Raymond Pearl
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Olisikohan taas Miettikääpä sitä -sedät päästetty loistamaan asiantuntemuksellaan?
Individual kirjoitti:...and meanwhile in Sweden or actually in Philadelphia:
http://www.yle.fi/urheilu/looppi/kainalojutut2/id29652.html
"Philadelphia Flyersin Peter Forsberg aikoo matkustaa kisoihin, vaikka on kärsinyt jo pitkään nivusvaivoista. Philadelphian joukkueenjohto ilmoitti, ettei se aio estää ruotsalaistähden osallistumista kiekkoturnaukseen, kertoi Expressen -lehti."
Että näin. Olisi mielenkiintoista kyllä tietää, että onkohan Ruotsin kiekkojohto ottanut hieman eri lähestymistavan aiheeseen: "Raihnaiset pelaajat olympialaisissa..." , kuin Suomen vastaava, vai onkohan Fobba vaan yksinkertaisesti niin kova jannu, että sanonut yksiselitteisesti, että: "Minähän muuten pelaan piste."
Major Julli kirjoitti: Ihmeellisen korkea on prosentti, kun Suomella monessa mielessä on viimeinen mahdollisuus nykyrungolla saavuttaa vielä jotain.
Mr Scarface kirjoitti:Minulle tuo prosenttilukema ei ole yllätys. Tiesin nämä asiat jo kuukausia sitten. Unohdit muuten Norrenan tuosta listalta, hänen tilanteensa ei näytä hyvältä myöskään. Bäckström on Torinossa, jos Norrena ja Toivonen eivät ole kunnossa, ja siltähän tämä näyttää. Bäckström on ollut Erkan listoilla jo alusta asti.
Pidän Erkalta virheliikkeenä sitä, että hän on nyt mennyt kertoilemaan ketjuja etukäteen. Nimittäin nuo pakkiparit esimerkiksi voivat olla aivan aivan jotain muuta. Moni näistä Erkan suunnitelmissa olevista pelaajisthan ei edes pelaa Torinossa, kuten Pitkänen. Berg on antanut viimeisimmissä lausunnoissaan vähintään mielenkiintoisia lauseita, ei pelaa Torinossa, jos ei tunnu hyvältä Toronton paidassakaan. Pat Quinn on asentanut koneen yöksi Bergin viereen, joka opettaa mitä pitää sanoa medialle. Quinn on närkästynyt Leafsin loukkaantumistilanteeseen melkolailla totaalisesti. Nummelinkaan ei ole vielä 100% kunnossa. Kannattaa kertoa Erkan ketjuja etukäteen.
Spiit kirjoitti: Ja mikä vittu tässä viestissä on taas se uusi sisältö mikä tänne piti tulla kertomaan? Olet nyt nämäkin vastaavat asiat maininnut jokaisessa viimeisen parin päivän sisällä lähettämässäsi viestissä, joten ne joita nuo juttusi oikeasti kiinnostaa ovat varmasti lukeneet kaiken tämän jo.
13.1 Suomi Torinossa ketjussa psychodad kirjoitti: Scarface: Tuon listan ulkopuolelta ei voi nostaa pelaajia maajoukkueeseen. Joten Bäckström ei tule missään tapauksessa kyseeseen. Jos tietäisit edes jotain, tietäisit tämän.
Mutta sehän on kaikille selvää ettet tiedä yhtään mitään.
Mosku kirjoitti:...Onkin lienee: Jari Kurri??? ....:)
Mr Scarface kirjoitti:Olen tiennyt joka ikisen Suomen maajoukkueeseen kohdistuvan loukkaantumisen ja vamman tilan jo aikoja sitten.
Mr Scarface kirjoitti:Kukas se siellä Torinossa nyt sitten mukana onkaan? Jo yli kuukausi sitten maitsemani Niklas Bäckström. Kiva, että väititte muutkin kuin psychodad vastaan tässäkin asiassa. Olisitte uskoneet jo silloin minua. Vänkäsitte vastaan turhaan ja kulutitte energiaanne hukkaan. Ihmettelen niitä listoja joita kaivoitte, että Bäckström ei muka saisi pelata Torinossa. Olisitte voineet todistaa keksityt listanne todeksi. Ei ollut todisteita. Tiesin tämänkin asian paremmin kuin te muut. Olen tiennyt joka ikisen Suomen maajoukkueeseen kohdistuvan loukkaantumisen ja vamman tilan jo aikoja sitten. Ja tiesin myös, että Bäckström on mukana Torinossa. Olen tietänyt siis paljon enemmän kuin te, joten haukuitte turhaan.
Individual kirjoitti:...and meanwhile in Sweden or actually in Philadelphia:
http://www.yle.fi/urheilu/looppi/kainalojutut2/id29652.html
"Philadelphia Flyersin Peter Forsberg aikoo matkustaa kisoihin, vaikka on kärsinyt jo pitkään nivusvaivoista. Philadelphian joukkueenjohto ilmoitti, ettei se aio estää ruotsalaistähden osallistumista kiekkoturnaukseen, kertoi Expressen -lehti."
Että näin. Olisi mielenkiintoista kyllä tietää, että onkohan Ruotsin kiekkojohto ottanut hieman eri lähestymistavan aiheeseen: "Raihnaiset pelaajat olympialaisissa..." , kuin Suomen vastaava, vai onkohan Fobba vaan yksinkertaisesti niin kova jannu, että sanonut yksiselitteisesti, että: "Minähän muuten pelaan piste."
WC:n ajankohta on paras. Pelaajien oma vika jos eivät ole kunnossa.vilperi kirjoitti:Herää kysymys siitä, onko tällaisen huipputurnauksen ajankohta paras mahdollinen tälloin kun se on?
Kesken kovan, pitkän kauden näyttää olevan runsaasti näitä loukkaantumisia eri mailla, ei vain Suomella.
Toisaalta taas elo-syyskuukaan ei ole paras paikka kovatasoiselle jääkiekkoturnaukselle, koska pelaajat eivät ole ihan siinä parhaassa kunnossaan, kuin missä pitäisi olla.
Mikä sitten olisi se paras kohta tällaiselle kovalle turnaukselle?
Lienee vaikeampi kysymys... mutta tämä se ajankohta ei ole.
Saku #11 kirjoitti:WC:n ajankohta on paras. Pelaajien oma vika jos eivät ole kunnossa.
Mr Scarface kirjoitti:Nyt se minun 1.5 kuukautta sitten ilmoittamani Pitkäsen poisjäänti sitten voidaan todeta täälläkin viralliseksi:
http://www.finhockey.fi/taustasivut...sto/?num=189383
Itselleni se oli virallista jo aikoja sitten. Olin oikeassa siis tässäkin asiassa.
Mr Scarface kirjoitti:Itselleni se oli virallista jo aikoja sitten. Olin oikeassa siis tässäkin asiassa.
Ei. Pelaamattomuus on tietysti luonnollista, mutta se on kaikille sama. Sen sijaan se, onko fyysisesti muuten kunnossa, on ihan omasta itsestä kiinni. Esimerkiksi WC:hen Jagr tuli varmaan golfkengät jalassa, kun taas suurin osa suomalaisista oli huippukondiksessa. Se näkyi.vilperi kirjoitti:Pelaajien oma vika, mikäli NHL:ää ei pelata kesällä ja ovat siksi pelaamattomana?