Super Bowl XLVIII 2.2.2014

  • 28 834
  • 119

Sirad

Jäsen
Tänään tuli nelosella maininta että Pro1 ja Pro2 näkyvät ilmaiseksi ensi viikonloppuna. Eli eiköhän Super Bowlkin näy kaikille :)

En omista digiboxia joten maksan Game Passin 8€.


Jos pelin tallentaa boxille, niin kuinka valtava tiedosto siitä syntyy?
Olisiko halukasta purkittamaan tuon suomeksi selostettavan version ja
toimittamaan sen jollain konstilla minulle? Korvaan toki vaivannäön. YV:tä?

Olisi helpompi jeesata muutama innokas kaverini sisään NFL:n maailmaan
jos olisi näyttää suomeksi selostettua peliä!

- - -

Järkkymätön puolustaminen on minun silmissä hyökkäyspelaamista mukavampaa,
siksipä täällä nostetaan peukkuja Seattlen puolesta.

Ei Peytonin juhlatkaan vääryys olisi, mutta niiden on sitten
tultava timanttisen Broncos-suorituksen seurauksena.
 

delete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Cowboys, Crocodiles, Tappara
Vajaa kellonympärystä ja silloin on jo täys rähinä päällä. Denverin kelkkaan sitten hyppäsin, mutta ei Seattlenkaan voitto harmita. Odotukset peliä kohtaan ovat melkein jo kohtuuttoman suuret, sillä niin herkullinen pari on vastakkain. Tasaista varmasti on ja lototaan voitto Broncosille 27-20. Illan valmistelujen suhteen, vaimo parhaillaan väsää naposteltavaa keittiössä + tietenkin pakolliset sipsit ynnä muut, kaljoja unohtamatta on hommattuna. Edessä on myös jo perinteeksi muodostonut Madden matsi kaveria vastaan, jossa pelataan tietenkin Super Bowl joukkueilla. Alkuillasta johonkin ravintolaan porukalla syömään ja muutamat kuppilat kierretään siinä sivussa. Hyvissä ajoin kuitenkin takaisin kämpille ja saunan kautta Super Bowl tulille. Meikäläisen ja vaimon lisäksi ainakin 3-4 tyyppiä tulossa matsia kattomaan, joten eiköhän näillä jonkin sortin kisastudio saada pystyyn. Niin joo ja ens viikko lomaa...
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Olen ottanut maanantain vapaapäiväksi, lauantaina pitää tankata ameriikan herkut kaupasta
Sama kaava todettu toimivaksi. Junnut yrittävät sinnitellä samoilla silmillä maanantai-aamuna duuniin, mutta itse olen ottanut Super Bowl-vapaapäivän käyttöön jo aikoja sitten. Täällä mennään ihan Mac'N'Cheese, ribs, chips ja maapähkinälinjalla, mitäs itse olet tankannut?
 

Kaarle6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Eisbären Berlin
Nyt on Super Bowl safkat hommattu. Kyllä jotain on pahasti pielessä ruoanverotuksen suhteen kun tarkoituksena oli ostaa ainekset hampurilaiseen ja omatekoiseen majoneesikastikkeeseen. Siihen päälle pussillinen nachoja ja 8-pack bisseä niin loppulasku kipuaa reiluun viiteen kymppiin. Ei jumalauta, tolla rahalla olisi lähipizzeriasta tilannut kuusi pizzaa. Noh, ei anneta tämän lannistaa, toivottavasti safka vaan olisi sen arvoista mitä siihen lopulta meni.Ruokalan reseptillä mennään.

EDIT:// niin ja jos jollain muillakin on noita ilmaiskoodeja ruutuun jaettavaksi, niin kelpaa tännekin. Itsellä ei ole kanssa digiboksia, joten streamien armoilla mennään.
 

Kyyberi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K.
Nelosen sivuilla sanotaan että matsi on katsottavissa ilmaiseksi Ruudun kautta. Säästäkää rahanne.
 

julkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasalaiset urheiluseurat
Täälläkin avopuoliso toi juuri muutamat wingsit, Ben&Jerry's-jäätelöä, olutta (tosin jenkkityylisesti Karjalaa), Coca-Colaa ja sipsiä illan ottelua varten. Hieman yllätyin, että muutkin ihmiset tankkaavat jenkkityylisesti illan otteluun. Tänä vuonna ensimmäistä kertaa olisi tarkoitus ihan tosimielellä seurata ottelua. Täällä myöskin liputetaan Broncosille ja etenkin Manningille.

Eikös muuten Ruudusta näkynyt ilmaiseksi tuo ottelu? Itse ainakin sain mailia, että osoitteesta http://ruutu.fi/superbowl saisi tuon koodin itselleen.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikös muuten Ruudusta näkynyt ilmaiseksi tuo ottelu? Itse ainakin sain mailia, että osoitteesta http://ruutu.fi/superbowl saisi tuon koodin itselleen.

Näyttäisi tuolla seisovan, että "Ilmaisen sunnuntaikatselun kampanjakoodi on: SB2014". Täällä katsotaan telkkarista ja katsottaisiin vaikka ei olisikaan ilmaisviikonloppu, mutta onhan tuo jonkinmoinen kulttuurityö Neloselta antaa halukkaiden katsoa ottelua suorana ilmaiseksi.
 

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
Täällä on Millerit ja Budit jääkaapissa kylmänä ja sipsit ja popparit valmiina. Kaveri tuo vielä 3kg ribsejä joten eiköhän niillä pärjätä. Kympiltä saunaan ja siitä sitten safkojen kautta pelin pariin. Viime vuonna piti korkata SB neitsyys, mutta oksennustauti esti joten tänään sitten saadaan perinne ehkä aloitettua.
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Tätä olen odottanut jo 15 vuotta. Pitkän tauon jälkeen vihdoinkin jotain jännättävää itselleni finaalipelissä. Itse uskon vakaasti Denverin voittoon, sillä joukkue on kokonaisuutena kasattu huolella. Peyton Manningilla on myös (mielestäni) etuna se, että hänellä on ollut henkisenä tukena legendaarinen John Elway. Toki lopputulos tulee olemaan huomattavasti "vähämaalisempi" kuin Broncos on kauden mittaan tottunut saavuttamaan, mutta siltikin uskossani en horju vaikka mitä kävisi.

Tänään pelattava Super Bowl on viides peli, missä olen nähnyt Denver Broncos'in olevan toinen osapuoli. SB XXI ja SB XXII näin suorana lähetyksenä silloiselta Sky Channelilta. SB XXXII tuli nähtyä niinkin yllättävässä paikassa kuin Vantaa Hotellilla. Paikallinen seura TAFT oli järjestänyt tapahtuman ja ottelu nähtiin Ruotsin TV3:lta eli siis ruotsiksi selostettuna. SB XXXIII näin Helsingin Planet Hollywoodissa. Olisikohan ollut Roostersin tai ECG:n järjestämä. Olin vastikään saanut Elwayn #7 paidan ja oli ihan mukava tunne olla ainoa Denverin värejä selkeästi tunnustavana siellä. Vuosien saatossa Super Bowleja on tullut nähtyä ties missä maailmankolkissa, mutta kellonajallisesti äärilaidat ovat Bangkok Thaimaassa ja Maui Havaijilla. Tänään sunnuntaina olen Floridassa, joten varsin mukavissa olosuhteissa näen pelin.

LET'S GO BRONCOS!
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Itse toista kertaa elämässäni valmistaudun mahtavaan Super Bowliin. Laji on viime vuosina vienyt mennessään ja innolla odotetaan tulevan yön kamppailua.

Otteluhan tosiaan näkyy Viaplaysta, Nelonen Pro 1&2 sekä Ruutu.fi:sta. Mistäs ottelua kannattaa seurata? Tuleeko suomenkielistä selostusta mistään? Ja kannattaako tämmöinen spektaakkeli katsoa suomenkielisellä selostuksella vai alkuperäisellä?
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Mistäs ottelua kannattaa seurata? Tuleeko suomenkielistä selostusta mistään? Ja kannattaako tämmöinen spektaakkeli katsoa suomenkielisellä selostuksella vai alkuperäisellä?

Nelonen on yleensä näyttänyt pelin kahdella kanavalla samaan aikaisesti, jolloin toiselta tulee kotimaisella selostuksella ja toiselta englanniksi. Eiköhän tuo taas ole toteutettu samalla tavalla. Sanoisin, että jos säännöt yms. on hallussa, niin kannattaa katsoa jenkkiselostuksella. Ainakin muutama vuosi sitten suomenkielisessä selostuksessa käytiin aika perusasioita läpi, mikä on tietysti hyvä, jos lajia ei ole tullut enempää seurattua. Itse katselen Game Passin kautta, niin näkee mainoksetkin.
 

Juzbe#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Islanders, HPK
Noniin, täälläkin on oluet kylmässä ja fiilis pikkuhiljaa nosteessa. Ruokapuolena toimii tänä vuonna itse tehty pannupizza ja sipsit. Tavoitteena olisi nukkua sen tunnin-pari ennen matsin alkua niin jaksaa varmasti katsoa.

Itse pelissä hyppään ehdottomasti Peytonin ja Broncosin bandwagoniin. Mielestäni Seattlen puolustus on näyttänyt pudotuspeleissä ajoittain jopa hiukan haavoittuvalta verratuna runkosarjaan. Odotan kuitenkin erittäin tasaista peliä ja uskon että pein ratkaisu löytyy juurikin puolustuksista. Denverin puolustuksen täytyy nyt onnistua mikäli he haluavat voittaa.

Nojoo, spekuloinnit sikseen. Toivottavasti nähdään viihdyttävä matsi ja olut maistuu!

OMAHA!!
 

Jeasdp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Näitä kohuttuja mainoksia ei vissiin nähdä Suomen telkkarissa? Ja about mihin aikaan koko matsi saadaan päätökseen?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Huomasin jännittäväni illan peliä, joka taitaa tämän lajin kohdalla olla aika lailla ensimmäinen kerta. Johtunee siitä, että tänä vuonna tuli runkosarjaakin seurattua vähän tarkemmin. Paras hyökkäys vs. paras puolustus, ei paljon herkullisempaa asetelmaa voisi kuvitella. Uskon ja toivon, että Seahawks vuoden 2012 Giantsin hengessä harjaa ennakkosuosikkina otteluun lähtevän vastustajansa.

Tuosta ruokapuolesta roppakaupalla skenepisteitä siihen panostaneille, täällä mennään ihan perinteisellä myöhäisyön appeella, eli popkornia ja vissyä. Vaan otteluhan ei huonone tai parane minun eväideni mukaan. Eipä siinä muuta, kuin Let's go Seahawks!

Alkupaloiksi NBA:ta, juuri nyt alkamassa on ottelu Boston Celtics - Orlando Magic.
 

Kyyberi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K.
Kyllähän noi eväät ovat iso osa Super Bowlia. Harmittaa että aamuksi pukkaa menoja, Lohjalla olisi järjestetty 17:00 alkaen ruokaa, juomaa ja fiilistelyä ravintelissa joka huipentuu sitten itse peliin yökerhon skriiniltä. Damn!

Nyt mennään ihan itsetehtyjen burgereiden, mozzarellatikkujen, siipien, täytettyjen jalopenojen ja chilipähkinöiden voimalla.

Tuota mac'n cheese hässäkkää en ole koskaan tehnyt/maistanut, harmi että bongasin sen vasta nyt. Olisi voinut väsätä.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Pojan kanssa väännettiin safkat valmiiksi, kanaa ja salsaa & nachoja ja sipsejä, pari sidukkaa ja limpparia, hippusen suklaata ja muuta karkkia...

Meikäläiselle ei niin väliä kumpi vie kun 49ers tippui, kunhan tulee hyvä matsi eikä valot sammu? Manningista kyllä diggaan, ukko huutaa OMAHAA ja vastustajan puolustus hyppii. GAME ON !!
 

Pengu

Jäsen
Valitettavasti en pysty katsomaan peliä suorana johtuen koeviikosta, mutta täällä ollaan ehdottomasti Peytonin ja Broncosin bandwagonissa! Tosin ei meikäläisellä ole mitään Seahawkseja vastaan, joten ei niinkään väliä jos Seahawks voittaa.

Loppun vielä pieni pump-up video (youtube)

Super Bowl XLVIII Pump Up |HD
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Itsekin taisin katsella ekat Super Bowlit tuohon Cowboys-Bills -aikaan, koska tylsyys samoihin jengeihin iski tuolloin. Taisi MTV3 näyttää matsit noihin aikoihin 90-luvulla. Nyt Neloselle kiitokset näyttämisestä viime vuosina.

Ottelusta sen verran, että kyllähän minä edelleen kannassani pysyn ja sanon että ihmettelen, jos ei Denver ottelua suvereenisti vie nimiinsä.

Ruokana spaghetti ja Fanta, uujee!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tänä vuonna onkin Super Bowlissa itselleni mieluisin ottelupari vuosiin. Seahawksin fanina olen luonnollisesti koko sydämelläni heidän puolellaan mutta kyllä mä yhtä lailla myös Peyton Manningille ja Broncosille sen mestaruuden suon mikäli osoittavat paremmuutensa tämän vuotisessa Super Bowlissa josta uskon tulevan pirun tiukka "game of inches". Toivottavasti saamme kaikki nauttia tänä yönä kaikin puolin viihdyttävästä jenkkifutistrilleristä!

Enää tunti...
 

arska07

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Kärpät, Patrik Laine
Kohtahan se alkaa! Toivon että Broncos voittaa Peyton Manningin takia.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Onko tämä joku ruokaketju?

Tsemppiä vaan kaikille, jotka jaksavat yöllä valvoa, itse tarkistelen sitten aamulla tuloksen.

Peliä olisi hauska nähdä, mutta niitä mainoskatkoja on vaan liikaa..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös