Suomi-USA, 3.1.2004 klo 19, Helsinki

• 13 523
  • 152

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti kissa
Ei ole, eikä muuten varmasti varata. Tukonen on isokokoisempi versio Bergenheimista. Älä kirjoita tuollaisia typeryyksiä enää koskaan.
Mikäs kissa se siellä naukuu?

Kyllä minä olen pikkuisen eri mieltä tuosta Tukosesta. Oletkos koskaan edes nähnyt miehen pelaavan paikan päällä? Minä olen. Tukonen ja Bergenheim ovat no jos eivät nyt ihan eri muotista niin kuitenkin jonkin verran erityylisiä pelaajina. Ja koska draftissa tuijotetaan myös kokoa ja Lauri on isokokoisempi versio Bergenheimistä (sinun mukaasi) niin jo se pitäisi todistaa että kaveri varataan aikaisessa vaiheessa ;)

Voisin lyödä virtuaalisen kossupullon vetoa siitä että Tukonen menee kymmenen joukossa...

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kiitos Eaglelle selventävästä kommentista!

Mixulle tiedoksi, että näiden kisojen pelimiehet oli pääsääntöisesti jo varattu.

2003 Draft taisi olla IFK:n osalta melko hiljainen...

2004 Draftin suhteen kannattaa ehkä vilkaista tuolta NHL-puolelta prospekteja. Siellä päätellen samalla mallilla ollaan.

Vuonna 2002 taisit iloita IFK:n superlupausten varauksesta ja melkein kaikki heistä pelaavat vieläkin Suomessa - merkillistä.

L

Viimeksi muokattu:

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Se varataanko Tukonen tänä vuonna vai ensi vuonna ei muuta sitä, että liigamiehistöön nostetuista junnuista Tukonen on kokonsa ja peliesitystensä puolesta parhaiten liigaan sopiva.

Toivottavasti Bluesin pronssijunnut saavat IrviHannulta peliaikaa.
Vaikka sitä Suvia katseleekin ihan mielellään, niin kelpaisikohan Jugi ennen tammikuun loppua jonnekin?

Ja Crisu, faxaa Penalle ja kysy kelpaako Tuomainen sinne pois junnujen tieltä. Vaihdossa voitaisiin ottaa vaikka pari muumioitunutta hallivahtimestaria tai vähän käytetty faxi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy