Mainos

Suuri Seikkailu 2003

• 22 528
  • 143

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti repe_joke
Eilisessä kilpailussa huomasi hyvin, että Suomen armeijan kapiaiset ei tule pärjäämään rankoissa kilpailuissa.
Hyvin kuulu välillä telkkarista, kun arvon majuri kyseli pidetäänkö tauko.

Off-topic...sää olet sitten kyllä maailman paras tietäjä. Tierät ihan kaiken, kun vain tsiikaaat Suurta Seikkailua. Mää oikein jourun polvistumaan sun tieron eressä tahi sitten vain kompastuin oksaan.

Otappa taas paremmin selvää, katsoppa vaikka erästä toista kisaa...

Että silleen...

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti wilco
Off-topic...sää olet sitten kyllä maailman paras tietäjä. Tierät ihan kaiken, kun vain tsiikaaat Suurta Seikkailua. Mää oikein jourun polvistumaan sun tieron eressä tahi sitten vain kompastuin oksaan.

Otappa taas paremmin selvää, katsoppa vaikka erästä toista kisaa...

Että silleen...

Voi anteeksi kun morkkasin maailman kovimman sotakoneiston suurta johtajaa.
Omana intti aikani ne kapiaiset ei siellä metässä ainakaan kävelleen edenneet. Kyllä sitä piti aina olla joku kulkuneuvo. Nasut oli yleisen ajoneuvo joilla ne liikkuivat ja talvisin moottorikelkka.
Mutta toisaalta mulle on ihan v***n sama mitä mieltä wilco olet. Tämä on keskustelupalsta ja jokaisella on oikeus mielipiteeseen.
Sen vaan sanon että kova kuntoinen kapiainen on yhtä harvinainen tapaus kun työtätekevä mustalainen.

EDIT: ja jos tarkotit kovaa lajia, niin niissä jaksoissa jota minä sitä katoin oli puolustusvoimat aina viimeisenä. Ja finaalin ne ainakin hävisi. Ja nimen omaan kuntoa vaativilla pätkillä.

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Taikis-hippi sitten kapteenina. Vaikka kovasti lupaili pari päivää sitten tiputtavansa Raulin jos pääsee kapteeniksi, niin ei eilen osoittautunutkaan niin tyhmäksi vaan pelasi itsensä jatkoon. Samalla tosin karkoitti varmasti osan äänestäjistään, kun suoraan sanoen kusi näitä silmään.

Seuraava otson kapteeni tiputtaa Raulin pois, siis muut kuin Rauli itse. Jos niillä yhtään järkeä on ja halua voittaa rahaa.

Suosikkijoukkue
Ilves Tampere
Joo-o

Omana intti aikani ne kapiaiset ei siellä metässä ainakaan kävelleen edenneet. Kyllä sitä piti aina olla joku kulkuneuvo. Nasut oli yleisen ajoneuvo joilla ne liikkuivat ja talvisin moottorikelkka.
Mutta toisaalta mulle on ihan v***n sama mitä mieltä wilco olet. Tämä on keskustelupalsta ja jokaisella on oikeus mielipiteeseen.
Sen vaan sanon että kova kuntoinen kapiainen on yhtä harvinainen tapaus kun työtätekevä mustalainen.

EDIT: ja jos tarkotit kovaa lajia, niin niissä jaksoissa jota minä sitä katoin oli puolustusvoimat aina viimeisenä. Ja finaalin ne ainakin hävisi. Ja nimen omaan kuntoa vaativilla pätkillä.

Ja yksi EVP-majuri sitten onkin vähän helvetin edustava otos Suomen armeijan kantahenkilökunnan fyysisestä kunnosta.

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Hyvin kuulu välillä telkkarista, kun arvon majuri kyseli pidetäänkö tauko.
Aivan. Hyvä johtaja haluaa koko ajan olla selvillä siitä, kuinka muut jaksavat. Omasta puolestaan äijän ei todellakaan tarvitse taukoja huudella.

Ike

PS. Otso heikkeni kapteenin vaihduttua. Tarvas taasen vahvistui, kun se Raunistulan italialainen saatiin pois.

