No juu, scholl... en ma taalla Jenkeissa ole ollut kun vasta 2.5 vuotta, joten ihan en ole viela irtaantunut oikeasta elamasta, heh heh.
Ja omaakin kokemusta on silta tasolta business- ja poliittista elamaa, etta tiedan juuri nain olevan kun sanot. Mun pointti oli kuitenkin se, etta vaikka taa on jalleen yksi naista Jatkoajan "mitaan antamattomista" keskusteluista, niin silti se ei vie keskustelua yhtaan eteenpain, kun heitellaan puolivillaisia totuuksia ilman tarkoitusta edes ponkittaa niita millaan tavalla. Jokainen meista, scholl, tuntee/tietaa silmaatekevia tai on tavannut julkkiksia, joten ainakin mun mielesta on turha heitella lampimikseen aika lapsellisia kommentteja malliin "Hei mapas tiedan, mut en kerro!". Jos sa tiedat, niin kerro. Jos et aio kertoa, niin hiljaakin voi olla. Siina mitaan havia.
Ja lopuksi, tartuit tohon mun lauseeseen "Harvoin meinaan (todella) menestyvilla ja rikkailla on haaskaa vaimona.", jossa jo eka sana jattaa mahdollisuuden auki sille, etta tokihan tassa maailmassa on todella hyvin parjanneita, joille muu kun ulkonako on paaasia. Vahemmistossa ne kuitenkin on, varsinkin julkisuudessa. Onko sitten joku 20 miljoonan liikevaihtoa tekevan saksalaisen lafkan johtaja todella menestynyt ja rikas, siita voidaan olla montaa mielta.
Enivei, se tasta. En vaan pida kun pilkkuja nussitaan ihan vaan se takia, etta tulis lammin. Sellanen tarjoaa keskusteluun harvoin yhtaan mitaan. Peace.