Mutta jos ei ole mitään tietoa siitä meiningistä mistä noissa räpätään niin se ei tarkoita sitä, etteikö sellaisia ongelmia olisi olemassa. Jotenkin täytyy elää jossain Jyväskylän kokoisessa kuplassa, että voi kieltää tosiasiat. Senkin jälkeen varmasti ilkutaan, että olisi jo kolmannessa polvessa sossupummina elävä poika tai tyttö tehnyt vähän enemmän duunia!
Olen vissiin väärässä ja elän JKL kuplassani, kuten sanoit. Mietin vain tässä lähinnä oman näkemykseni/elämäni kautta seuraavia asioita. Pahoittelut jo alkuun off-topicista.
1.)Sitä kun on viiden vanhana peitellyt pari vuotta nuoremman siskon silmiä kun biologinen äiti hirttänyt itsensä.
2) Nähnyt miten oma yh-isä kriiseissään keuhkoaa allekirjoittaneelle heitellen tavaroita.
3.) Joutunut ennen kymmentä ikävuotta erinäisten laitosten kautta pedofiliaa ihannoivaan sijaisperheeseen.
4) Semisti nähnyt, mutta ennenkaikkea kuullut miten helluntalainen sijaisisä nussii siskoani + toista tyttöä monen vuoden ajan. Toki tunnustaen kaiken.
5) Kohdannut uhkailua miten sijaisäidin mielestä en tulisi koskaan näkemään biologista isääni jos kertoisin mitä perheessä tapahtuu.
6) Joutunut elämään vuoden laitoksessa vain, koska sosiaalitoimen byrokratia ei keksinyt tuolloin muuta ratkaisua minulle ennen muuttoa biologisen isäni luo. Kuulemma en koskaan laitos"kelpoinen" ole ollut.
7) Nähnyt siskoni vuosia jatkuneen huumehelvetin johtuen pedofiilin nussimiskohteena olemisesta. Nyttemmin vähän jo parempaa päin.
8) Kuunnellut miten oma siskoni itkee miksen pelastanut häntä.
9) Itse kasvanut kaiken tämän keskellä ja tein itsestäni vahvan. Olen luonut omat rahani tililleni, en väheksy ns. "itästadi"-vinkujia ilman provokaatiota, en siedä turhaa paskapuhetta, kuuntelen lesoilevaa musiikkia jos sen ilmaisija ilmaisee jotain muutakin.
Minä olen tosiaan JKL kermaperse. Ehkä jopa ylpeä siitä.