Raju Erkki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Miten tuo Linnemäki-Palonen meni? Kumpi vei?
Jep, kova lento on tällähetkellä. Joukkueessa ei ole ns. tähtiä, 4:llä kentällä painetaan. Tänään ns 3. kenttä 2 maalia, 4. yhden.FPS:n yhdeksäs(!) perättäinen kolmen pisteen voitto vetää kyllä sanattomaksi
Taitaa olla Suomi-sarjan ennätys, 9 suoraa putkeen? Korjatkaa, jos oon väärässä. Mites ketterä tälläkaudella?
Pyryllä oli tänään ASENNEVAMMA.
Ainakin tämän kauden ennätys on kyseessä. Ketterä porskuttaa tällä hetkellä ”vasta” kahdeksan kolmen pisteen voiton putkessa.
Ei jäänyt kunnosta kiinni tänään vaan aivan s**tanan huonosta pelaamisesta!. Syötöt kimpoili aivan vääriin paikkoihin ja vedot paukkui seinille. Semmosta paskaa! Ottakaa muistiot esiin ja kirjoittakaa ylös, sillä minä sanon nyt: Pyryllä oli tänään ASENNEVAMMA. Kiekkokopla-peli meni vielä työtapaturmana mutta ei toista kertaa!
Jos ei nyt mietitä miltä peli näytti, niin eihän 8 ottelun voittoputki, tappio, voitto ja tappio nyt mikään kauhea saldo ole. Mutta jos tässä jotain halutaan voittaa niin jotain on tehtävä! Saa Karppinen valmennuksineen ja pelaajat käyttää ensi viikon mietintämyssyt päässä, että miten pelattiinkaan jääkiekkoa!
Se tässä ”kolmen mestarisuosikin koplassa” vain on mielenkiintoista, että Ketterällä saati JHT:lla ei ole ollut tällä kaudella asennevammasta tietoakaan, kun taas Pyryn kohdalla olen tainnut jo aiemminkin (tai sitten vain muistelen omiani) kuulla sekä lukea samasta ikävästä vaivasta, joka on iskenyt päälle juuri näitä etukäteen heikompia vastaan pelattaessa.
Nyt on huono vaihe kaudesta, onko se jotenkin käsittämätöntä, että joukkueille tulee huonoja vaiheita? Joo ymmärrän varmaankin minun kirjoituksilla on osaa tähän.
Kiekkokoplalle ja HCIKlle häviät tommosella miehistöllä, mitä ihmettä oikeesti?
Miten tuo Linnemäki-Palonen meni? Kumpi vei?
Jep, oli kyllä tänään todella nahkeeta 2 erää. Näytti jo siltä, että putki katkeaa. Kolmannen erän ryhtiliike toi voiton.FPS 10 voittoa putkeen
Jos AIK saa mm. Niko Nuutisen ja puolustaja Ville Määtän (siellä myös hyökkääjä, Määttä), lainaksi loppukaudeksi, niin Nuutinen toisi ratkaisuvoimaa. Maalinteko heillä ollut vaikeaa, oma pää pitää! IPK:lla tänään Laakkonen ja Kumpulainen, puolustajat Auvinen-Hyvärinen, Jukureista ja Vaarasuo onkin loppukauden lainalla. Näiden kohtalon ratketessa, AIK voisi saada kaipaamaansa vahvistusta hyökkäykseen...!
Joo ymmärrän varmaankin minun kirjoituksilla on osaa tähän, mutta olen yhä vankasti sitä mieltä, että kevään tosipeleissä ollaan huippuiskussa!
Lainaus: Kysyit ja vastasit itse viestissäsi siihen, miksi täällä monen kirjoittajan toimesta kyseistä asiaa hymähdellen ”kummastellaan”.
Tulevalla Mestarilla uhopäällä, mutta kyllähän se niin on että Ketterä ja JHT vie tuota sarjaa ja sit tulee vasta nuo vanhat tähdet Pyryn paidassa.
JHT - VG62 5-3
Alkuasetelmien perusteella ajattelin mielessäni että kaksinumeroset tulee tauluun tänään, mutta ei! Ei sinnepäinkään. Uskoisin että oli melkolailla valmentajan painajainen tämä peli. Tohtisin väittää että keskittyminen oli ihan jossain muualla ihan koko porukalla, sen verta aneemista oli kaikinpuolin. No mutta jos paskallakin pelillä irtoaa voitto, niin pakkohan siihen on tyytyväinen olla. VG oli mielestäni huonoin porukka, joka tälle kautta on vieraillut Kalajoella. JHT:n alkukauden ihan päällikkö ylivoima loisti poissaolollaan, muutenkin tuntu että jokainen pelaaja haahuili siellätäällä yrittäen jotain todella maagista. No näin katsojan vinkkelistä nähtiin kuitenkin muutama todella kaunis maali! Se pelasti tämän illan. Ei muutakuin uutta matua koukkuun ja FPS:n voittoputken katkaisu hommiin! Siinä pelissä on varmasti panosta ja Kalajoen Forssan pojilla takuu varmasti halu näyttää miten hokia pelataan.
Ketteräkin näytti näköjään kuolevaisuutensa...
Tsemit HT! Kohta päästään joululomalle!
Liitto voisi sen verran panostaa SS:n peleihin, että jos ei viitsitä maalikameroita asennella halleihin niin edes maalituomarit takaisin. Kuinkas monella paikkakunnalla kamerat Imatran lisäksi löytyy?
Ei varsinaisia maalikameroita mahda olla kuin liigassa. Maalin taakse pleksiin kiinnitettävä on tarkoitettu videokoosteiden editointiin, eikö niin?