Suosikkijuontajasi?

  • 4 702
  • 37

Suosikkimiesjuontajasi?

  • Simo Frangen, Maailman Ympäri

    Ääniä: 36 29,8%
  • Kari Salmelainen, Napakymppi

    Ääniä: 3 2,5%
  • Janne Porkka, Onnenpyörä

    Ääniä: 0 0,0%
  • Peter Nyman, Uutisvuoto

    Ääniä: 21 17,4%
  • Santeri Kinnunen, Kuutamolla

    Ääniä: 6 5,0%
  • Jukka-Pekka Palo, Giljotiini

    Ääniä: 9 7,4%
  • Nicke Lignell, Voitto Kotiin!

    Ääniä: 4 3,3%
  • Lasse Lehtinen, Haluatko Miljonaariksi?

    Ääniä: 5 4,1%
  • Timo Koivusalo, Tuttu Juttu Show

    Ääniä: 1 0,8%
  • Henkka Hyppönen & Tuomas Enbuske, Hyppönen Enbuske Experience

    Ääniä: 17 14,0%
  • Janne Pekkala & Timo Nykyri, Makupalat

    Ääniä: 4 3,3%
  • Joonas Hytönen, Joonas Hytönen Show

    Ääniä: 11 9,1%
  • Teemu Virtanen, Älä Katso

    Ääniä: 1 0,8%
  • Joku muu, kuka?....

    Ääniä: 3 2,5%

  • Äänestäjiä
    121

Huuhaa

Jäsen
Suosikkimiesjuontajasi?

Kehissä on tarkoituksella jo loppuneitakin ohjelmia.

Äänestin Kari Salmelaista, mutta myös Frangen ja Makupalojen TV-kokit ovat todella leppoisia. Kuten myös Lasse Lehtinen. Hytösen poika taasen on alkanut ärsyttämään huonoine vitseineen, joista ainakin osa kerrotaan sen korvakuulokkeeseen. Sitten, kun se toistaa koko ajan samoja sanoja, kuten "Aivan", ja sitten se jaksaa aina hakata sitä pöytää. Ja aina, kun joku urheiluvieras, kuten viimeeksi oli Atik Ismail, niin se oli/on niin olevinaan joku futisfani, ja samaten, kun on joku jääkiekkovieras, vaikka tuskin tietää ilman asiaan perehtymistä juurikaan futiksesta ja/tai kiakosta. Baletti taitaa olla sille paljon tutumpi, sillä sitähän se aikoinaan harrasti.... :D

Muutama unohtui, tosin toisaalta hyvä, ettei listalla ole liikaa nimiä, mutta jos joku haluaa äänestää vaikka Yllytyshullujen Arttu Harkkia, Greedin Petteri Ahomaata (minun mielestäni kyllä pelle) tai Far Out:in Tatu Fercheniä &/tai Wallu Valpiota, niin äänestäkööt sitten vaihtoehtoa "Joku muu, kuka?...." ja kertokoot asiasta sitten tässä viestiketjussa. Niin ja onhan Markus Kajollakin joku ohjelma menossa tällä hetkellä. Ruben Stillerin ohjelma on ainakin tällä hetkellä tauolla, mutta saahan häntäkin toki äänestää "Joku muu, kuka?...." vaihtoehdon valitsemalla. Bumtsibumeille tiedoksi, että mitään Bjurströmmejä ei listalle kelpuuteta. Tosin, kukapa sitä nyt olisikaan äänestänyt.... :D
 
Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
MUU...

Eli Kim Floor, joka juonsi Onnenpyörää silloin kisailun alkuaikoina.
Mies oli siis NIIN KAMALA juontaja, että vaimonikin näki äijästä kuukauden ajan painajaisia vaikka ei ollut vielä edes nähnyt ainuttakaan Floorin juontamaa Onnenpyörää!
Mies oli ärsyttävyydessään omaa luokkaansa, väittäisin että Asterixin riidankylväjäasteikolla arvosanoissa 1-10 Floor olisi napannut numerokseen vähintään 16.
Legendaariseksi muodostunut "haluatko ostaa vokaalin" muotoutui ainakin minun päässäni tykyttävien verisuonien takana "haluatko ampua juontajan"...
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Re: MUU...

Viestin lähetti Predator
Eli Kim Floor, joka juonsi Onnenpyörää silloin kisailun alkuaikoina.
Mies oli siis NIIN KAMALA juontaja, että vaimonikin näki äijästä kuukauden ajan painajaisia vaikka ei ollut vielä edes nähnyt ainuttakaan Floorin juontamaa Onnenpyörää!
Mies oli ärsyttävyydessään omaa luokkaansa, väittäisin että Asterixin riidankylväjäasteikolla arvosanoissa 1-10 Floor olisi napannut numerokseen vähintään 16.
Legendaariseksi muodostunut "haluatko ostaa vokaalin" muotoutui ainakin minun päässäni tykyttävien verisuonien takana "haluatko ampua juontajan"...
Voi helvetti, joku vielä muistaa tämän sankarin juontopuuhissa. Kyllä se Kim Floor villapaidoissaan oli sellainen odotettu ja absurdi ilmiö joka iltapäivä, silloin 10 vuotta sitten. Haukkui kilpailijoita ja kiroili minkä kerkes. "Katos perkelettä, meni oikein", "Perkele, rosvo vei kaiken", "Peli meni perseelleen", jne... Ja aina "Kirjaimellisesti oikein".

Mikä ihme älynväläys oli ottaa joku ikääntyvä laulaja pyörittämään suosittua Onnenpyörää. Ai niin, ja se ääni :D
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yksi suomi-viihteen ehdottomia huippuhetkiä oli se, kun Kim Floor lauloi potkujensa jälkeen ITSE Jope Ruonansuun hänestä tekemän pilkkalaulun "Haluatko ostaa vokaalin" Frank Pappa Showssa...
 

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Espoon Oilers
Tuosta monet ovat aika tasaisen vahvoja, olisi siitä voinut äänestään melkeen ketä tahansa.

EDIT: Eipä pistetä mitään, liian tasaista.
 
Viimeksi muokattu:

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
The Maisteri :)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Aivan sama kunhan ei Hytönen. Kyllä huomaa, että Suomi on pieni maa, kun ilman mitään lahjoja koko hommaan päästään pitämään oman talk showta. Onneksi hyvät vieraat edes joskus pelastavat ohjelman.
 

Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Phoenix Coyotes, Liverpool, TPV, Haka
Ehdottomasti Jukka-Pekka Palo. En tosin Giljotiinia juuri katsele mutta Megavisa oli aivan legenda. Asiallinen kaveri ja omalla tavallaan hauska. Ei oo tainnu miestä viime aikoina pahemmin telkassa näkyä Giljotiinia lukuunottamatta. Vois mun puolesta siirtyä juontamaan vaikka Greediä. Petteri Ahomaa on kyl ihan hyvä tyyppi mutta ei sovi mun mielestä juontajaksi.

Simo Frangenkin on ihan OK. Miinuspuoli hänessä on se kun hyvien vitsien sekaan mahtuu joskus myös huonoja ja todella mauttomia vitsejä. Mut ne hyvät vitsit on kyllä sitäkin parempia.

Nicke Lignell on myös symppis juontaja ja hänen ohjelmaansa on mukava katsella.

Mun mielestä kolme parasta juontajaa ovat siis Palo, Frangen ja Lignell. Tässä järjestyksessä!
 

Bandana

Jäsen
Suosikit noista on Nyman ja Frangen.

Mutta kyllä niitä ärsyttäviä tyyppejä onkin sitten enemmän...

Nicke "Se on RASTI!" Lingnell

Petteri "On aika käynnistää terminaattori" Ahomaa

Joonas "Pöydän hakkaaja" Hytönen

Siinä tuli myös ärsyttävimmät samalla.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti sopuli
Aivan sama kunhan ei Hytönen. Kyllä huomaa, että Suomi on pieni maa, kun ilman mitään lahjoja koko hommaan päästään pitämään oman talk showta. Onneksi hyvät vieraat edes joskus pelastavat ohjelman.
Nyt joudun loukkaantumaan.
Joonas ei ole mikään paska vaikka jengi niin tykkäisi. Kokeilkaa itse hakea maikkarilta ohjelma-aikaa omalle jutullenne ja haukkukaa sitten Joonasta. Nuori herra Hytönen on kaikesta huolimatta ammattimies. Käsikirjoittajat ei vaan saa luotua tyydyttävää kässäriä että kaikki tykkäis.
edit: Ei ollu sitten mitenkään henkilökohtaisesti sulle sopuli.

Minua vaan vituttaa se, että haukutaan ihmisiä jotka yrittävät tehdä viihdettä.

Itse en hauku ketään talkkari hemmoa ennenkuin olen itse maikkarilla tai nelosella. Todennäkoisesti en sittenkään..
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti bisnesman
Käsikirjoittajat ei vaan saa luotua tyydyttävää kässäriä että kaikki tykkäis.

Ei siinä kässärissä kai mitään, mutta jos ei ole minkäänlaista kykyä viedä keskustelua sen ulkopuolelle vaikka jotain mielenkiintoista olisi odotettavissa. Lisäksi ärsyttää pikkuhytösen tapa tehdä tehdä itsestään suurempi numero kuin vieraistaan. Tämänkin voi tehdä tyylillä, mutta joskus tuntuu, että osa kysymyksistä on tehty vain sen takia, että niiden avulla mukahauskajoonas voi heittää jonkin ratkiriemukkaan hauskan, joskin paperista luetulta kuulostavan, letkauksen itsestään. Esimerkiksi nelosen H&E experience on alun kankeilun jälkeen näyttänyt muutaman kerran elonmerkkejä juontajien kysellessä mitä mieleen tuleen. No, joka tapauksessa ikävä on HPR:a.
 

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti sopuli
Tämänkin voi tehdä tyylillä, mutta joskus tuntuu, että osa kysymyksistä on tehty vain sen takia, että niiden avulla mukahauskajoonas voi heittää jonkin ratkiriemukkaan hauskan, joskin paperista luetulta kuulostavan, letkauksen itsestään.

Niin, kuten jo mainitsin niin Hytösen pojallehan sanotaan ne vitsit hänen korvakuulokkeeseensa. Tiedä vaikka isä-Hytönen siellä olisi poikaansa opastamassa. Siis tilanne menee tähän tyyliin:

Vieras sanoo jotain, ja sitten Hytönen sanoo tuttuun tapaansa: "Aivan". Tuskin edes kuuntelee kunnolla vieraiden vastauksia, vaan välittömästi "Aivan" sanomisen jälkeen Hytönen kertoo nopeasti jonkun vitsiksi tarkoitetun, mikä hänelle kerrotaan todennäköisesti kuulokkeeseen. Nuo Hytösen showthan kuvataan ainakin yleensä perjantaina iltapäivällä, ja illalla show tulee sitten nauhoitettuna TV:stä. Mikko Kivinen haukkui muuten Jyrki-ohjelmaa aikoinaan jostakin, ja silloin Jyrkissä työskennellyt Hytönen ja muut Jyrkin "toimittajat"/työntekijät sitten provosoituivat tuosta mollaamisesta, ja Kivinen saikin sen jälkeen kuulla kunniansa suoran Jyrki -ohjelman kautta TV:stä huonolla mollaamilla moneen kertaan, mutta on Hytönen vielä vuosien jälkeenkin muistanut keksiä aina tasaisin väliajoin omassa show´ssaan jonkun surkean ja typerän letkautuksen. Lisäksi Hytösellä ja/tai taustatiimillä on tapana keksiä huonoa juttua joistakin vieraista, jotka ovat olleet aiemmin vieraina Hytösen show´ssa. Kyllä vielä silloin vieraalle sanottiin Hytösen toimesta samalla lailla, kuten sanotaan muillekin, että "Erittäin hienoa/loistavaa/mahtavaa", että tulit vieraaksi." tms. Sitten kuukauden kuluttua kuukautta aiemmin JHS:ssä vierailleesta julkkiksesta keksitäänkin jo huonoa vitsiä.... :o En tiiä ovatko muut huomanneet.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Uutisvuodon Peter Nyman on meikäläisen suosikki. Huumori on oivaltavaa ja sanailua niin vakiojäsenten kuin vieraidenkin kanssa on mukava kuunnella.
 

Aksu

Jäsen
Ei ole Frangenia voittanutta. Jutuista puolet ovat puhdasta paskaa mikä hersyttää nauruja vastaanottimien ääressä vähintään yhtä paljon kuin ne "hyvät" jutut. Ja kruununa päälle Simon raudanluja pokeri, jolla hän viikottaisen ohjelmansa vetää...
 

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Frangen ja Nyman ovat kumpikin todella hyviä mutta vaakakuppi painuu Nymanin puolelle, koska Peterhän kannattaa joukkueista jalointa, Arsenalia.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Fake-ass Leno

Joonas Hytönen yrittää selvästi olla suomen Jay Leno ja Conan O'Brien ja onnistuu siinä säälittävän huonosti. Perkele, kun joku laittaisi vaikka nastoja siihen pöydälle, kun se hakkaa sitä kuin gorilla hullunkiilto silmissä.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tottahan se on että JHS:n taso on mennyt alaspäin viimeisimmän tuotantokauden aikana.
Mies itse on kuitenkin mainettaan parempi, ehkä erilaiset hommat voisivat tehdä hyvää JH:lle.
Shown jatkosta ei käsittääkseni olla tehty päätöksiä.

Saas nähdä mitä Joonas tekee syksyllä, kun se asevelvollisuuskin pitäisi suorittaa, tavalla tai toisella..
 

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bisnesman
Kokeilkaa itse hakea maikkarilta ohjelma-aikaa omalle jutullenne ja haukkukaa sitten Joonasta. Nuori herra Hytönen on kaikesta huolimatta ammattimies. Käsikirjoittajat ei vaan saa luotua tyydyttävää kässäriä että kaikki tykkäis.
edit: Ei ollu sitten mitenkään henkilökohtaisesti sulle sopuli.

Blah blah blah... Sulka perseeseen Joonakselle. Äijä mahtuu ehdottomasti top 5 suurimmat tv-luuserit listalle Wallu "shit4brains" Walpion, Tuomas Enbusken ja tatueekojen kanssa...

MTV3 tunkee ihan ihme tuubaa ulos.

Niin ja minä äänestin Nicke Lingelliä.
 

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti sopuli
Ei siinä kässärissä kai mitään, mutta jos ei ole minkäänlaista kykyä viedä keskustelua sen ulkopuolelle vaikka jotain mielenkiintoista olisi odotettavissa.

Käsikirjoitus:

Joonas: (Yksi huono puujalkavitsi)
Joonas: Erittäin hienoa, että pääsit tulemaan. (Kulaus vesilasista)
Vieras: BlaBlaBla...
Vieras: (Antaa uusimman levynsä)
Joonas: Oletko huomannut, että Marzilla... (Kulaus vesilasista)
Vieras: BlaBlaBla...
Yleisö: (Väkinäiset taputukset.....)
Joonas: (Yksi oikea kysymys..)
Vieras: (Haastattelun kohokohta, kun saadaan mielenkiintoinen vastaus)
Joonas: Lenni-Kalle sitä ja Lenni-Kalle tätä. (Kulaus vesilasista)
Yleisö: (Väkinäiset taputukset.....)
Joonas: Minä Fenniassa tai Tigerissa... (Kulaus vesilasista)
Yleisö: (Väkinäiset taputukset.....)
Lenni-Kalle: Karita....blabla
Joonas: Kumpi täällä oikein on juontaja? (Kulaus vesilasista)
Yleisö: (Väkinäiset taputukset.....)

Olet nähnyt yhden haastattelun, niin olet nähnyt ne kaikki. Muutama variaatio löytyy ja niitä sitten vaihdellaan (Fennian tilalla voi olla viittaus isään, balettiin jne.). Ammattitaito? Ei kannata edes mainita tässä yhteydessä. Pitää tosin antaa tunnustusta siitä, että niin pitkään ohjelmaan saadaan niin vähän asiaa.

No, joka tapauksessa ikävä on HPR:a.

Sano muuta. Siinä oli The Ohjelma. Simo Rantalaisen ja Jari Sarasvuon vetämänä. Aina viikon ajankohtaisimmat aiheet ja heistä saatiin puristettua ulos jotain uutta ja mielenkiintoista. Kertakaikkiaan loistava ohjelma, jota kaipaa yhä enemmän ja enemmän, kun näkee minkälaista roskaa suurin osa nykyisistä ohjelmista on. Mitä enemmän suomalaisia kanavia on, niin sitä huonompaa ohjelmaa sieltä tulee ulos.
 

