Tavoista poiketen jokunen matsikommentti
Tämä maajoukkue-osio on kyllä todella hauska. Varmin tapa saada selville, mitä kussakin ketjussa käsitellään, on otsikossa tarjotun vaihtoehdon poissulkeminen heti kärkeen.
Suomi-USA -ketjussa on tamperelaisten jäsentenväliset Raipe/Janne -aiheesta.
Veskarikysymys, jolle on avattu monta omaa ketjua, viimeksi. "Kissa pöydälle..." jne on erikoistunut vähäisiin mv-aiheisiin juttuihin, eli on siis aika hiljainen.
Sen sijaan mv-keskustelua käydäänkin täällä Suomi-Venäjä -ketjussa. Suurin osa viesteistä kuuluisi "Kissa pöydälle.." -ketjuun.
Vähän ryhtiä ihmiset, pliis, jooko? Mä ammun seuraavan, joka avaa turhan ketjun. Kaikki aiheet ovat kiinnostavia, mutta erkkikään ei löydä oikeaa ketjua aktuelliin keskusteluun tätä vauhtia.
Ja perkele, nyt mä tein itse ihan samaa, joten matsiin:
On ihan totta, mitä Mike sanoi: tämän matsin tulos ei vaikuta yhtään mitään keskiviikon matsiin. Voittamalla tänään saatamme saada vastaan, jopa vaihtoehdoista ikävimmän eli Kanadan. Seuraavaksi ikävin on Tsekki (kannattaa tsekata tilasto esim. viimeisestä kymmenestä Suomi-Tsekki -matsista, kylmää...). Paras vastustaja olisi ilman muuta vanha kunnon Ruotsi. Pelkään pahoin, että Kanada sieltä kuitenkin jälleen tulee.
Itse matsissa kaikki on oikeastaan kiinni Venäjän ryhdikkyydestä. Venäjän joukkue, hyökkäyspää erityisesti, lienee yksilötasolla kisojen taitavin yhdistelmä. Ihan uskomattomia jamppoja.
Mutta se perisynti eli joukkuepeli? Valko-Venäjää vastaan jengi oli todella kuriton puolustuspelin suhteen ja lisäksi veskari Habibulin oli aivan paska. Joten Valko-Venäjän puukädet tekivät uskomattomat 4 maalia!
Venäjä tekee varmasti 3 maalia vähintään, näin uskon. Ylivoimat Venäjälle ovat erityisen vaarallisia. Suomi onnistunee muutaman maalin verran enemmän, jos surffailu jatkuu. Ja sellaistahan se on ollut Venäjällä jo iät ajat, miksei nytkin?
Joten: Suomi 4-6, Venäjä 3-4