Voin vahvistaa. HBO Nordic ei mulla kauaa ollut, mutta Max pysyy kyllä nyt ainakin 3kk.Kyllä HBO Max on valovuoden edellä HBO Nordicia kuvanlaadussa. Netflixin kanssa aika lailla tasoissa.
Voin vahvistaa. HBO Nordic ei mulla kauaa ollut, mutta Max pysyy kyllä nyt ainakin 3kk.Kyllä HBO Max on valovuoden edellä HBO Nordicia kuvanlaadussa. Netflixin kanssa aika lailla tasoissa.
Kumman vaikea se on myöntää vaan rehellisesti olevansa joskus asiassa väärässä.Tämä nyt on silkkaa paskaa. Bitrate on jotakuinkin sama ollut jo pitkään. Jos väittää, että vastaa vuoden 2003 streamauspalveluiden tasoa, niin en tiedä millä yhteydellä ja laitteella on palvelua käyttänyt. Tai sitten vain ihan turhaan liioittelet pahemman kerran.
Toki olen itse käyttänyt HBO:ta vain 1-2 vuotta, eli en tiedä kuinka paskaa on joskus aiemmin ollut.
Tämä punavihreä korostuminen on kyllä ollut havaittavissa HBO:n tuotannoissa aika selvästi etenkin viimeisen 10v ajan.usein viherpunaiseen, korostumiseen.
Juu, kyllähän HBO:n tuotannoissa on tavannut myös sisällöllisesti olla tuota punavihreyttä havaittavissa. Ainakin parissa aktiivisesti seuraamassani ajankohtaisohjelmassa eli Last Week Tonight with John Oliver ja Real Time with Bill Maher. Toki erityisesti tuossa jälkimmäisessä tapaa paneelissa ja haastatteluissa olla usein myös aika konservatiivisiakin henkilöitä vieraana, joka tuo omalta osaltaan muitakin värejä mukaan. :)Tämä punavihreä korostuminen on kyllä ollut havaittavissa HBO:n tuotannoissa aika selvästi etenkin viimeisen 10v ajan.
Har har.
Juu, kyllähän HBO:n tuotannoissa on tavannut myös sisällöllisesti olla tuota punavihreyttä havaittavissa. Ainakin parissa aktiivisesti seuraamassani ajankohtaisohjelmassa eli Last Week Tonight with John Oliver ja Real Time with Bill Maher. Toki erityisesti tuossa jälkimmäisessä tapaa paneelissa ja haastatteluissa olla usein myös aika konservatiivisiakin henkilöitä vieraana, joka tuo omalta osaltaan muitakin värejä mukaan. :)
Itse olen aika samantyyppistä keskustelua huomannut Redditissä siihen liittyen, miten Maher "ei ole aito demokraatti" kun kehtaa ohjelmaansa kutsua vieraiksi ihmisiä, joilla on niin paljon toisistaan poikkeavia näkemyksiä. Itse pidän Maherissa juuri tuosta, että hän ei pelkää vääntää vitsiä ja kritisoida sekä USA:n oikeistoa että vasemmistoa ja ohjelmassa nähdään aika eläväistäkin keskustelua ja väittelyä juuri tuosta vieraiden edustamien näkökulmien rikkaudesta johtuen.Juuri sattui HBO Max keskustelua silmään twitterissä ja sielä joku suomalainen laitasilakka meuhkasi miten Bill Maher pilalla, eikä siksi kukaan voi kaivata valikoimaan. Tämä siis koska hän antaa alustallaan puheenvuoroja muillekin kuin (amerikkalaisittain) vasemmistolaidalle ja tekee kaiken lisäksi pilkkaa woke kulttuurin ilmioistä. Nauratti oikein kuinka pihalla tyyppi on siitä kuka ja mitä Bill edustaa, niin kauan ilmeisesti nauratti kun puhe pyöri ymmärrettävistä syistä lähinnä tuon yhden oranssin ylipäälikön ympärillä.
Itse olen aika samantyyppistä keskustelua huomannut Redditissä siihen liittyen, miten Maher "ei ole aito demokraatti" kun kehtaa ohjelmaansa kutsua vieraiksi ihmisiä, joilla on niin paljon toisistaan poikkeavia näkemyksiä. Itse pidän Maherissa juuri tuosta, että hän ei pelkää vääntää vitsiä ja kritisoida sekä USA:n oikeistoa että vasemmistoa ja ohjelmassa nähdään aika eläväistäkin keskustelua ja väittelyä juuri tuosta vieraiden edustamien näkökulmien rikkaudesta johtuen.
Maherin rokotekommentit on varmasti vaikuttaneet miehen maineeseen. Muutenkin hän tuppaa korostamaan terveiden elintapojen, liikunnan ja ruokavalion merkitystä sekä ylipainon välttämistä osana taistelussa koronaa vastaan. Toki kun tauti osui omalle kohdalle toukokuussa, hän sentään antoi tunnustusta rokotteelle. Huomattavasti määrätietoisemminkin hän voisi kyllä tiedeyhteisön tuloksia tuoda esiin tuollaisen "probably"-lausunnon sijaan ja sitä kautta kannustaa ihmisiä ottamaan rokote, ei sen puoleen.Eikö Maherin heikentynyt maine perustu lähes yksinomaan tuohon rokotus-caseen, koska hän on julkisesti kyseenalaistanut rokotteen merkitystä julkisesti?
Mikä tämä pitäisi olla?vanha tuttu corporal on korpraali
Alikersantti Suomen armeijassa vastaa samaa arvoa. En tiedä pitäisikö se niin kääntää.Mikä tämä pitäisi olla?
Mikä tämä pitäisi olla?
Alikersantti Suomen armeijassa vastaa samaa arvoa. En tiedä pitäisikö se niin kääntää.
Joo, minä en taas ymmärrä miksi jenkkiarmeijan nimitys pitäisi kääntää Suomen armeijan käyttämäksi.Näin minäkin sen kääntäisin.
Joo, minä en taas ymmärrä miksi jenkkiarmeijan nimitys pitäisi kääntää Suomen armeijan käyttämäksi.
Joo, minä en taas ymmärrä miksi jenkkiarmeijan nimitys pitäisi kääntää Suomen armeijan käyttämäksi.
En ole varma onko sama ongelma, mutta suoraan TV:n kautta ei päivitys toiminut vaan piti luoda uusi tili uudella sp- osoitteella. Sitten sai koodin, jolla TV:n (Samsung) HBO-sovellus päivittyi.Omassa LG:n televisiossa (4-5v vanha) ei löydy HBO Max -sovellusta ollenkaan. Kun HBO Nordic -sovelluksen kautta yrittää päivittää, niin ohjaa LG Content Storeen ja herjaa "sivua ei löydy". Onko muilla samaa ongelmaa?
Jos samaa tapaa soviteltaisiin muutenkin niin hyvin äkkiä esim. olisi ongelmia kääntää vaikka President of the United States, kun tehtävät eivät vastaa Suomen presidentin tehtäviä. Ja kun jenkeissä ei ole pääministeriäkään niin miten pitäisi se kääntää USA:ksi.Vastaavat tehtävät kuin esimerkiksi Suomen armeijan alikersantilla eli toimii ryhmänjohtajana (aliupseeri). Arvomerkkikin on samanlainen eli kaksi kulmarautaa.
Eihän tätä tarvitsekaan ymmärtää, mutta näin minä asian näen.
Jos samaa tapaa soviteltaisiin muutenkin niin hyvin äkkiä esim. olisi ongelmia kääntää vaikka President of the United States, kun tehtävät eivät vastaa Suomen presidentin tehtäviä. Ja kun jenkeissä ei ole pääministeriäkään niin miten pitäisi se kääntää USA:ksi.