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti TheAnimal


Käsikirjoitus:

Joonas: (Yksi huono puujalkavitsi)
Joonas: Erittäin hienoa, että pääsit tulemaan. (Kulaus vesilasista)
Vieras: BlaBlaBla...
Vieras: (Antaa uusimman levynsä)
Joonas: Oletko huomannut, että Marzilla... (Kulaus vesilasista)
Vieras: BlaBlaBla...
Yleisö: (Väkinäiset taputukset.....)
Joonas: (Yksi oikea kysymys..)
Vieras: (Haastattelun kohokohta, kun saadaan mielenkiintoinen vastaus)
Joonas: Lenni-Kalle sitä ja Lenni-Kalle tätä. (Kulaus vesilasista)
Yleisö: (Väkinäiset taputukset.....)
Joonas: Minä Fenniassa tai Tigerissa... (Kulaus vesilasista)
Yleisö: (Väkinäiset taputukset.....)
Lenni-Kalle: Karita....blabla
Joonas: Kumpi täällä oikein on juontaja? (Kulaus vesilasista)
Yleisö: (Väkinäiset taputukset.....)

Loistavaa TheAnimal! Alkoi myhäilyttämään kun luin tuota, sillä juuri noinhan JHS:n haastattelut AINA etenevät.... Tuon, kun lukee sellainen, joka ei ole JHS:ää koskaan katsonut, niin eipä tarvitse katsoakaan, sillä niin hyvin tuosta välittyy JHS:n surkea tila.
 

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Kommenttini kaikista näistä:

Simo Frangén:
Simo on aina hauska, ja luonnollinen. Sopii Maailman ympäri -ohjelmaan kuin nyrkki silmään.

Kari Salmelainen:
Kari on aina Kari, eli hyvä juontaja.

Janne Porkka:
Siis ei helv...mitään Janne Porkkia. Ei ei ei ei ei.

Peter Nyman:
Erittäin hauska mies. Eräs suosikki-juontajistani.

Santeri Kinnunen:
Ennen en pitänyt Santerista, mutta Kuutamolla-ohjelman myötä olen oppinut pitämään. Hyvä juontaja. Sopii Kuutamolla-ohjelmaan.

Jukka-Pekka Palo:
Ainoa oikea juontaja Giljotiiniin. Osaa olla tarpeeksi pirullinen ja on älykäs. Äänestin häntä.

Nicke Lignell:
Hyvä perus-juontaja. En voi kuvitella ketään muuta juontamassa Voitto kotiin! -ohjelmaa.

Lasse Lehtinen:
Ovat osanneet valikoida Haluatko miljonääriksi? -ohjelmaan oikeanlaisen juontaja. Tarpeeksi boheemi- ja älykäs juontamaan ohjelmaa.

Timo Koivusalo:
Tämä kaveri ei koskaan ole uponnut minuun. Vitsit eivät naurata minua ollenkaan. Toisaalta Tuttu Juttu ei olekaan tarkoitettu minun ikäluokalleni.

Hyppönen & Enbuske:
Vuoden freshein ohjelma-uutuus HEE on korvannut JHS:n minun katsomistani ohjelmistani sen tulosta lähtien. Todella hyvät juontajat kruunaavat hyvän ohjelman.

Pekkala & Nykyri:
En ole koskaan kuullutkaan heidän nimiään, joten en voi sanoa heistä mitään.

Joonas Hytönen:
JHS oli alussa hyvä, mutta viimeisen vuoden se on ollut erittäin tylsä. Tiedän siihen luultavasti syynkin: Ohjelmassa ei ole kuin alussa muutama vitsi ja sen jälkeen on 5-6 vierasta. Syy miksi katson paljon mielummin Experienceä ja Conania on se, että niissä on aina vitsi vieraiden välissä ja vieraita on enintään kolme. Itse Joonas Hytösessä ei ole sinänsä mitään vikaa.

Teemu Virtanen:
On ihan hyvä juontaja, mutta jotain puutuu. En tosin tiedä mitä.

Muut:
Yllytyshullujen Arttu Harkki on yksi parhaista suomalaisista miesjuontajista mielestäni. Conan O'Brien taas on mielestäni maailman hauskin mies, mutta tässähän puhuttiin suomalaisista juontajista joten ei hänestä sen enempää.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Maisteri F.

Niin, näistä nimetyistä ja muistakin juontajista nousee kirkkaaksi ykköseksi Simo Frangen, muut ovat noin valovuoden päässä.

Seuratkaapa joskus miehen juttuja oikein ajatuksella, niin huomaatte monia pieniä "koukkuja" puheen seasta.

Aivan päällikkö joka tapauksessa.

Täältä tähän
 

Miguel

Jäsen
Ensin mennään sarjaan 'Olen melkein sukua julkkikselle'. Eli:
-Teemu Virtasen pikkuveli on kanssani samalla luokalla
-Monet kaverini tuntevat Jaana Pelkosen pikkuveljen, jotkut jopa hänet itsensä
-Kim Floor on asunut omakotitalossa, jossa kaverini asuu nykyään
Nämä ovat täysiä mitättömyyksiä, varsinkin kyseessä on vain kaverien tuttavia, mutta tämä kuitenkin osoittaa, että maailma on todella pieni

Juontajista en osaa suosikkia nimetä, mutta parhaita ovat Palo, Frangen ja Nyman.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Hytösen lahjattomuus aiheuttaa minussa ainakin kanssahäpeän tunteen aina tuo Conan O´Brien-wannabe ilmestyy 21 tuumaisen Yakimani ruutuun. Vieraita pyörähtää studiossa ohjemassa lähes kymmenen ja heistä ei ehdi saamaan mitään irti. Toisaalta se ei tunnu tätä pakinoitsijan poikaa paljoa kiinnostavan, kun vähä aika vieraiden kanssa käytetään lennikalle-kuittiin ja fennia/tiger-osaston mainostamiseen. Myös Hytönen ei tartu vieraiden juttuihin vaikka sieltä tulisi miten herkullista juttua tahansa vaan etenee muutenkin huonon käsikirjoituksen mukaan orjallisesti.

Hyppönen Enbuscke Experiencesta olen oppinut pitämään. Olin aina pitänyt Henkka Hyppöstä vain äänensä takia julkisuuteen nousseena, mutta hän on osoittanut loistavaa tilannetajua. Oikeastaan katsojalle jää epäselväksi, onko HEE:n taustaryhmä tehnyt todella hyvää työtä vai ovatko juontajat vain niin lahjakkaita, että kykenevät kannattelemaan ja viemään showta eteenpäin. Jokatapauksessa molemmissa tapauksissa on kyse ammattitaidosta, jota JHS:sta ei löydy hyvälläkään tahdollakaan.

HPR:stä minulle on parhaiten jostain syystä jäänyt mieleen Simo Rantalaisen haastettelu Samantha Foxista, joka päättyi siihen, että Fox marssi ulos haastattelusta kun Rantalainen takelteli hänen uuden sinkkunsa buffaamisessa. Loistavaa viihdettä!

Bisnemanille: jos ottaa motokseen sen ettei arvostele mitään ennen kun on tekemässä itse sen paremmin, saa puristaa nyrkkiään aika usein taskussa. "Silta romahti vuoden rakentamisensa jälkeen ja tappoi 16 ihmistä. No joo, empä itse osaisi rakentaa yhtään sen parempaa siltaa, joten olempa hiljaa."
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hytösellä on jotain lahjoja mutta ei minullakaan ole mitään hajua miksi kaikki ohjelmat pitää pilata umpisurkealla Lenni-Kalle vuohotuksella!? Luulisi että kaveri itsekin tajuaa miten älyttömäksi se on mennyt!

Henkka Hyppöstä kaksnaamaisempaa juontajaa saa etsiä! Äijä on ihan pelle! Olis vaikka pysynyt siellä radiossa, vaikka se oli sielläkin paskaa!

Conan O'Brien ja Jay Leno ovat loistavia. Lenon vitsit katolisen kirkon touhuista ovat todella teräviä!

J-P Palo saa minun ääneni.


MACK
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös