psychodad kirjoitti:
Kyllä Laaksonen on selkeästi puolustavan ketjun laituri, ja J. Jokinen taas hyökkäysavuiltaan parempi kuin puolustukseltaan, joten vaihdetaan kaverien paikat...
Eikä J. Ruutua syrjäytä kumpikaan noista nelosen laitureista.
Totta puhut Psychodad! J.Ruutu pelaa Vancouverin ykkösketjussa ja on saanut hyvin peliaikaa. Ajatus siitä, että olisi varalla ja jäisi jopa Hagmanin taakse, joka ei edes mahtunut Leijonien joukkueeseen on järjetön!!
Myöskin se, että Laaksonen olisi kakkosketjussa, kuten Adoley ajatteli, on vähintäänkin yhtä järjetön vaihtoehto. Kuten itsekin olen aikaisemmin maininnut, lyhyeissä turnauksissa, joissa on vähän aikaa valmistautua, vanhat ketjukoostumukset ovat valttia. Vaikka niitä sekoitettaisiinkin niin pelinäyttöjen perusteella Laaksonen ei todella mahdu kakkosketjuun.
Samaa mieltä olen Mäyriksen kanssa siitä, että Hagmanin ei mahdu joukkueeseen. En itse usko roolituksen sopivan Hakille mihinkään ketjuun.
Tämä on jossittelua, mutta jos S.Kapanen pelaa Torinossa ajatus ketjukoostumuksista olisi:
Lehtinen-S.Koivu-Selänne
Peltonen-O.Jokinen-J.Jokinen
Miettinen-N.Kapanen-S.Kapanen
J.Ruutu-M.Koivu-Laaksonen
Hullumpi ajatus mielestäni ei olisi Samin peluuttaminen kakkosessakaan, koska on antanut vahvaa näyttöä Philadelphiassa ja on pelannut paljon ylivoimaakin. Uskon kuitenkin Erkan luottavan molempien Jokisten kemioihin yhdessä, kuten näytti heidän pelinsä kulkevan Karjalaturnauksessakin.
Jos taas Sami ei pelaa, niin uskoisin J.Ruudun ottavan hänen paikkansa kolmosessa.
Muuten Jarkko kuuluu neloseen, kun puhutaan Maajoukkueen roolituksista. Jake on parhaimpia vastustajien hiillostajia ja ns. jarrutusketjuun sopiva.