Suurimmista suurin

  • 11 931
  • 57

Luckycharm

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crystal Palace ,
Mä olen niin Villen miehiä. Edes narrivisiitti ei merkitse yhtään mitään.

Maagisena hetkenä mieleen on jäänyt OJ:n ranne Tuskalan längeistä, jonka näin tosi läheltä.

Bubbling under:

Mikke, Boyko, Caloun, Elkins
 

LP#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin monta suurta nimeä, että vaikeaksi tekee. Kuka tahansa -98 jengistä, Marek, Rem, Köyri, Ville, Kibe, Lunkka.. Yksi jos on nostettava framille niin se on, kuten monella muullakin, Honza. Aikanaan se säväytti. Niin kuin hänen rouvansakin, köh.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Hagman oli se, RIP. Manttelinperijänään pakkipari Lehtonen - Saarinen

Myöhemmistä sankareista tulee jostain syystä mieleen eräs vuosaarelainen postimies joka tehdessään ottelussa kaksi maalia, otsikot seuraavan päivän lehdissä oli helppo arvata....
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Vähän hassua se on tällä hetkellä myöntää, mutta kun katsoo omaa elämäänsä taaksepäin niin kyllä mulle suurista suurin oli Sakke. Silloin kun Sakke nousi liigarinkiin niin pelasin itse lätkää maalivahtina joten IFK:n kassarin valinta idoliksi oli kyllä odotettavissa. Jengissä missä pelasit piti vaan valita numero 1-25 väliltä joten 35 jäi saamatta ja 25:sella mentiin.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Kyllä se itselleni Hakki lopulta on, vaikka suuria on useita ja monta hienoa pelimiestä historian varrelta. Hakkihan käytti suht vahvaa teippausta luistimissa 80-luvulla ja tottakai apinoin itsekin saman tyylin, josta tuloksena oli, että liike erittäin huonoa, eikä lättysyötöt ilmaantuneet kuitenkaan puukäsiini. Viime lokakuussa kun Hakki kuoli ja IFKn matsissa muistovideo pyöri niin pakko oli katsella Nordiksen kattoon välillä ja purra hampaita yhteen.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Olen vältellyt tähän vastaamista kun kysymys oli niin vaikea. Ehkäpä se kuitenkin on loppujen lopuksi ollut Ville Peltonen, kun miettiin myös sitä -95 huumaa. Mutta matkalla on monta hienoa hetkeä ja pelaajaa ollut. Villestä muistan kun B2ssa jännitettiin ensimmäistä liigamaalia, muistelen että se olisi tullut tyhjiin. Samoihin aikoihin pohdittiin että "Jere lähtee joko losiin tai lusii".
Kuten ehkäpä nimimerkistä voi päätellä lähtemättömän vaikutuksen teki myös Bob Halkidis. Noilta ajoilta on myös tietysti eräs Jarkko R..R...R.. ei en pysty enää sanomaan edes tuota nimeä, mutta silloin pidin miehestä.

Viime vuosina ehkäpä Petrell on ollut vuoden -11 kondiksessa se suurin. Sen jällkeen ei ehkäpä oikein ole sellaista supersuosikkia ollut, ehkäpä tässä on tullut vähän vanhaksi ja kyyniseksikin.

Tekisi mieli luetella tähän isokasa pelaajia kun ei tunnu oikealle jättää heitä mainitsematta, mutta suurimmasta suurinta kysyttiin ja siihen vastaan Ville Peltonen.
 

LP#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
..Kuka tahansa -98 jengistä, Marek, Rem, Köyri, Ville, Kibe, Lunkka..

Perhana, melkein rupesi jo harmittamaan kun yksi tärkeimmistä ulkomaan sankareista jäi mainitsematta. Brett Harkins, lätty suoralla selällä ja lämmin suihku ennen matsia. Maaginen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös