Seinäjoelta tulee lauantaina ensimmäinen lähetys. Todennäköisesti ilman selostusta vielä.Onko tietoa, onko Seinäjoella ja Porissa suunnitelmia lähetysten aloittamiseksi? Lähinnä tässä kiinnostaa tulevan viikonlopun Ketterän vieraspelien seuraaminen. Seinäjoen maalikoosteissa on ihan hyvänlaatuista kuvaa ja Porissa ei nyt ainakaan voi piiloutua nettiyhteyksien taakse, koska kyseessä on liigahalli.
Hieno homma!Seinäjoelta tulee lauantaina ensimmäinen lähetys. Todennäköisesti ilman selostusta vielä.
Tallenteissa ainakin näyttää olevan. En tosin katsonut eilen livenä, eli tiedä miten silloin on pelittänyt.Helsingissä ei näkynyt 20.1. pelattu JHT - D-kiekko ottelu, vaikka se oli merkitty "näkyväksi"
Olen "taistellut" 15 min. mutta Pyry vs JHT ei tule ruudulle. Mestis matsit näkyvät aivan hyvin (kokeilin). Mitäköhän mä teen väärin ?
Kokeilin tuota mainitsemaasi JyP Akatemia vs TuTo matsia ja sain sen näkymään ihan hyvin. Pyry - JHT ei onnistu, joten luovutan...Itse en ainakaan saa Mestis peleistä JYP-Akatemia - Tuto peliä toimimaan. Tuskin kuitenkaan yhteyttä toisiinsa.
Pätkii kyllä todella paljon ja kuva tulee selostusta noin 5-7 sekuntia jäljessä. Muilla samankaltaista ongelmaa? Liekkö ongelma Nokian jäähallin yhteyksissä vai itse Fanseatissa?Testasin tässä erätauolla ja vaikuttaa toimivan Nokialla lähetys.
Kokeilin tuota mainitsemaasi JyP Akatemia vs TuTo matsia ja sain sen näkymään ihan hyvin. Pyry - JHT ei onnistu, joten luovutan...
Onko Nokian jäähallissa huono verkkoyhteys, vai mistä tuo johtui? Kuva ja ääni ei synkassa, selostus ja kuva pätki. Ei paljon selvää saanut. Muualta lähetykset toimivat.
Tänään Riemu vs. @Dkiekko myös #fanseat go palvelusta. Lähetys alkaa jo klo 18.40 ennakkostudiolla #suomisarja #derbyjkl