Sun softassa ei pääse sinne profiiliin vai siellä ei ole sitä tekstitysasetusta?Mutta sitten taas tekstityksen kokoa ei tunnu saavan muutettua
Sun softassa ei pääse sinne profiiliin vai siellä ei ole sitä tekstitysasetusta?Mutta sitten taas tekstityksen kokoa ei tunnu saavan muutettua
Siellä ei ole mitään asetuksia siis television puolella, muuta kuin päälle ja valita kieli tai pois.Sun softassa ei pääse sinne profiiliin vai siellä ei ole sitä tekstitysasetusta?
Toi "Tekstitys kuulovammaisille" on käännöskukkanen, se vaikuttaa kaikkiin teksteihin.Siellä ei ole mitään asetuksia siis television puolella, muuta kuin päälle ja valita kieli tai pois.
Lisäys. HBOn kotisivuilla lukee näin Android tvn alla "
Kuulovammaisille tarkoitetun tekstityksen ulkoasun vaihtaminen
Voit vaihtaa kuulovammaisille tarkoitetun tekstityksen tyyliä valitsemalla profiilikuvakkeesi (vasemmasta yläkulmasta) ja valitsemalla sitten kohdan Tekstitys kuulovammaisille. Tässä kohdassa voit säätää kuulovammaisille tarkoitetun tekstityksen fonttia, väriä, kokoa ja läpinäkyvyyttä."
Eli vain kuulovammaisille tarkoitetun tekstin ulkoasua voisi vaihtaa ja tuohon on sitten ainoastaan englanniksi. Ei se nyt haittaa vaikka tuotakin käyttäisi mutta olettaisi että saman toiminnon saisi myös Suomenkieliseen tekstitykseen.
Okei. Pitää testata kun pääsee kotiin telkkarin ääreen illalla.Toi "Tekstitys kuulovammaisille" on käännöskukkanen, se vaikuttaa kaikkiin teksteihin.
Joo nyt sain itsekkin mutta Many Saints of Newarkia ei löydy mistään? Voi hevonv**
Hinnalla ei niin väliä, mutta eikö tästä nyt ole mitään tietoa?
VPN:n kautta se on katseltavissa palvelun muun jenkkisisällön tavoin ihan suomalaisilla tunnuksilla. Toki harmi, ettei tuota toistaiseksi ilman VPN:ää tai Yhdysvaltoihin matkustamista palvelusta löydy.Joo nyt sain itsekkin mutta Many Saints of Newarkia ei löydy mistään? Voi hevonv**
Kiitti. Tuota kautta toimi ja sai säädettyä. Vielä kun tekstin asemointi muuttuisi ns normaalipaikalle.Toi "Tekstitys kuulovammaisille" on käännöskukkanen, se vaikuttaa kaikkiin teksteihin.
Ymmärrän pointtisi, joo. Mutta voihan tässä itse vaihtaa esim. vuositilaukseksi, jolloin ero uusasiakkaiden kampanjahintaan on aika pieni ja se hinta on taattu vuodeksi. Tai jos ei usko hinnan nousuun vuoden aikana, voi myös irtisanoa nykyisen ja ottaa uuden kuukausisopimuksen heti perään.Aika veijareita kaikki nämä palveluiden tarjoajat teleoperaattoreista vakuutusyhtiöihin sekä nyt myös suoratoistopalvelut. Vanhat asiakkaat saavat keskisormea kun uusille luvataan tyyliin puolet kuusta.
Itse laitoin äsken vanhan tilauksen poikki, loin uuden tilin toisella sähköpostiosoitteella ja nyt on HBO max tuohon alennettuun hintaan. Vähän ärsyttää että joutui vanhana asiakkaana kikkailemaan, mutta aika vaivattomasti tuon alennetun hinnan lopulta sai.Hmmm…. Koska olen ollut idiootti ja tilannut HBO Nordicia sen julkaisustaan lähtien, niin nyt tuo palvelu vaihtui HBO Max -palveluksi ja -50% tulevaisuuden kuukausimaksuista -tarjous on suunnattu vain uusille asiakkaille.
Aika veijareita kaikki nämä palveluiden tarjoajat teleoperaattoreista vakuutusyhtiöihin sekä nyt myös suoratoistopalvelut. Vanhat asiakkaat saavat keskisormea kun uusille luvataan tyyliin puolet kuusta.
Pitänee sitten vaan pistää tilauksia poikki ja katsoa jos joskus nappaisi uudestaan.
En tykkää.
Äkkiseltään en huomaa vanhana Nordic-tilaajana mitään eroa kuvanlaadussa, mutta toisaalta en ole koskaan kokenut, että siinä olisi ollut valittamista. En tiedä mihin tuota kuvanlaatua vertaat, mutta ainakin itse katsomani sisällön perusteella HBO:n kuvanlaatu on aina ollut vähintään samalla tasolla kuin Netflixin ja muiden suoratoistopalveluiden. DVD-suttua tuo ei todellakaan ole.Miltäs se tärkein, eli kuvanlaatu näyttää Maxin myötä? Nordicia yritin alkaa käyttämään aina muutaman vuoden välein, mutta kun kuvanlaatu pysyi uusienkin sarjojen ja leffojen osalta sellaisena DVD-suttuna, tilaus jäi aina suht lyhyen mittaiseksi. 55" töllö käytössä itselläni siis.
Äkkiseltään en huomaa vanhana Nordic-tilaajana mitään eroa kuvanlaadussa, mutta toisaalta en ole koskaan kokenut, että siinä olisi ollut valittamista. En tiedä mihin tuota kuvanlaatua vertaat, mutta ainakin itse katsomani sisällön perusteella HBO:n kuvanlaatu on aina ollut vähintään samalla tasolla kuin Netflixin ja muiden suoratoistopalveluiden. DVD-suttua tuo ei todellakaan ole.
Toki en tiedä onko tuossa sitten ollut jotain eroa, jos palvelua käyttää telkkarin appin tai chromecastin kautta. Itse olen lähes poikkeuksetta katsonut selaimen kautta ja laatu on ollut ihan ok. Katson myös yleensä 113" kankaalta, jonka kanssa heikkolaatuinen kuva alkaa häiritsemään varsin nopeasti.
Äkkiseltään en huomaa vanhana Nordic-tilaajana mitään eroa kuvanlaadussa, mutta toisaalta en ole koskaan kokenut, että siinä olisi ollut valittamista. En tiedä mihin tuota kuvanlaatua vertaat, mutta ainakin itse katsomani sisällön perusteella HBO:n kuvanlaatu on aina ollut vähintään samalla tasolla kuin Netflixin ja muiden suoratoistopalveluiden. DVD-suttua tuo ei todellakaan ole.
Joo, bitrate taitaa olla nyt samaa tason Netflixin kanssa kun se aikasemmin oli selvästi matalampi ja kuvaa kompressoitu törkeästi. Parhaiten sen näki yökohtauksissa.Kyllä HBO Max on valovuoden edellä HBO Nordicia kuvanlaadussa. Netflixin kanssa aika lailla tasoissa.
Kyllä HBO Max on valovuoden edellä HBO Nordicia kuvanlaadussa. Netflixin kanssa aika lailla tasoissa.
Todella tummanpuhuvasti kuvattu ja lukuisia pimeitä kohtauksia sisältänyt Raised by Wolves oli aivan saatanan karmeaa katseltavaa 80-tuumaselta ruudulta. Oli pakko käyttää jotain automaagisäätöä, ettei kaikki tumma ollut ihan mössöä. Innolla odottelen, että kakkoskauden laatu olisi parempaa jos nyt joskus tulee.Joo, bitrate taitaa olla nyt samaa tason Netflixin kanssa kun se aikasemmin oli selvästi matalampi ja kuvaa kompressoitu törkeästi. Parhaiten sen näki yökohtauksissa.
Tämä nyt on silkkaa paskaa. Bitrate on jotakuinkin sama ollut jo pitkään. Jos väittää, että vastaa vuoden 2003 streamauspalveluiden tasoa, niin en tiedä millä yhteydellä ja laitteella on palvelua käyttänyt. Tai sitten vain ihan turhaan liioittelet pahemman kerran.Olet vain vähän puusilmä (lucky you!). HBO Nordicin kuvanlaatu oli kaikkien käyttämieni suoratoistopalvelujen ylivoimaisesti paskin, eikä sitä edes pyritty parantamaan. Bitrate oli varmaan puolet seuraavaksi huonoimpaan verrattuna. Alustoina olen käyttänyt selainta, älytv-sovellusta sekä pleikkaria. Kuvanlaatu vastasi noin v. 2003 streamauspalvelujen tasoa.