Miten mä kuvittelin, että näitä Yeboyahin videoita ois luukutettu paljon enemmän? Tätä uusinta katsottu kuitenkin vain 6 tuhatta kertaa. Toki tää nyt ei oo hirveen kauaa vielä ollu ulkona.
Vaikka nimi pyörisi paljon uutisissa ja tuntisi oikeita ihmisiä, minkä ansiosta saisi levy-yhtiöltä enemmän apua markkinointiin kuin ansaitsisi, niin loppujen lopuksi se musiikki kuitenkin ratkaisee. Tästä toinen hyvä esimerkki on Lukas Leon, joka ei tainnut ainakaan hyötyä tuosta biiffistään Gettomasan kanssa. Etenkin näin jälkikäteen on ihan hauska muistella, kuinka Lukas kuittaili Gettomasalle Kalamiehen "floppaamisesta", kun melkein kaikki biisit ovat striimanneet kuitenkin sen yli 500 000. Lukaksen uudella albumilla taas yli puolet biiseistä pyörii tuolla 50 000 striimin paikkeilla, mikä on oikeasti jopa hämmästyttävän surkea suoritus, kun huomioidaan että minkälainen koneisto hänellä on takanaan.Miten mä kuvittelin, että näitä Yeboyahin videoita ois luukutettu paljon enemmän? Tätä uusinta katsottu kuitenkin vain 6 tuhatta kertaa. Toki tää nyt ei oo hirveen kauaa vielä ollu ulkona.
Vaikka nimi pyörisi paljon uutisissa ja tuntisi oikeita ihmisiä, minkä ansiosta saisi levy-yhtiöltä enemmän apua markkinointiin kuin ansaitsisi, niin loppujen lopuksi se musiikki kuitenkin ratkaisee. Tästä toinen hyvä esimerkki on Lukas Leon, joka ei tainnut ainakaan hyötyä tuosta biiffistään Gettomasan kanssa. Etenkin näin jälkikäteen on ihan hauska muistella, kuinka Lukas kuittaili Gettomasalle Kalamiehen "floppaamisesta", kun melkein kaikki biisit ovat striimanneet kuitenkin sen yli 500 000. Lukaksen uudella albumilla taas yli puolet biiseistä pyörii tuolla 50 000 striimin paikkeilla, mikä on oikeasti jopa hämmästyttävän surkea suoritus, kun huomioidaan että minkälainen koneisto hänellä on takanaan.
Vaikka nimi pyörisi paljon uutisissa ja tuntisi oikeita ihmisiä, minkä ansiosta saisi levy-yhtiöltä enemmän apua markkinointiin kuin ansaitsisi, niin loppujen lopuksi se musiikki kuitenkin ratkaisee. Tästä toinen hyvä esimerkki on Lukas Leon, joka ei tainnut ainakaan hyötyä tuosta biiffistään Gettomasan kanssa. Etenkin näin jälkikäteen on ihan hauska muistella, kuinka Lukas kuittaili Gettomasalle Kalamiehen "floppaamisesta", kun melkein kaikki biisit ovat striimanneet kuitenkin sen yli 500 000. Lukaksen uudella albumilla taas yli puolet biiseistä pyörii tuolla 50 000 striimin paikkeilla, mikä on oikeasti jopa hämmästyttävän surkea suoritus, kun huomioidaan että minkälainen koneisto hänellä on takanaan.
Yeboyahin kohdalla daami ja tiiminsä ei oivalla potentiaalia maakunnissa. Ja sen jengin suosioon pitäisi muka ilmaiseksi päästä. Ei järin vahvaa settiä.
No eikö tässä justiin oo väitetty, että maakunnissa ollaan niin rasisteja, että ei siellä mustia artisteja kuunnella? Tai jotain tuon tyyppistä? Ja ois kiva nähä kyllä kahden naisartisin biiffi räpin saralla, mutta ketkä ois vastakkain, niin tiiä siitä. Jotain Yeboyahia ei voi biiffissä voittaa, koska se ei varmaan olisi lähtökohtaisestikkaan ok joidekin mielestä haastaa kyseistä artistia.
Edelleen maakunnissa ja landella(welcome JKL) hyvä räppi toimii aina. Tuo väite on valhe. Jos menet keikalle jonnekin Pohjanmaalle, kohtaat taatusti urpoja. Mutta kohtaat myös räppidiggareita. Tuo stadin kupla-ajattelu on jäätävää paskaa. Ne valkoiset miesräppärit ovat joutuneet tappelemaan aikoinaan kunnes homma tasaantui. Tuota ei tarvitse pelätä enää siinä määrin.
Yeboyahin voittaa biiffissä ihan osaamisella. Nyt jonkun daamin pitäisi vain viheltää peli poikki ja pistää homma uuteen uskoon.
Niin en oo eri mieltä, vaikka pieni totuus tuossa on siinä mielessä, että juuri täällä Pohjanmaalla voi kyllä kohdata enemmissä määrin urpoilua valitettavasti. Toivottavasti olen vain itse ennakkoluuloinen tässä asiassa! :) Ja Yeboyahin voittaa kyllä biiffissä sillä kuuluisalla osaamisella, mutta on se jengi jolla menis niin tunteisiin, kun joku lähtis kyseistä artistia haastamaan. Se menee heti siihen ettei saa haastaa ja nyt on tehty väärin, kun afrosuomalaista naista haastetaan.
Pitääpä ottaa tämä tarkempaan syyniin, että onko tässä mitään mielenkiintoista, kun ei aikaisemmin ole tullutkaan katottua.
Miten mä kuvittelin, että näitä Yeboyahin videoita ois luukutettu paljon enemmän? Tätä uusinta katsottu kuitenkin vain 6 tuhatta kertaa. Toki tää nyt ei oo hirveen kauaa vielä ollu ulkona.
Taitojen puolesta hänellä voisi olla potentiaalia menestyä, mutta tuo kirjoituspuoli sakkaa kyllä aika pahasti. Nykypäivänähän voi menestyä räpissä ilman mitään sisältöä, mutta jos artistin tarkoitus on ottaa kantaa musiikillaan, niin silloin kyllä se teksti nousee avainasemaan. Pari biisiä olen häneltä kuullut ja molemmissa nousi esille lukuisia heikkoja riimejä, jotka särähtivät korvaan ja joista huomasi, että riimi oli vienyt tarinaa eikä toisinpäin. Jos hän uskaltaisi rohkeasti pyytää kirjoitusapua muilta, niin voisihan tuo ura tuosta vielä lähteä jonkunlaiseen lentoon.Yeboyah on mielestäni hyvä räppäämään, mutta vähän tässä on se vaara, että profiloituu puusilmäiseksi agitaattoriksi. Kyllähän siellä on oikeita pointtejakin mukana, mutta myös turhaa sormella osoittelua, mikä saattaa kääntyä artistia vastaan.
Aamen. Malliesimerkkejä siitä, että vaikka kuinka näkyvyyttä tulee, niin jos itse tuote ei ole kunnossa, ei sillä loputtomiin pärjää. Tuo Lukas Leon on hämmentävä tapaus, Cheekin suojatti, ja täten näkyvyyttä ihan helvetisti, mutta kun ei lähde niin ei lähde.
Bändillä/artistilla pitäisi olla pohjatyöt tehtynä ennenkuin hyppäävät isompiin ympyröihin. Nykyisessä mulle kaikki heti-kulttuurissa tämä ei vaan ole kovin houkutteleva vaihtoehto.
Klangi kutsui ja Gettomasa kävi heittämässä muutaman biisin livenä. Kylmiltään toki ruosteisuus näkyi, mutta onhan Masa aika leipiintyneen oloinen noissa kovimmissa uhoissaan. Olisin melkein heittänyt silmät ja kuulokkeet lössin ja stadimuijien sekaan. Oli vähän kiusallista kuunnella miten poppi pistettiin taas stoppiin ja sitten lopuksi muijii stadis rallattelu.
Pisteet välispiikeistä. Muutenkin välihölinät oli tuon vartin parasta antia.
Feministit dissattu taas ja tuo oli mestarin peliliike.
Pääasia että vähän edes faneille liveherkkua koronatyyliin. Tärkein juttu.
Mun mielestä oli varsin hyvin valitut ehdokkaat. Ketä olisit laittanut ehdolle?Ibe näytti pokanneen palkinnon vuoden rap/rnb artistina. No ihan vääräthän siellä oli ehdokkaana mun mielestä, mutta tämä ei yllätä.
Mun mielestä oli varsin hyvin valitut ehdokkaat. Ketä olisit laittanut ehdolle?