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Joo olin väärässä kaikki Suoman armeijan kantahenkilökuntaan kuuluvat häiskät on kovakuntosia tyyppejä.
Ja mikä vielä parasta ne mukaviakin. Älykkäitäkäin vielä penteleet ovat, sillä eihän ihan kuka vaan pääse armeijaan töihin.

Mitä itse seikkailuun tulee. Niin se on loppujen lopuksi surkea irvi kuva selviytyjistä tai robinsonista. Joo tiedän niiden ei ole tarkoituskaan olla täysin samanlaisia, mutta vähän rankemman siitä voisi tehdä.
Ruokaa porukalla ainakin näkyy olevan niin paljon kun jaksaa syödä.
Mutta samapa tuo. Näyttää vähän siltä että seuraavien kalliokäräjien jälkeen ei tarvitse ohjelmaa enää tänä kesänä katsoa.
Ja tämän ketjun minä jätän tämän viestin jälkeen rauhaan.

Viimeksi muokattu:

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens

Eipä ole repelle tullut mieleen että kun kouluttaja tekee vuodessa töitä lähes 100vrk maastossa reilun kymmenen vuoden ajan niin jatkuva sykähtely ei tee hyvää terveydelle? Ei kai vaan ole kysymys näin yksinkertaisesta asiasta? Ei välttämättä tee mieli sykkiä varusmiesten kanssa samaan tahtiin ellei ole ihan pakko. Ja Rauli on kovassa kunnossa ollakseen 52-vuotias. En usko että kovinkaan montaa kovempi kuntoista, saman ikäistä miestä löydät.

Mitä itse ohjelmaan muuten tulee niin oikeastaan hyvä että kaikkea ei ole kopioitu suoraan Surviaisista tai Seikkailu Robinsonista. Kurjuuden harjoittaminen ja nälän näkeminen ei ole se itse tarkoitus vaan kilpailut. Asiat, joita parantaisin olisi se, että kisoihin enemmän panosta: hävinneestä joukkueesta tiputettaisiin kilpailija pois ja joukkue saisi päättä oman kapteeninsa tai joku nousisi kapteenin asemaan olemalla primus inter pares. Ehkäpä tämän kesämökin voisi myös heivata hiuksista poijjes.

Afan

Jäsen
Viestin lähetti Eisenhower
Otso heikkeni kapteenin vaihduttua. Tarvas taasen vahvistui, kun se Raunistulan italialainen saatiin pois.

Haluatko perustella?

Omasta mielestäni Tarvas heikentyi eilisten valintojen välittömänä seurauksena huomattavasti enemmän ja finaalia ajatellen nykyisillä kapteenivalinnoilla ei liene juurikaan merkitystä.

En ole läheskään kaikkia jaksoja nähnyt, joten saatan olla väärässäkin, mutta nähdäkseni seikkailuun on valittu ainoastaan suht’ hyväkuntoisia miehiä ja naisia. Näitä vertailtaessa miehet vetävät väistämättä pidemmän korren, ja epäilisinkin, että Tarvaksen viime aikojen menestys perustuu juuri siihen, että porukassa oli yksi mies enemmän ja siitä johtuen enemmän fyysistä voimaa.

Nyt kun Tarvas joutui pudottamaan yhden miehen pois, sukupuolijakauma on sama molemmissa ryhmissä, ja tilanne tasoittui. Eli Tarvas heikkeni enemmän kuin Otso.

Riekkisen Raulin suhteen olen minäkin ihmetellyt, että miksi äijää inhotaan niin paljon, tälläkin palstalla. Ilmeisesti kielteiset inttikokemukset heijastuvat noinkin vahvoina. Kisan edetessä olen kuitenkin tullut siihen tulokseen, että Rauli ei ole kovinkaan kummoisesti onnistunut kapteenina. Otso on jäänyt hänen valintojensa myötä fyysisesti heikommaksi ryhmäksi ja joukkuehenki on rakoillut.

Eilisen kapteeniäänestyksen myötä Suuri Seikkailu muuttui huomattavasti aiempaa mielenkiintoisemmaksi ohjelmaksi. Miten majuri evp alistuu taiteellisen 19-vuotiaan lukiolaistytön komentoon?

