Tää siisöni ei paljoa täällä kiinnosta..
Itse asiassa ainakin minua kiinnostaa paljonkin, mutta en vain ole, ainakaan vielä, jaksanut lähteä hirveästi analysoimaan. Tähän mennessä kausi vaikuttaa ainakin castin puolesta parhaalta sitten kauden 18 tms. Tosin vaikeahan näitä on sinänsä verrata.
Esim. toistaiseksi pelaajat eivät vaikuta kovinkaan "hauskoilta" tai viihdyttäviltä siinä mielessä, että saisivat omalla toiminnallaan nauramaan (vrt. Exile Island joka oli tuossa mielessä selkeästi paras kausi omasta mielestäni), mutta toisaalta joukossa näyttää olevan kohtuullisen paljon strategisesti valppaita pelaajia, jotka eivät toivon mukaan taivu pelinappulan asemaan jatkossakaan.
Ainakin Denise, Malcolm, RC ja Jeff sekä myöskin Pete näyttävät pelaajilta, joilta on lupa odottaa paljon. Lisäksi myös Abi-Maria on kunnostautunut juonittelussa, mutta häntä pidän silti kohtuullisen tyhmänä kilpailijana, joka saattaa tosin kuumapäisyyttään aiheuttaa vielä paljon ongelmia mahdolliselle liittoumalleen mikäli selviää mergeen asti. Skupinia pidän vanhoista pelaajista lupaavimpana, vaikka tällä hetkellä hänkin näyttää olevan hieman huonossa tilanteessa, kun taas Jonathanin tilanteeseen tämä jakso toi vähän valoa.
Tällä hetkellä voittajan nimeäminen tuntuu aika vaikealta tehtävältä, mikä onkin ihan positiivista muutaman viimeisimmän kauden jälkeen, mutta eiköhän se silti joku ääneen mainitsemistani pelaajista ole. Perustuen ihan näiden pelaajien saamaan ruutuaikaan kaikkiin muihin verrattuna. Ainoa arvoitus on punainen heimo, jonka jäsenistä muita kuin Jeffiä ja Jonathania ei ole paljon näkynyt. Joten vielä jää nähtäväksi, nouseeko sieltä ketään mukaan voittotaisteluun, mutta tähän astisen perusteella en uskalla luvata heistä kenellekään muuta kuin statistin roolin.
Ensijaksossa näyttäisi preview:n perusteella olevan haaste, jonka hävinnyt heimo puretaan (alkuperäisen All-Starsin tapaan). Tätä pitäisin erittäin positiivisena, koska mielestäni se antaa pelaajille paremmat mahdollisuudet vaikuttaa itse omaan kohtaloonsa sen sijaan, että kaikki heimot sekoitettaisiin, jolloin peli usein lähtee uudestaan ihan alusta liikkeelle. Toivottavasti tämä toteutuu.