Kourujärven Ponnistus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Salatut elämät.
Miten aikuiset ihmiset pystyvät katsomaan moista paskaa.
Ja ehkä paras oli kun he tekivät nopeustestin JJ Lehdon turmapaikassa, veneellä pystyi tosiaankin ajamaan niin kovaa kun oli väitetty.
Itse katsoin yhden jakson tässä parin viikon sisään ja homma oli kyllä melko koomista. Testasivat siinä kuinka kauan matka paikasta A paikkaan B kestää. Totesivat ettei talvirajoituksilla henkilö ole voinut millään keretä paikkaan B poliisin ilmoittamassa ajassa. Kesällä tämä olisi kuulemma ollut mahdollista kesänopeusrajoituksilla. Eihän kukaan koskaan ole ajanut ylinopeutta....
Ns. "nauruohjelmat" eivät suurimmaksi osaksi naurata. Olen siis joko tosikko tai vaadin enemmän kuin alapään anatomialuentoja.
plaaplaa..
Salatut elämät.
Miten nuoret voi katsoa tuollaista paskaa? Miten kukaan voi katsoa tuollaista paskaa? Ei voi kuin ihmetellä. Big Brotherin jälkeen heikointa koko tarjonnassa.
Haluaisin kyllä sitten kuulla, että mitä siellä pitäisi näyttää? Koska listasit jo melkein kaiken.
Mikään ruoanlaittoon tai ruokaan liittyvä ohjelma ei ole läpeensä paska pl. neljän tähden illallinen. Joka muuta väittää ei tajua elämästä eli ruoasta mitään.
Höpö höpö, pelkkä kukkakaalin pilkonta sponsorin mainosikeessä ei tee mistään kokkiohjelmasta katsomisen arvoita!
Omassa taloudestani TV lähtee heti huitsin nevadaan kun jälkikasvua joskus tulee.
South Park. Hölmöä, ala-arvoista ja lapsellista huumoria, ja lisäksi koko paska on piirretty huonosti.
Ihan sama niillä jutuilla, mä en halua katsoa niin typerästi piirrettyä sarjaa. Ja kyllä mun mielestä ne jututkin ovat äärimmäisen dorkia, lapsellisia ja nörttimäisiä.Snadi trollin mahdollisuus tässä. South Park on ehkä älykkäintä animaatioviihdettä mitä on tehty. Ensimmäinen kausi ei ollut hyvä, sen myöntää tekijätkin. Sarja on hyvin ajan hermoilla. Jos ei tiedä mitä tapahtuu, niin jutut voi mennä täysin ohi.
Femmalta tulee jotain norjalaista draamaa ja YleTeemalta tulevan ohjelman kuvaus oli "Esittelyssä suomalaiset eturivin nykytanssikoreografit." Voi vittu sentään, kiinnostas tietää että paljonkohan tuollakin ohjelmalla oli katsojia? Mutta hyvähän se on tehdä, kun verorahoilla voi mällätä.
Ylen kakkoskanavalta tulee toinen verio salkkareista eli Uusi Päivä, ja ykköseltä MOT, jonka tutkiva journalismi välillä osuu maaliinsa, mutta useimmiten kohu tehdään väkisin asiasta, jossa ei ole mitään kohun aineksia.
Ihan sama niillä jutuilla, mä en halua katsoa niin typerästi piirrettyä sarjaa. Ja kyllä mun mielestä ne jututkin ovat äärimmäisen dorkia, lapsellisia ja nörttimäisiä.
Höpö höpö, pelkkä kukkakaalin pilkonta sponsorin mainosikeessä ei tee mistään kokkiohjelmasta katsomisen arvoita!
Neljän tähden illallinen sen sijaan on loistava ohjelma, rehellinen suomalainen ihminen laittaa ruokaa rehellislle suomalaisille ihmisille.
Ps. Ruoasta tajuan sen verran, että pakko syödä jos haluat elää.