Otson mahdollisuuksien kannalta Rauli pitäisi saada äänestettyä ulos seuraavalla kerralla. Rauli ja Taika-Kukka eivät ilmeisesti tule lainkaan toimeen keskenään, ja Taika-Kukka varmisti onnistuneella "mediapelillään" jo oman paikkansa auringossa.

Suosikkijoukkue
Ilves Tampere
Joo olin väärässä kaikki Suoman armeijan kantahenkilökuntaan kuuluvat häiskä on kovakuntosia tyyppejä.
Ja mikä vielä parasta ne mukaviakin. Älykkäitäkäin vielä penteleet ovat, sillä eihän ihan kuka vaan pääse armeijaan töihin.

Ei sulla ole suunnitelmissa alkaa pitää luentoja koskien älykästä argumentointia...? Toinen aihe voisi olla kärkevä ja yllättävä sarkasmi. Siis muussakin mielessä yllättävä, kuin yllättävän typerä sarkasmi.

Eikä siellä armeijassa voi kenelläkään (enkä nyt puhu pelkästään sinusta repe_joke) nyt NIIN kamalaa olla, että pitää pitää Raulia paskana jätkänä ihan pelkästään sen takia, että hän on kuulunut kantahenkilökuntaan. Tällä logiikalla joku voisi pitää Peikkiä idioottina sen perusteella, että tämä on proviisori.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ihanaa Taika-Kukka ihanaa.

Paskastihan se kapiainen tuota Otsoa johti, eli hyvä, että tippui hieman siltä jalustaltaan. Murjottikin kuin joku pikkulapsi, kun istuivat siinä nuotiolla vai missä olivatkaan niiden käräjien jälkeen. Itsevarmuus on hyvästä, mutta liiallinen itsevarmuus vaikuttaa taasen melko kusipäiseltä.

Tuntuikohan kenestäkään muusta siltä, että kun Charlie pois jouduttuaan sopersi Peikin korvaan jotain "mmä rkashtan shua" tai jotain sinnepäin, niin ikäänkuin Peikillä olisi ollut joku suorastaan pakottava tarve alkaa heti selittelemään, että me siis todellakin ollaan Charlien kanssa ihan vaan KAVEREITA ja että videoita vuokrataan ja NAISISTA puhutaan. Outoa.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelaako ne tota rantashakkia Camp Noulla, kun noin komeat hurraukset kuuluu tänne kotisohvalle asti?

Voi poijjaat miten mua risoo toi mainos "siellä saat juora goga-gola gomppanyn limonaatia niin että napa ruskaa."

conni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Ihanaa Taika-Kukka ihanaa.

Viestin lähetti BigRedBob
Tuntuikohan kenestäkään muusta siltä, että kun Charlie pois jouduttuaan sopersi Peikin korvaan jotain "mmä rkashtan shua"

Joo mäkin olin kuulevinani jotain sellaista, kun näin sen ekaa kertaa. Ja tänään se tuli uusintana, niin voin vahvistaa, että kuulin oikein.

Mutta musta on hyvä että Taika-Kukka pääsi kapteeniksi, vaikka se onkin nuori. Hyvähän se on silti, ja kannustan Otsoja. Olisin halunnut Tarvaksen joukkueesta pois Peikin. Charlie olis saanut jäädä... Sääli kävi kun näin sen itkevän!

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Rauli tuntuu tosiaan jakavan mielipiteitä. Oma perusteluni lievälle inholleni tätä kekkulia kohtaan ei johdu omista inttikokemuksista vaan yleisesti ottaen kantahenkilökunnan kyvyttömyydestä ottaa siviiliroolia oman työpaikkansa ulkopuolella. Armeijan johtamismetodeja yritetään soveltaa kaikkialla. Tunnen parikin armeijasta yrityselämään siirtynyttä kapiukkoa, jotka toivat yrityksiin mukanaan armeijan hierarkian ja johtamismallin. Ja metsään mentiin ja lujaa. Kumpikin siirrettiin sittemmin kilometritehtaalle.

Muita ärsyttäviä hahmoja ovat Taika-Kukka ja se siristelijä karjalaismimmi kanteleineen. En osaa perustella, mutta aina juilii, kun nämä ovat ruudussa. Tarvaksessa närästää kevyesti Heikki ja hapannaama Katja.

Voiton soisin mieluiten Peikille tai Juhalle. Peik on pelimies ja osaa selvästikin suhtautua koko leikkiin ironisesti ja Juha taas vaikuttaa oikeasti rehdiltä jätkältä, joka ei juurikaan kieroile.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Bast
Rauli tuntuu tosiaan jakavan mielipiteitä. Oma perusteluni lievälle inholleni tätä kekkulia kohtaan ei johdu omista inttikokemuksista vaan yleisesti ottaen kantahenkilökunnan kyvyttömyydestä ottaa siviiliroolia oman työpaikkansa ulkopuolella.

Minunkaan inhoni Raulia kohtaa ei johdu omista inttikokemuksistani, koska niitä ei ole, heh. Rauli inhottaa siitä syystä että hän ei suostu myöntämään omia virheitään, vaan jos joukkue mokaa on vika muissa tarvaslaisissa ja jos joukkue voittaa on se vain ja ainoastaan Raulin ansiota. Rauli on omasta mielestään täydellinen ihminen, paljon muiden yläpuolella. Kotiin vain mokoma narsisti.

Doctor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida, Newcastle
On vähän sellainen kutina itselläni, että taitaa Peku lähteä tuosta tarvaksesta laulukuoroon seuraavaksi. Kun se Heikki soitti himaan silloin illalla, niin se kysys, että onko joku puhunu pa**aa seläntakana minusta. Sitten se tokas siihen puhelimeen jotain, että mä arvasin että se on tollanen pa**anpuhuja tai joitain vastaavaa. Se tais olla Pekuun kohdistettu, kun se päivää tai paria aikasemmin oli arvostellut Heikin erähenkisyyttä- ja taitoja.

Tuosta otsosta lähettäisin Juhan himaan, koska Henri kuuluu asenteella ja voimalla sinne ja kyllä kaikesta huolimatta Raulin kokemusta tarvitaan loppuskabaan pyrittäessä, vaikka äijä on kyllä vetäny vähän omaa profiilia lähiaikoina...

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peik lähtee satavarmasti jos Heikistä tulee vielä kapteeni. Kuten ylempänä todettiin, Heikin puhelu kotiin antoi selviä viitteitä. "No se onkin sellainen ruma paskanpuhuja tms" viittaa kahdesta kundista selvemmin Pekuun, koska on enemmän rantarosvon näköinen kuin se pappityyppi.

Itse pudottaisin sen papin tai jopa Heikin.

Otson touhu alkaa olla aika kaaoottista. Rauli eristäytyy omiin oloihinsa, kun ei kestä naisen kapteeniutta. Jos kapteeni on joku muu kuin Rauli, kapiukko lähtee kisasta. Jos taas Raulista tulee kapteeni, uskon hänen pudottavan Henkan, jos hänellä vain on vähääkään järkeä päässä. Henkka vaikuttaa kovemmalta vastukselta loppupeleissä kuin Juha. Itse asiassa jos Otson porukka pääsee loppuskabaan ja Rauli on vielä messissä, ei mielenkiintoa juurikaan ole, sillä voittaja on päivänselvä.

Tarvaksen pääsy loppukisaan olisikin toivottavampaa, sillä siellä joukon kuntopohja on tasaisempi. Jos lopputehtävä ovat vähänkään fyysiikkaa vaativia ei naisilla ole mitään jakoa. Tarvaksen mieskolmikko on suhteellisen tasavahva ja mikä tahansa kombinatio olisi loppukisassa, olisi voittaja vaikea ennustaa.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Bast
Itse asiassa jos Otson porukka pääsee loppuskabaan ja Rauli on vielä messissä, ei mielenkiintoa juurikaan ole, sillä voittaja on päivänselvä.

Väität siis että jos Rauli on Otson kapteenina niin Tarvaksen voitto on päivänselvä?

Se mitä mä olen katsonut tuota Suurta Seikkailua niin aikas monessa kisassa jossa Rauli oli vielä Otson kapteenina Otso oli hyvin lähellä voittoa vaikka lopulta hävisikin kisan. Varsinkin siinä suhteellisen rankassa suolla kanootin raahaus ja siipirattaan kampien kaivuu kisassa Otso johti aivan loppumetreille asti kunnes siinä virrassa osaamattomuuttaan ajoivat veneensä pahaan vastavirtaan ja Tarvas kiri ohi. Siinä kisassa Otso johti lähdöstä lähes maaliin saakka ja ainakaan fyysisellä puolella Otso ei todellakaan tuota kisaa hävinnyt. Omasta mielestäni Rauli ei ollut huono kapteeni mutta olisi tuo käytös voinut hieman joustavampaa olla myös Taika-Kukan komennossa.

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Gellner
Minunkaan inhoni Raulia kohtaa ei johdu omista inttikokemuksistani, koska niitä ei ole, heh. Rauli inhottaa siitä syystä että hän ei suostu myöntämään omia virheitään, vaan jos joukkue mokaa on vika muissa tarvaslaisissa ja jos joukkue voittaa on se vain ja ainoastaan Raulin ansiota. Rauli on omasta mielestään täydellinen ihminen, paljon muiden yläpuolella. Kotiin vain mokoma narsisti.

Niin, tuossa aiemmassa kirjoituksessani juuri "painotin" tätä, että repe_joke haukkuu välittömästi kaikki kantahenkilökunnan väen vain sillä perusteella mitä näkee Suuressa Seikkailussa. Kuten täälläkin Jatkoajassa, on myös kantahenkilökunnassa ihmisiä laidasta laitaan, on kusipäitä (minä), paremmin tietäviä (minä), johtajia (minä) ja yksinkertaisesti vain hyviä jätkiä (minä).

Hyvä johtaja, mitä suurin osa kantahenkilökunnasta on, osaa kuunnella muita ja antaa itselleen kuuluvan panoksen töihin. Tässäkin ketjussa on jo haukuttu toista "kapteenia", joka otti osaa kaikkeen eikä ollut "kapteenin" roolissa. Miksikö ei muita, jotka ottavat "johtajan" roolin, haukuta kuten entistä upseeria. Johtuisiko juuri tästä armeijavastaisesta asenteesta, enpä osaa sanoa. Niin, onhan siellä armeijassakin sitten noita pikkuhitlereitä, mutta eipä heitä sitten missään tärkeissä hommissa sielläkään näy.

Että silleen...

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti flintstone
Väität siis että jos Rauli on Otson kapteenina niin Tarvaksen voitto on päivänselvä?

.

Ei, ei, kun ajattelin jo loppukilpailua eli eikös se mene niin, että loppukilpailuun pääsee jompi kumpi joukkueista. Ja jos Otson joukkueen neljä heppua kisaavat rahoista keskenään, uskon, että jos Rauli tuolloin on yksi niistä neljästä, hänellä ei ole jakoa jompaa kumpaa kundia Juhaa tai Henkkaa vastaan. Kumpikin on nuori ja vetreä ja hyvässä fyysisessä kunnossa. Tytöille en nyt anna kauheasti mahdollisuuksia. Aikaisemmissa Suurissa Seikkailuissa loppukisoissa on aina ollut runsaasti fysiikkaa vaativia tehtäviä ja vaikka juoksukuntoa olisikin, ei naislla ole koskaan tarpeeksi käsivoimia.

Kilpailu Tarvaksen ja Otson välillä sen sijaan on aivan auki.

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti wilco

Hyvä johtaja, mitä suurin osa kantahenkilökunnasta on, osaa kuunnella muita ja antaa itselleen kuuluvan panoksen töihin. Tässäkin ketjussa on jo haukuttu toista "kapteenia", joka otti osaa kaikkeen eikä ollut "kapteenin" roolissa. Miksikö ei muita, jotka ottavat "johtajan" roolin, haukuta kuten entistä upseeria. Johtuisiko juuri tästä armeijavastaisesta asenteesta, enpä osaa sanoa. Niin, onhan siellä armeijassakin sitten noita pikkuhitlereitä, mutta eipä heitä sitten missään tärkeissä hommissa sielläkään näy.

Että silleen...

Rauli on ryhmän johtajana tottakai ammattilainen, mutta se mitä Rauli ei ole sisäistänyt on se, että pitkän kisan aikana kapteenius vaihtuu, toisin kuin armeijassa eli yhtenä päivänä kapteeni, toisena mosuri. Tätä Rauli ei selvästikään sulata ja hiipii nyt nurkissa vältellen Taika-Kukan komentelua.

Kun kyse on lopulta kilpailusta rahoista ei kannata hankkiutua vittumaisen jätkän kirjoihin. Kapteenin kannattaa minun mielestäni olla selkeä johtaja kilpailutilanteissa, mutta "siviilissä" vetää rennompaa linjaa. Raulilta tämä ei mielestäni onnistunut, vaan hän jakoi hommia myös leirissä ja mökissä hankkien samalla vihamiehiä.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ahaa, ja tossa tosiaan voit Bast olla oikeassa, että Rauli ei pysty lyömään Juhaa tai Henkkaa. Tosin Rauli voi olla yllättävän sitkeä sissi siinä loppukilpailussa jos vain sinne asti selviää - tosin vähän huonoa psykologista silmää Rauli on osoittanut jos todella on alkanut Taika-Kukan kapteeniuden jälkeen eristäytymään muusta porukasta ja silloin jatkoon pääsy todella vaatii sitä että Rauli olisi itse kapteeni.

Viimeksi muokattu:

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Bast
Rauli on ryhmän johtajana tottakai ammattilainen, mutta se mitä Rauli ei ole sisäistänyt on se, että pitkän kisan aikana kapteenius vaihtuu, toisin kuin armeijassa eli yhtenä päivänä kapteeni, toisena mosuri. Tätä Rauli ei selvästikään sulata ja hiipii nyt nurkissa vältellen Taika-Kukan komentelua.

Aivan, joillakin se todella on ongelma vaihtaa roolia. Tosin tätä ohjelmaa seuraan vain tältä keskustelupalstalta, joten en osaa sanoa noista kilpailijoiden suhteista. Ei vain jaksa sitä katsella. Täältä tuppaa saamaan enemmän katsantokantoja ohjelmaan.

Että silleen...

msg

Jäsen
Raulista

Ei taida Rauli oiken sisäistää tai hyväksyä leikin sääntöjä ja lainalaisuuksia.
Ei riitä, että toimii omasta mielestään oivana johtajana.

Leikkiin kuuluu se, että pitää joko vakuuttaa äänestävä kansanosa tai olla hyvää pataa sen kanssa joka on saanut katsjien suosion.

Ei SS ole mikään normaalien sääntöjen mukaan toimiva työyhteisö tai muukaan normaalipaikka.

Kannattaako siis kuikutella, kun ohjelman tärkein osa eli katsojat valitsivat kapteeniksi nuoren naisen.

Olisi hyvä, jos olisi joskus mahdollista nähdä se kaikki haastattelumateriaali, joka on kuvattu. Saattaa olla, että mielikuvat ihmisistä saattaisivat olla erilaiset.
Nämä parin minuutin pätkät ovat varmaan tarkkaan valittuja.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Re: Raulista

Viestin lähetti msg
Olisi hyvä, jos olisi joskus mahdollista nähdä se kaikki haastattelumateriaali, joka on kuvattu. Saattaa olla, että mielikuvat ihmisistä saattaisivat olla erilaiset.
Nämä parin minuutin pätkät ovat varmaan tarkkaan valittuja.

Tällähän saadaan aikaiseksi "hyvää televisiota". Esimerkkeinä käykööt tuo Heikin puhelu tai Kukkiksen eilinen "pohdinta" pitisikö sittenkään tiputtaa Rauli.

msg

Jäsen
Annan tässä ohjelmaidean maikkarille sinne syksyn ohjelmistoon:

SUURI SEIKKAILU 2003 - Olisitko äänestänyt eri kapteenia, jos olisit tiennyt tämän...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy