Mainos

Surkeimmat tv-ohjelmat

• 23 940
  • 77

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Rekonstruktio oli aivan kammottava sarja, ei niitä kaikkia pystynyt katsomaan, mutta jos joku sattui esimerkiksi näkemään JJ Lehdon turmasta kertovan jakson... Kaverit katsovat pöydän takaa jotain videoita ja havainnekuvia. Ja ehkä paras oli kun he tekivät nopeustestin JJ Lehdon turmapaikassa, veneellä pystyi tosiaankin ajamaan niin kovaa kun oli väitetty.

MTV VMA gaala oli myös surkea - sitä kun katsoi, niin mietti tarkkaan, että mitä musiikille on tapahtunut. Parhaan rock artistin pystykin jaettiin n. 20 sekunnin kiireessä pre-lähetyksessä jossain kadun kulmalla. Timberlake on toki lahjakas kaveri, mutta muuten siellä oli sellaista kuraa että ei oma ymmärrys riitä miten tuo voi olla suosittua. Samoilla lauteilla on kuitenkin joskus kuultu Michael Jacksonia, Princeä, Guns N Rosesia ja vaikka ketä lahjakkuuksia. Nyt oli Miley Cyrus ja Kanye West.

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Ja ehkä paras oli kun he tekivät nopeustestin JJ Lehdon turmapaikassa, veneellä pystyi tosiaankin ajamaan niin kovaa kun oli väitetty.

Itse katsoin yhden jakson tässä parin viikon sisään ja homma oli kyllä melko koomista. Testasivat siinä kuinka kauan matka paikasta A paikkaan B kestää. Totesivat ettei talvirajoituksilla henkilö ole voinut millään keretä paikkaan B poliisin ilmoittamassa ajassa. Kesällä tämä olisi kuulemma ollut mahdollista kesänopeusrajoituksilla. Eihän kukaan koskaan ole ajanut ylinopeutta....

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Itse katsoin yhden jakson tässä parin viikon sisään ja homma oli kyllä melko koomista. Testasivat siinä kuinka kauan matka paikasta A paikkaan B kestää. Totesivat ettei talvirajoituksilla henkilö ole voinut millään keretä paikkaan B poliisin ilmoittamassa ajassa. Kesällä tämä olisi kuulemma ollut mahdollista kesänopeusrajoituksilla. Eihän kukaan koskaan ole ajanut ylinopeutta....

Olin jo aivan unohtanut tämän pätkän, tämä aiheutti myös itsellä suurta epäuskoa - koomista settiä. Ovatko kaverit nyt olleet aivan tosissaan tuon ohjelman kanssa? Jotain kässäri ja tuotanto-ongelmiahan tuossa oli, koska kesti melkein pari vuotta että valmiit jaksot esitettiin. Ilmeisesti jaksot ainakin joutuivat uudelleen leikkauspöydälle, miltähän ne alkuperäiset versiot sitten oikein näyttivät.

Pekkis

Jäsen
Ns. "nauruohjelmat" eivät suurimmaksi osaksi naurata. Olen siis joko tosikko tai vaadin enemmän kuin alapään anatomialuentoja.

Kaikenlaiset päällenauretut paskapläjäykset ovat kyllä sitä kaikkein paskinta paskaa mitä voi olla. Saatana, että täytyy oikein katsojalle erikseen ilmoittaa milloin on huumoria ilmassa! Siis voi vittu, että on säälittävää.

Oikein ajoitettu äijäpieru voittaa sata nolla kaikki maailman valmiiksinauretut paskahuumoriohjelmat.

RDivis

Jäsen
Surkea tv-ohjelma oli kyllä Game Over. Joskus 90-luvulla muistaakseni viikonloppuisin tullut peleihin ja pelaamiseen liittyvä ohjelma. Juontajana Vito-nukke, jonka äänenä toimi muuan Arttu Harkki. Junnuna pidin ohjelmasta todella paljon. Pari viikkoa takaperin tein kuitenkin virheen. Etsin Youtubesta Game Overin jaksoja, muistojen hohto katosi välittömästi. Tuotanto oli täysin amatööritason puuhastelua ja milloin mitkäkin peliarvostelut siirtyivät kolmen ohjelman päähän, kun pojilla oli teknisiä ongelmia laitteidensa ja peliensä kanssa. Vieraat olivat täyttä schaibaa. En tiedä, joku saattaisi romantisoida tuollaista kotikutoisuuden tuntua tv-ohjelmassa, Minun kohdallani näin ei ollut.

Christian74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins ja Tappara
Miten nuoret voi katsoa tuollaista paskaa? Miten kukaan voi katsoa tuollaista paskaa? Ei voi kuin ihmetellä. Big Brotherin jälkeen heikointa koko tarjonnassa.

Tätä minäkin olen jo vuosien ajan ihmetellyt. Vai onko niin että Salkkareita katsotaan juuri siksi, että on pakko kerta toisensa jälkeen hämmästyttää itsensä sillä kuinka täyttä kuraa joku ohjelma voi oikeasti olla?
Olen vuosien saatossa katsonut pakon sanelemana ehkä noin tusinan jakson verran tätä tuubaa jossain kylässä ollessani missä muut sitä katsovat.
Sama kaava tuntuu istuvan kuin paska junttilan tuvan seinässä tuossa sarjojen irvikuvassa: ensin tehdään jotain ihan järjettömän kauheaa, sitten jäädään jollekin siitä kiinni ja loppuosa pyydetään anteeksi ja toistellaan kuinka ollaan nyt niin pahoillaan ja lopuksi pussataan sovinnon merkiksi ja sen pusun näkee joku jonka ei olisi pitänyt sitä missään nimessä saada nähdä.
Sitten poikki ja jäätävä jännitys seuraavaa osaa odotellen siitä miten taas tuota pyydetään anteeksi ens kerralla ja ollaan taas pahoillaan.
Ei prkl mitä skeidaa, kaikenlaisten ihmisten seuraan minäkin olen joskus eksynyt kun moista katsovat!

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Haluaisin kyllä sitten kuulla, että mitä siellä pitäisi näyttää? Koska listasit jo melkein kaiken.

Ohjelmia, joissa pääosassa ovat asiat ja kohdeihmiset, eivätkä itserakkaat hölösuut vailla yleissivistystä.

Käänteinen versio aikaisemmasta listastani:

Makasiiniohjelmat, joissa tutustutaan asioihin ja ihmisiin ammattitaitoisesti ammattilaisten tai muuten sivistyneiden ihmisten johdolla (Antiikkia, antiikkia, Prsima Studio, Strada, Strömsö).

Ruoka- ja ruoanlaitto-ohjelmat, joissa pääosassa on ruoka, ruokakulttuuri (en osaa nimetä).

Viihde- ja kilpailuohjelmat, joissa on ajatusta, musiikkia ja viihdyttävä tunnelma (På spåret (SVT)).

Kykykilpailut, joissa pääosassa ovat lahjakkaat ihmiset, eivätkä heidän osaamistaan pilkkaavat tuomarit (Talent on lähellä, mutta silti valitettavan heikko).

Musiikkiohjelmat, joissa puhutaan musiikista ja esitetään sitä (Suomesta puuttuu Later... with Jools Holland (BBC)).

Urheiluohjelmat, joissa pääosassa tutustutaan urheilulajeihin ja urheilijoihin (sunnuntain Urheiluruutu, Urheilukatu 2, Sport Magazinet).

Keskusteluohjelmat, joissa keskustellaan aiheesta, typerän huulenheiton sijaan (Arto Nyberg).

Kaikki ohjelmat, joissa on tutkivaa asiaa syvällisesti, ilman pintapuolista huttua (Ulkolinja, Silminnäkijä).

En tarkoita, että katsoisin kaikkia yllä mainittuja, mutta omissa genreissään ne ovat parasta mitä televisio tarjoaa.

krobbe

Jäsen
Vai niin! Täällä tuntuu olevan yksimielinen "seuraa mua, mäkään en voi digata yhteisö" useamman tosi-tv ohjelman suhteen.
Jos aletaan, ja aletaankin, karsia paskaa joukosta niin toki tässä genressä (vitun hieno sana) on paljon tosi shittiä. Kaikki=
- ruoanlaittoon
- häihin
- koiriin (meidän koira ei ainakaan shhu-äänteestä välitä tippaakaan)
- ravintoloihin
- hotelleihin

liittyvät "tositarinat" on kuraa, kun taas

- Suurin pudottaja (upeeta seurata kuinka aidot ihmiset taistelevat ylipainoaan vastaan siinä luojan kiitos onnistuenkin)
- BB (jee, siinä on kuitekin aidot ihmiset elämässä vaikeissa olosuhteissa)
- Amazing Race (mielenkiintoinen kuin mikä!)

Lisätään nyt vielä ohjelmat joita en kuuna päivänä katso muistakaan genreistä (taas tuo upea määritelmä)

- kaikki elokuvat joissa ääniraita on huhhahhei, eli itämaiset taistelulajeja sisältävät paskuudet
- koulussa ollaan ja pidetään niin vitun muka hauskaa - ällöä!
- vamppyyrit ja ihmissudet, mitä järkee? Ei mitään!

Mitä sitten tykkään katsoa muuta?

- Teema, loistava vaihtoeto "järkeville" ohjelmille.
- ajankohtais- ja dokumenttiohjelmat, jep!
- ja tietysti sarjoja joissa saa rentoutua; Mentalist, Paljastavat valheet, NCIS, Criminal Minds, Beck, Wallander, 24, Mennyt maailma oli loistava, samaa odotan Taivaan pilareilta.
- Uutisvuoto, harmi, että Ihmisten puolue loppui, se oli upea ohjelma.
- kaikki urheilu kiinnostaa ja niitä luonnollisesti myös katsotaan (biljadikin on urheilua).

Jotain unohtui, mutta mitä sen on väliä, ei mitään!

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mikään ruoanlaittoon tai ruokaan liittyvä ohjelma ei ole läpeensä paska pl. neljän tähden illallinen. Joka muuta väittää ei tajua elämästä eli ruoasta mitään.

krobbe

Jäsen
Mikään ruoanlaittoon tai ruokaan liittyvä ohjelma ei ole läpeensä paska pl. neljän tähden illallinen. Joka muuta väittää ei tajua elämästä eli ruoasta mitään.

Höpö höpö, pelkkä kukkakaalin pilkonta sponsorin mainosikeessä ei tee mistään kokkiohjelmasta katsomisen arvoita!

Neljän tähden illallinen sen sijaan on loistava ohjelma, rehellinen suomalainen ihminen laittaa ruokaa rehellislle suomalaisille ihmisille.

Ps. Ruoasta tajuan sen verran, että pakko syödä jos haluat elää.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Höpö höpö, pelkkä kukkakaalin pilkonta sponsorin mainosikeessä ei tee mistään kokkiohjelmasta katsomisen arvoita!

Olen täysin samaa mieltä! Tosin en kuvailemasi kaltaiseen ohjelmaan ole koskaan törmännyt. Ei liene paras formaatti, mutta mikäs siinä jos katsojia riittää.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Hmm, minusta Neljän tähden illallinen on lähinnä "valeruokaohjelma", missään nimessä ei voi sanoa, että ruoka ja ruoanlaitto olisivat tuon ohjelman keskiössä..keskiössä on esittää näitä julkkiksia ja heidän kotejaan.

Muuten, tuli mieleen, että tässä ketjussa on varmasti kovaa säpinää tiedossa piakkoin...meinaan sitä, että Jari Sarasvuo - yksi Suomen kovimpia narsisteja -aloittelee taas omaa ohjelmaansa.

Vaikea kuvitella, että Jari selviää kovinkaan kauaa ruudussa ilman, että rupeaa nostamaan itseään jalustalle.

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Paskoja ohjelmia on vaikka kuinka paljon, muutaman voisin mainitakin:

- Kaikki ruotsinkieliset.
- Kaikki aikuisten kilpailuista väännetyt lastenversiot "Kids sitä sun tätä".
- Kaikki missä on Antti Tuisku tuomarina tms.
- Kaikki missä on Sampo Marjomaa juontajana.
- Sisustus-, kokkaus-, puutarha- ym. homo-ohjelmat.
- Kaikki paskat ohjelmat.

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Omassa taloudestani TV lähtee heti huitsin nevadaan kun jälkikasvua joskus tulee.

Miksi odotat niin pitkään? Itse olen pohtinut vakavasti, että luovun telkkarista lokakuun aikana. Sinne asti on yksi kanavapaketti, jonka määräaikaisuus loppuu silloin, ja samalla taitaa lähteä telkku DVD-laitteineen myyntiin.

Mulla näkyy n. 20 kanavaa ilmaiseksi, ja siihen päälle kanavapaketin n. 10 kanavaa. Eli yhteensä n. 30 kanavaa ja silkkaa paskaa päivästä toiseen. Sen huomaa parhaiten kanavasurffailemalla iltaisin n. kahdeksan aikaan, eli parhaimpaan katseluaikaan. Esimerkiksi tänään. Musiikkitelevioiden tarjonnasta nyt ei viitsi edes puhua, ei niitä "sarjoja" seuraa kukaan jolla on aivot. Tositeeveetä tulee kanavilta JIM, FOX, MTV3 ja Nelonen. TV5-kanava näyttää 12 vuotta vanhaa CSI:tä. Kanava nimeltään Kutonen laittaa toki paremmaksi, ja näyttää vielä vanhempaa Seinfeldiä. Liviltä tulee jotain ruotsin miljonääriäitejä, Avalta näytetään ohjelmat, jotka näytettiin viime kuussa MTV3:lla. Subilta tulee jotain sysipaskaa valmiiksi naurettua jenkkikomediaa, tai sitten Simpsoneiden samoja jaksoja sadatta kertaa. Frendit ne on näköjään jo lopettaneet, montahan vuotta sekin pyöri aina alusta Subilla klo 20? Femmalta tulee jotain norjalaista draamaa ja YleTeemalta tulevan ohjelman kuvaus oli "Esittelyssä suomalaiset eturivin nykytanssikoreografit." Voi vittu sentään, kiinnostas tietää että paljonkohan tuollakin ohjelmalla oli katsojia? Mutta hyvähän se on tehdä, kun verorahoilla voi mällätä. Ylen kakkoskanavalta tulee toinen verio salkkareista eli Uusi Päivä, ja ykköseltä MOT, jonka tutkiva journalismi välillä osuu maaliinsa, mutta useimmiten kohu tehdään väkisin asiasta, jossa ei ole mitään kohun aineksia.

Että sellainen kattaus tänään. Olen huomannut, etten katso telkkaria päivässä kuin n. yhden tunnin. Ihan hyvin voin olla katsomatta senkin ajan, ja tehdä jotain järkevämpää. Joten kyllä, telkkari lähtee tästä taloudesta lokakuussa pysyvästi.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
South Park. Hölmöä, ala-arvoista ja lapsellista huumoria, ja lisäksi koko paska on piirretty huonosti. Suutkin liikkuvat kuin Pacmanilla. Se joku suomalainen Pasila on vähän vastaava tapaus. Mikähän näitä nykyajan nörttejä oikein riivaa. Luojan kiitos että mä en penskana innostunut siitä komppu kuusnebasta.

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
South Park. Hölmöä, ala-arvoista ja lapsellista huumoria, ja lisäksi koko paska on piirretty huonosti.

Snadi trollin mahdollisuus tässä. South Park on ehkä älykkäintä animaatioviihdettä mitä on tehty. Ensimmäinen kausi ei ollut hyvä, sen myöntää tekijätkin. Sarja on hyvin ajan hermoilla. Jos ei tiedä mitä tapahtuu, niin jutut voi mennä täysin ohi.

Hombre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Die Mannschaft , Olli Jokinen
En tiedä onko mainittu, mutta kaksi järjetöntä ovat rekkakuskit jäällä ja sitten hassun hauska ennätystehdas. Huh huh.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Snadi trollin mahdollisuus tässä. South Park on ehkä älykkäintä animaatioviihdettä mitä on tehty. Ensimmäinen kausi ei ollut hyvä, sen myöntää tekijätkin. Sarja on hyvin ajan hermoilla. Jos ei tiedä mitä tapahtuu, niin jutut voi mennä täysin ohi.
Ihan sama niillä jutuilla, mä en halua katsoa niin typerästi piirrettyä sarjaa. Ja kyllä mun mielestä ne jututkin ovat äärimmäisen dorkia, lapsellisia ja nörttimäisiä.

Vähän sama juttu kun joku kehui Game of thronesia, siis että siinä on alastomia naisia ja verta jne. Ihan sama mitä siinä on jos siinä kerta jotkut lohikäärmeet lentelevät. Vai onko satavarma ettei lentele?

Hitto Simpsoneissa sentään jalat ja kädet liikkuivat, eivätkä ne jutut olleet läheskään niin dorkia, siis ei sinne päinkään.

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Femmalta tulee jotain norjalaista draamaa ja YleTeemalta tulevan ohjelman kuvaus oli "Esittelyssä suomalaiset eturivin nykytanssikoreografit." Voi vittu sentään, kiinnostas tietää että paljonkohan tuollakin ohjelmalla oli katsojia? Mutta hyvähän se on tehdä, kun verorahoilla voi mällätä.

Tässä esimerkki siitä, miten Ylen toiminta ymmärretään väärin. Ylen tehtävä ei ole näyttää ohjelmia, joka tavoittaa mahdollisimman korkeita katsojalukuja. Ylen tehtävä on näyttää kaikille Suomessa asuville ohjelmaa, joista kukin on kiinnostunut. Sillä, että sinua ja monia muita ei kiinnosta katsoa nykytanssia, ei ole merkistystä. Sillä on merkistystä, että Yle-veroa maksavat myös ne muutama tuhat, jotka tuotaa ohjelmaa haluaa katsoa. Ota huomioon, että ohjelma tuli kulttuurikanavalta.

Yle Femman tarkoitus on esittää skandinaavista ohjelmaa. Sillä ei taaskaan ole mitään väliä, katsooko sitä Kisapuisto ja kisapuistolaiset vai eivät. Minusta on helvetin hyvä, että Yle esittää norjalaistakin draamaa, eikä pelkästään amerikkalaista sähköoksennusta kaupallisten kanavien malliin. Katsoitko edes minkälainen draamasarja oli kyseessä vai sivuutitko sen kielen perusteella?

Ylen kakkoskanavalta tulee toinen verio salkkareista eli Uusi Päivä, ja ykköseltä MOT, jonka tutkiva journalismi välillä osuu maaliinsa, mutta useimmiten kohu tehdään väkisin asiasta, jossa ei ole mitään kohun aineksia.

Uusi päivä on todellakin surkeaa draamaa. En tosin kuulu kohderyhmään, mutta näkee sen muutenkin. Kaikki näyttelijät ovat amerikkalaiseen tapaan ylimeikattuja, lavastusten valaistus on keinotekoinen ja kaiken kruunaa juoni, jossa ylisuurennellaan asioita. Kyseessä on siis mahdollisimman epäsuomalainen sarja kaikilla mittareilla.

MOT:sta olen myös samaa mieltä. Ohjelma oli joskus hyvä, mutta nykyään se on enemmänkin toimittajien välinen kilpailu siitä, kuka saa eniten ilmoituksia Julkisen sanan neuvostoon tai lähimmälle poliisiviranomaiselle.

Tähän loppuun vielä sen verran, että Ylen taso on mennyt pelottavan alas. Olen aikaisemmin maininnut jo Suorana Kortesmäen, mutta laitoksen surkeinta osaamista edustaa Puoli seitsemän, jossa yhdistyvät niin julkkikset, turhat asiat kuin itsekeskeiset juontajat. Kukaan vähääkään sivistynyt suomalainen ei tuollaista paskaa voi yksinkertaisesti katsoa.

Ihan sama niillä jutuilla, mä en halua katsoa niin typerästi piirrettyä sarjaa. Ja kyllä mun mielestä ne jututkin ovat äärimmäisen dorkia, lapsellisia ja nörttimäisiä.

Kuulut siihen ihmisryhmään, joka ei sitten vaan ymmärrä. South Parkhan on pelkkää vittuilua amerikkalaista yhteiskuntaa vastaan. Jos on jaksojen aikana "ajan hermolla", niin voi huomata aivan huikeita kuitteja ja siihenhän se sarja perustuukin.

Nauran vieläkin niille ihmisille, jotka luulevat, että South Parkia pidetään hauskana sen takia, että siinnä on pissakakkahuumoria ja överiksi vedettyä animointia.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Foxin Tuppukylän turvaajat. Niin outoa menoa ja juttua, että pakko on ollut jäädä tuijottamaan. Tosin luulen, että ohjelma on huijausta. Tai ehkä jollain tosiaan on duunissa veskissä paskakeppi ja ehkä sukupuolenvaihdosta läpikäyvä vartija ei tosiaan käy viikkoihin suihkussa, koska ei halua nähdä rintojaan ja pilluaan. Tiedä häntä.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK

Neljän tähden illallinen sen sijaan on loistava ohjelma, rehellinen suomalainen ihminen laittaa ruokaa rehellislle suomalaisille ihmisille.

Ps. Ruoasta tajuan sen verran, että pakko syödä jos haluat elää.

Höpsis. On pakko elää jotta voit syödä.
Itse pidän lähes kaikista ruokaohjelmista vaikkakin jotkut ohjelmat on vähän ärsyttäviä. Varsinkin tää Välimäen grillausohjelma. Kyllä varmaan jätkää hävetti tehdä sitä ohjelmaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy