Suomi rap

  • 773 623
  • 3 821

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
En tiiä, mutta on kyl hirvee biisi ja hirvee artisti. :s

Tämä ei yllätä kamalasti ja olen toki samaa mieltä herra Kauhasesta. Pidän kuitenkin mr. Kauhasen&Stellan laulajan biisistä "jäätä", mutta olenkin vain poppari.

Tämän ketjun runkkurinkimeno on kuitenkin ihailtavaa ja olenkin hyväksynyt asemani jalkoihin jäämisen suhteen. Ehkä tänne mahtuisi vielä muutama tuntemattomamman räppärin tuotos? Siis kunhan eivät ole mitään kaupallisuuteen viittaavaakaan menestystä saavuttaneet.

Tämä youtubeen vievä linkki on laitettava tämän itsellenikin mysteerisen aivoripulin jälkeen. Ehkä halusin vain söhiä ampiaispesää.

Justimus - Wunderboy - YouTube
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Tämä ei yllätä kamalasti ja olen toki samaa mieltä herra Kauhasesta. Pidän kuitenkin mr. Kauhasen&Stellan laulajan biisistä "jäätä", mutta olenkin vain poppari.

Tämän ketjun runkkurinkimeno on kuitenkin ihailtavaa ja olenkin hyväksynyt asemani jalkoihin jäämisen suhteen. Ehkä tänne mahtuisi vielä muutama tuntemattomamman räppärin tuotos? Siis kunhan eivät ole mitään kaupallisuuteen viittaavaakaan menestystä saavuttaneet.

Pakko sen verran sanoa, että itseäni ei henkilökohtaisesti kiinnosta, onko musa suosittua vai ei, kunhan se on hyvää. Ei vaan nappaa Cheekin, Elastisen, Kauhasen ja kumppaneiden musa sitten yhtään!

Tähän vois laittaa Kemmurulta pari biisiä, erittäin kova orkesteri ja paljon soinut niiden musa tänään.

Kemmuru - Tikiksen Prince feat. Ruudolf - YouTube
Kemmuru - Bläkie,Loco Luchi Lover - YouTube
Kemmuru - Mitä Vaa Voi Tapahtuu (feat. Siriushu) - YouTube
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Pakko sen verran sanoa, että itseäni ei henkilökohtaisesti kiinnosta, onko musa suosittua vai ei, kunhan se on hyvää. Ei vaan nappaa Cheekin, Elastisen, Kauhasen ja kumppaneiden musa sitten yhtään!

Tarkoitukseni ei ollut saada tuota tekstiäni vaikuttamaan ihan noin pahalta miltä se nyt näyttää. Ei siis käväissyt mielessä liekittää. Tuo mainitsemani seikka on vain varsin mielenkiintoinen kun tietynlainen teksti tietynlaiselta räppäriltä hyväilee ilmeisen monen makuhermoja tässä ketjussa. Kepeys ja tietty turhamaisuus eivät ole avainsanoja.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
. Ehkä tänne mahtuisi vielä muutama tuntemattomamman räppärin tuotos? Siis kunhan eivät ole mitään kaupallisuuteen viittaavaakaan menestystä saavuttaneet.

Tässä A-Team - 74 Hoodeilt (MUSIC VIDEO) - YouTube itelle täysin tuntematon turkulaisryhmä.

Sitten vielä salolaisen Askeleen pari biisiä:

Askel - Ihan Miten Vaan (2013) - YouTube

Ruttu, Askel Harri hoo - kasvuu.wmv - YouTube

Linkit vievät youtubeen.


:D ei pystyny kattoo loppuun asti.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Varsin mielenkintoiselta kuullostaa hetki sitten AamuTV:ssä esitelty Palefacen vetämä J.Karjalainen-projekti. Suomiräppärit tehneet J.Karjalaisen kanssa yhteistyössä Karjalaisen uusimman(?) levyn uusiksi, nimellä Ny tko lisee.
Aamutv:ssä soitettiin pätkä yhdestä kappaleesta, olikohan Solonen&Kosola siinä. Ihan hyvältä kuullosti ja mielenkiinnolla odotan levyä.
 

Perateutti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Tämän ketjun runkkurinkimeno on kuitenkin ihailtavaa ja olenkin hyväksynyt asemani jalkoihin jäämisen suhteen.

Tarkoitukseni ei ollut saada tuota tekstiäni vaikuttamaan ihan noin pahalta miltä se nyt näyttää.
Samanlaista rinkiä pyörittäisit, jos vaan olisi enemmän seuraajia "juuri minä tiedän mitä on hyvä rap ja oikeanlainen flow, mutta koska olen suvaitsevainen, tykkään myös puolustaa pop-räppiä" -julistamiselle. Ja jos se ei ois n:s kerta täällä, niin uskoisin ettei ollut tarkoitus. Runkkurinki on muuten typerä termi, voi johtua kyllä Dissonanssista.

Rauhaa. Poppi(kin) on hyvää.
 

Lätkäkala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KHL:n ja NHL:n suomalaiset sekä Leijonat.
Jesjesjou...

Kettu kun ei toimi reagointikyky näihin aikoihin.... Eli jotain ja tätä skriivasin mutta väärä nappi tuli keskellä kämmentä löytyvän peukalon tielle - Noh, Renesanssi oli ja meni...
Itse kuitenkin kuuntelen kyseisen scenen ihan laidasta laitaan eli ihan wnbe-gangstojen shitistä ns. kaupalliseen shittiin.

Miksi? Joo emmätiedä, ihan huvikseni. Nykyisestä tuotannosta fanitan ehkäpä lähinnä TPH:ta. Jos yksikään wnbe-gansta kertoo jotain taustaa niin juuh, tiedotan ettei mene kuuleviin korviin joten itke vain poika - Et saa minulta edes rusinaa ;)



Perhana, kun häirittee - Mikäs biisi ( oliko jopa TB ) - jos haluun kultaa mun kaulaan, otan mun mutsin reppuselkään - ?
Ei muista, eikä löydä...
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Jesjesjou...

Kettu kun ei toimi reagointikyky näihin aikoihin.... Eli jotain ja tätä skriivasin mutta väärä nappi tuli keskellä kämmentä löytyvän peukalon tielle - Noh, Renesanssi oli ja meni...
Itse kuitenkin kuuntelen kyseisen scenen ihan laidasta laitaan eli ihan wnbe-gangstojen shitistä ns. kaupalliseen shittiin.

Miksi? Joo emmätiedä, ihan huvikseni. Nykyisestä tuotannosta fanitan ehkäpä lähinnä TPH:ta. Jos yksikään wnbe-gansta kertoo jotain taustaa niin juuh, tiedotan ettei mene kuuleviin korviin joten itke vain poika - Et saa minulta edes rusinaa ;)



Perhana, kun häirittee - Mikäs biisi ( oliko jopa TB ) - jos haluun kultaa mun kaulaan, otan mun mutsin reppuselkään - ?
Ei muista, eikä löydä...
Elastinen - Kädet Likasena?
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Samanlaista rinkiä pyörittäisit, jos vaan olisi enemmän seuraajia "juuri minä tiedän mitä on hyvä rap ja oikeanlainen flow, mutta koska olen suvaitsevainen, tykkään myös puolustaa pop-räppiä" -julistamiselle. Ja jos se ei ois n:s kerta täällä, niin uskoisin ettei ollut tarkoitus.

En näe syytä pahastua kun on voittajajoukkueessa.

Minähän olen pyörittänyt jopa yhden miehen rinkiä näiden turhien ja paskojen kaupallisten räppäreiden merkeissä. Kai minä nyt silloin huomaan jos ilmiö toistuu useamman muun toimesta näiden oikeidenkin räppäreiden osalta. Kovin turhaa, mutta sanottu mikä sanottu.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Pakko olla jokseenkin eri mieltä. Biitit ovat totutun hyviä, mutta muuten levy on ihan sitä samaa kuin edellinenkin. Kyllä tän kerran kuuntelee, Stöön ja Tuuttiksen feattibiisit varmaan useamminkin. Kokonaisuus 3/5 eli "ihan ok".

Osittain samaa mieltä. Kuitenkin ainoat miinukset jota tälle levylle annan johtuu ainoastaan vähän ylisuurista odotuksista. Se, että meininki on sama kuin edellisellä tuskin yllätti. Läpät on toimivia, biitit on toimivia, flow ja vierailutkin toimii. Ei tämä kyllä mikään tasapaksu kolmosen levy ole jos yleistä tasoa käytetään mittarina.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Itelle toimii ihan hemmetin hyvin Kridlokkin levy! Biitit on joka biisis täyttä rautaa, flow on toimiva ja lyriikat on kovia! "Miten mä voisin mutsille paljastaa, että en käykkään käsityökerhos, vaan elän mafias" kovuutta!
 
Viimeksi muokattu:

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei kyllä iskenyt itselle oikein tämä Stepan uusin plätty Ultramagneettinen, paras biisi levyltä omasta mielestä on Ajat muuttuu vielä. Onko muut kerennyt tutustumaan tähän levyyn?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös