Itse pidän kiinni siitä, että en hauku ketään radio/tv-persoonaa jos en tiedä itse olevani parempi.Viestin lähetti Sergei_Krivokrasov
Bisnemanille: jos ottaa motokseen sen ettei arvostele mitään ennen kun on tekemässä itse sen paremmin, saa puristaa nyrkkiään aika usein taskussa. "Silta romahti vuoden rakentamisensa jälkeen ja tappoi 16 ihmistä. No joo, empä itse osaisi rakentaa yhtään sen parempaa siltaa, joten olempa hiljaa."
En ole ollut alalla kauaa, mutta tiedän että radio ja tv-ohjelman vetäminen ei ole vain sitä, että istutaan coolisti sohvalla ja puhutaan mitä sylki suuhun tuo. Se on työtä siinä kuin mikä tahansa muukin homma ja siihen ei kuka tahansa pysty. Ainakaan niin hyvin että saa oman shown valtakunnalliseen mediaan.
Siltoja en osaa rakentaa, mutta luotan siltatyyppien ammattitaitoon. ;)
Sitten asiaan:
HPR oli hyvä, parempaa ei ole ollut eikä ehkä tule enää koskaan :(
Frangen on myöskin varsin taitava verbaaliakrobaatikko, Henkka ja Tuomas tekevät omalla tavallaan hyvää showta, jossa pysytään asiassa huumoria unohtamatta.
Tosiasiahan kuitenkin on, että T. Enbuske on Hyppösen suojatti, Henkka hänet toi pinnalle ja nyt pitää mukanaan.
Tuomaksella on kuitenkin oikeaa asennetta ja uskon hänen pärjäävän vielä omillaankin.
En puhu varmastikkaan paskaa jos väitän että KissFM:n aamutiimi Hyppönen&Enbuske&Pääskysaari oli 90-luvun paras aamushow. Vaikka sitä teki kaksi kansanopistosta tullutta keltanokkaa ja yksi kansanopiston opettaja :)