakka. Saataisiin tämäkin keskustelu suunnattua johonkin järkevämpään ja pistepörssin voittaja itselleen ansaitsemansa arvostuksen. Henk. koht. meikäläistä ei kyllä kiinnostaisi juuri paskan vertaa, jos joku Tenute olisi jollakin käsittämättömällä tavalla venynyt pistepörssin kärkeen tänä vuonna, mutta Jokerit lähtisi lauluun puolivälieristä.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Ottakaa nyt se pää pois perseestä ja huomatkaa että Hirso on pelannut hienon talven ja kevään, ainakin minun mielestä. Ja Immonenki on hyvä. Ja Corso. Ja monet muut.

Täysin samaa mieltä tästä.

Osa muista kuin JYP-faneista ei vaan osaa ymmärtää millaisen kunnioituksen Jarkko on meidän keskuudessamme pelannut/ansainnut. Varsinkin Helsingissä tuntuu sankarin ja petturuuden rako todella pieneltä ja ei olisi edes yllätys, että nimeltä mainitsematon kaveri joka pelasi loistavan kauden olisi tämän päivän mahdollisen tappion jälkeen se ex-narri jolla pää ei kestä kovia pelejä.

Aika karusti lipsunu ohi aiheen ainakin allekirjoittaneella, joten minun osaltani tämän asian vatvominen jää tähän.
 

ultras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tampere
Löytyykö Jatkoajasta sellaista ketjua missä JYP-fanit ei ole mittailemassa ja vertailemassa oman joukkueen pelaaja kyseiseen?

Hirso voitti, onnittelut hänelle. Ei huono suoritus kun ajattelee että ei varmasti ollut helppoa palata IFK:n. Sen myönnän että ennemmin omaan jengiin Immosen ottaisin kuin Hirson.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
kymppi kirjoitti:
Kun tämän ketjun viimeaikaisia viestejä lukee, niin suurin katkeruus näyttää tulevan kyllä HIFK-leiristä, syystä tai toisesta. Hirso nyt sattuu olemaan tässä otsikossa, koska olemassa on ainakin yksi dokumentoitu keissi, jossa Hirso sai syöttöpisteen erittäin epäilyttävän tapahtumaketjun päätteeksi ja täysin ansiotta (siis tämä Söderholm-case).

Sattumoisin narri-leiristä tulee suurin "totuus". Pääosa IFK-faneista on tyytyväisiä, kun Hirso vei pistepörssin ja muut jäi nuolemaan näppejään. Monihan väitti, että Hirso floppaa IFK:ssa. Immonen, Hirso ja Corso ovat liigan parhaat sentterit ja olen tyytyväinen, että meidän kundi vei pistepörssin. Hirson ansiosta ollaan edes poffeissa, sen verran jätkä painoi illasta toiseen pisteitä ja lähes 30minuutin peliaikoja alivoimineen.

Painaako Hirson jalka kovan peliajan jälkeen? Onko enää puhtia?
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täysin samaa mieltä tästä.

Osa muista kuin JYP-faneista ei vaan osaa ymmärtää millaisen kunnioituksen Jarkko on meidän keskuudessamme pelannut/ansainnut. Varsinkin Helsingissä tuntuu sankarin ja petturuuden rako todella pieneltä ja ei olisi edes yllätys, että nimeltä mainitsematon kaveri joka pelasi loistavan kauden olisi tämän päivän mahdollisen tappion jälkeen se ex-narri jolla pää ei kestä kovia pelejä.

Aika karusti lipsunu ohi aiheen ainakin allekirjoittaneella, joten minun osaltani tämän asian vatvominen jää tähän.

Nyt ruvetaan olemaan hyvinkin oikeilla jäljillä. Luulen myös, että tämä Immonen-Hirso-keskustelu johtuu ennen kaikkea siitä, että suurseuran ja pikkuseuran kannattajan ajatusmaailmat ovat kuitenkin melko kaukana toisistaan, perustelut:

Suurseura, kuten HIFK ja Jokerit hemmottelevat kannattajiaan kausi toisinsa jälkeen uskomattoman kovilla nimillä. Tämä johtaa väistämättä jonkinasteiseen saturoitumiseen yksittäisen tähden hehkuttamisen suhteen. Itse asiassa monestihan käy niin, että se kallis "superpelaaja" osoittautuukin enemmän tai vähemmän tavalliseksi kuolevaiseksi ja myös se seikka vaikuttaa suurseuran kannattajan mielessä suhtautumiseen näihin "koviin nimiin".

Pikkuseura, kuten JYP saa erittäin harvoin haalittua riveihinsä Immosen tai Pihlmanin kaltaisia liigatason supertähtiä. Yleensä rahalla ei ole mahdollista kilpailla suurseuran kanssa, joten tarvitaan jotakin "seurauskollisuutta" tai muuta taustaa, joka saa tähden rantautumaan pikkuseuraan. Tämä muodostaa jo pelkästään asetelman, jossa pikkuseuran kannattaja nostaa sen "Immosensa" moraaliltaan ja arvoiltaan erittäin korkealle, kun tulee "kotiin", vaikka rahaa olisi saanut enemmän muualta. Uskoisin, että tämä aspekti puuttuu ainakin osittain suurseuran kannattajan tunneskaalasta, tai ehkä realisoituu ainoastaan tyyliin Selänteen tullessa Jokereihin tai Jokisen Hifkiin. En tiedä.

Tässä varmaan se ero tosiaan tulee, että pienemmätkin onnistumiset, kuten huippupelaajan tuleminen seuraan tai runkosarjan voitto ovat pikkuseuran kannattajalle käsittämättömän kovia saavutuksia, kun taas suurseuran fani on tyydytetty vasta kun "poika" on kotona.

Em. asetelmassa mielestäni kumpikaan ei ole sen enempää oikeassa tai väärässä. Kysymys on vain kontekstista, jossa asiaa tarkastellaan. Vähän samantyyppinen keskustelu, kun diggailet jotain tiettyä bändiä tai biisiä ja kaverisi mielestä se on ihan paska. Koitat silti väsymiseen saakka hehkuttaa sitä omaa diggailusi kohdetta, jotta toinenkin myöntäisi, että "onhan tää ihan hyvä" :) Ilmeisesti ihmismieleen on rakennettu sisään voimakas tarve saavuttaa asioissa konsensus, vaikka se ei olisi millään kyseisessä tilanteessa mahdollista.

Olen itsekin tässä ketjussa syyllistynyt tuohon mainitsemaani jankuttamiseen siitä, kumpi on parempi, omena vai appelsiini (tässä tapauksessa Hirso vai Jakke)? Kaikkien näiden vinkumisten (omieni ja muiden) jälkeen totean, että Hirson kannattajat eivät tule myöntämään Immosen paremmuutta ja toisinpäin. Ja miksi tarvitsisikaan? Nautitaan kukin omista tähdistämme tahoillamme ja kannustetaan omaa joukkuettamme. Siitähän tässä hommassa on kyse. Onnea niin Jakelle kuin Hirsolle kauden tärkeimpiin koitoksiin!

Sikana offtopicia ja ennen kuin mode-sedät laittavat minut hyllylle kauden tärkeimpinä hetkinä, lopetan omalta osaltani tämän keskustelun tähän.

Ugh, olen (syöttöpisteeni) puhunut :D
 
Väsyneen oloista keskustelua. Edellisen viestiin viittaan vain sen takia kun mainitsi seurauskollisuuden. Käsittääkseni kuitenkin Immosella on yksi liigan kovimmista palkoista, eli ei se ihan puhdasta seurauskollisuutta taida olla. Varsinkaan kun kyseessä ei ole edes oma kasvatti.

Hirso nyt voitti ja hyvä niin. Olisin joka tapauksessa onnitellut samalla tavalla kaikkia muitakin.
 

phakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
RISTO DUFVA ja JYP + JYP-Akatemia
Immonen muuten johdatti joukkueensa tällä kaudella korkeammalla kuin Hirsovits. Tosin Immonen ei ole pelannut vielä yhtään tosi-peliä ja Hirsovitsille niitä ei enää ole tarjolla vaikka haluaisi. Tosin pistepörssin voittajan eduksi pitää mainita hieno 10 minuutin rangaistus ratkaisu-hetkellä tämän päivän ottelussa ;) Täsmälleen tämmöinen kuva minulla on ollu Hirsovitsistä, helpoissa peleissä helppoja pisteitä ja jopa runkosarjan kova peli saa miehen jäätymään.
 

Acid

Jäsen
Mutta varsinaista asiaakin. Hirsovitsi ja IFK ilmeisesti tyytyivät pistepörssin voittoon. Mikäs siinä, varmasti kunniakas pyttyhän se on sekin.
Asiaa? Viestissäsi ei ollut mitään asiaa vaan samaa naurettavaa provoa ja ihme pätemisen tarvetta mitä nyt on ollut jo pitkään suurimmalla osalla jyp kannattajista ihan kaikissa ketjuissa, vaikka ne eivät liittyisi jypiin tai immoseen. Taitaa olla aika kova alemmuuskompleksi jypin faneilla koska ei näitä viestejä enään mikään muu selitä. Hirsosta en pidä pätkääkään, mutta hän voitti pistepörssin. Ei jyväskylän "kuningas" joka ei ole muuten saavuttanut yhtään mitään, eikä edes ole jypin oma poika. Väritön, hajuton ja mauton. Aivan kuten jypikin.
Säästän vaivaa jypinfaneilta ja totean, että tylsintä kiekkoa tällä kaudella on pelannut ja pelaa Jokerit. No niin, ei tarvitse sitten kertoa itsestään selvyyksiä.
 

Handyy

Jäsen
ihme pätemisen tarvetta mitä nyt on ollut jo pitkään suurimmalla osalla jyp kannattajista ihan kaikissa ketjuissa, vaikka ne eivät liittyisi jypiin tai immoseen. Taitaa olla aika kova alemmuuskompleksi jypin faneilla koska ei näitä viestejä enään mikään muu selitä.
Mitkä nämä kaikki ketjut ovat, ja keitä nämä "suurin osa" ovat? Kyllä minä sen näen, että muutamat henkilöt joilla lukee JYP profiilissa eivät tee muuta kuin provoilevat, mutta yhtä paljon tuntuu olevan näitä henkilöitä joiden tuotokset kertovat kuinka JYPin faneilla on alemmuuskompleksi. Se on sinänsä huvittavaa, koska en näe sen olevan yhtään sen järkevämpää kuin tuo provoilukaan.
 

Acid

Jäsen
Minua ei ainakaan JYP-fanina kyllä kiinnosta vähääkään kuka voitti pistepörssin, varsinkin kun tiedän mitä Immonen kyseisestä tittelistä ajattelee.

Miksi siis jauhat asiasta jos se ei kerran kiinnosta? Tiedät mitä immonen ajattelee. Miten? Äläkä edes viitsi vastata että sen haastattelun perusteella missä immonen niin sanoi. Taitaa tulla sulle yllätyksenä, mutta useat urheilijat sanovat tiettyjä asioita pitääkseen tietynlaista imagoa yllä. Koville se vaan ottaa ettei "kuningas" immonen voittanut sitä pistepörssiä. Miksi muuten tänne satelee näitä aivan mahtavia viestejä.
 

Acid

Jäsen
Mitkä nämä kaikki ketjut ovat, ja keitä nämä "suurin osa" ovat? Kyllä minä sen näen, että muutamat henkilöt joilla lukee JYP profiilissa eivät tee muuta kuin provoilevat, mutta yhtä paljon tuntuu olevan näitä henkilöitä joiden tuotokset kertovat kuinka JYPin faneilla on alemmuuskompleksi.
Miten voit sanoa, että yhtä paljon, kun joudut kysymään mitkä kaikki ketjut? Avaamalla silmät ja lukemalla huomaa, että ihan joka puolella on jyp faneja provoilemassa ja pätemässä asioista, jotka eivät liity ketjun aiheeseen. Itse olen nähnyt ainostaan yhden viestin josssa todetaan, että jypin faneilla on alemmuuskompleksi ja se oli minun viestini.
 
Käsittääkseni Oulusta olisi saanut enemmän euroja?

Tuosta nyt ei ole mitään faktaa. Se on toki totta, että mikäli palkassa on huikea ero, mennään palkan mukaan ja muuten sitten sen mikä tuntuu hyvälle. Se on kuitenkin varmaa, että Kärpät ei olisi pystynyt (ei mikään muukaan seura) maksamaan Immoselle merkittävästi kovempiaa palkkaa kuin Jyp. Immosen palkka on yksi SM-liigan suurimpia ja ollee sitä pitkään.
 

Handyy

Jäsen
Miksi siis jauhat asiasta jos se ei kerran kiinnosta? Tiedät mitä immonen ajattelee. Miten? Äläkä edes viitsi vastata että sen haastattelun perusteella missä immonen niin sanoi. Taitaa tulla sulle yllätyksenä, mutta useat urheilijat sanovat tiettyjä asioita pitääkseen tietynlaista imagoa yllä. Koville se vaan ottaa ettei "kuningas" immonen voittanut sitä pistepörssiä. Miksi muuten tänne satelee näitä aivan mahtavia viestejä.
Heh. Johan minä annoin moraalisen voiton Kärppien Corsolle. Siitäkö päättelit, että ottaa koville, kun pysti ei mennyt Immoselle? Olen sen verran monta vuotta seurannut miehen otteita ja lausuntoja, että olen aivan satavarma ettei tuo kyseinen pysti kiinnosta kissanristiäisineen. Ja kuten sanoin, ei minullekaan sillä ole mitään väliä. Mutta nämä ovatkin vain minun mielipiteitä. Se on sitten sinun ongelmasi jos et halua niitä uskoa, vaan pidät minua katkerana paskana. Ja miksi jauhan asiasta? Suosittelen tarkistamaan, millaiseen viestiin alunperin vastasin. Tai eihän sinun oikeastaan tarvitse, koska näköjään näytit kopioivan sen aivan täysin. Jos meinaat provoilla, kokeile nyt oikeasti edes jotain muuta, kuin mitä joku on yrittänyt samalla sivulla.

Suosittelen muuten myös vilkaisemaan JYP-osion ketjuja, joihin "ulkopuoliset" ovat tulleet laukomaan totuuksia ymmärtämättä ketjujen ironiaa tai kuka niitä on avannut. Oikeastaan tarkemmin ajateltuna voisin korjata sanat "yhtä paljon" uuteen muotoon: "paljon enemmän".

Heitänpä vielä viimeisen vastakysymyksen omaasi. Miten itse voit sanoa, että suurimmalla osalla JYP-kannattajia? Tosin lopetan itse kyllä tähän, koska ei tästä ole enää mitään hyötyä kellekään.

Pula-ajan Tretjak kirjoitti:
Tuosta nyt ei ole mitään faktaa. Se on toki totta, että mikäli palkassa on huikea ero, mennään palkan mukaan ja muuten sitten sen mikä tuntuu hyvälle. Se on kuitenkin varmaa, että Kärpät ei olisi pystynyt (ei mikään muukaan seura) maksamaan Immoselle merkittävästi kovempiaa palkkaa kuin Jyp. Immosen palkka on yksi SM-liigan suurimpia ja ollee sitä pitkään.
Jep, tuo perustuikin sen aikaisiin puheisiin, jossa Immosta oltiin kovaa vauhtia viemässä Kärppiin. Mitään faktatietoa minulla ei toki ole ja voi olla ettei yhtäkään euroa enempää olisi tarjottu. Mutta tosiaan kuten sanoit, tässä varmasti mentiin siihen joukkueeseen missä tuntuu hyvältä. Näin Viuhkolakin teki palatessaan AHL-käynniltään. Ja erittäin hyvä näin, että pelaajat palaavat seuraan josta lähtivät. Näillä pelaajilla on niin paljon suurempi merkitys kannattajille, kuin jollain ulkomaalaisvahvistuksella joka taidollisesti saattaisikin olla parempi.
 

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kärppien eilisessä tasoitusmaalissa jäi syöttöpiste antamatta Viuhkolalle.
YouTube

Aloitus siirtyi keskialueelle, Bluesin toista jäähyä oli vain 6 sekuntia jäljellä. Viuhkola selvästi näytti Koivistolle että tuonne tulee ja aloitti eteenpäin ristikulmaan. Kiekko nopeasti alueelle, Koivisto käyttää Kuuselalla ja toisesta tarjoilusta Kuusela laukoo maalin.

1-1 Kuusela (Koivisto)

Bluesin neljäs pelaaja ei ehtinyt tilanteeseen kun kiekko oli jo maalissa.

Nerokkain oivallus eli se kakkossyöttö jäi huomioimatta (itsekin huomasin vasta tuosta videosta).
 

Handyy

Jäsen
Eihän SM-Liigassa anneta kakkossyöttöä, jos maalintekijä ja 1. syöttäjä syöttelevät ensin keskenään. Tietääkseni siis näin? Tilannehan näyttää menevän näin: Viuhkola - Koivisto - Kuusela - Koivisto - Kuusela. Ei siitä voi antaa enää Viuhkolalle syöttöä.

NHL:ssä asia lieneekin sitten eri.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös