Suomi, jalkapallon EM-kisoihin 2008

  • 344 796
  • 2 336

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
"Voi vittu". - Peter Nyman suorassa lähetyksessä studiossa.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
"Voi vittu". - Peter Nyman suorassa lähetyksessä studiossa.

Mutta iloitaan silti molemmat tuloksesta Armenia-Serbia 0-0. Minä olin väärässä ja sinä oikeassa. Tänään voitto Belgiasta niin pysytään Puolan ja Portugalin kanssa mukana taistelussa EM-kisoihin pääsystä.
 

Konnamuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se mikä johtaa.
Mutta iloitaan silti molemmat tuloksesta Armenia-Serbia 0-0. Minä olin väärässä ja sinä oikeassa. Tänään voitto Belgiasta niin pysytään Puolan ja Portugalin kanssa mukana taistelussa EM-kisoihin pääsystä.
Parikymmentä minuuttia pelattu ja Puola-Kazastan 0-1.Sopii meille..
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Parikymmentä minuuttia pelattu ja Puola-Kazastan 0-1.Sopii meille..

Nyt saatana tarjotaan sitä kisapaikkaa tarjottimella.. Nyt kun Puola ottaisi nokkaan ja Suomi hoitaisi oman leiviskän niin.. Täytyy malttaa katsoa loppuun ja toivoa parasta, NYT ON POJAT MAHDOLLISUUS!
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ja Puolasta kuuluu hyvää Suomen kannalta, Kazakstan johtaa 0-1. Nyt Suomi sitä maalia!

EDIT. Ja Suomelta vietiin selvä maali, ei todellakaan ollut paitsio.
 
Viimeksi muokattu:

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Tintti ei tee ainakaa maalia tänään....Tuskin kukaan muukaan Suomelta. Aika sekavaa peliä ekat 40min ollut.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Eremenkolta todella typerä keltainen! Ei pelaa Azerbaidzhan matsissa. Toivotaan että saadaan se yksi maali tehtyä. Luulen että se riittää voittoon.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Jälkimmäinen hylätty maali ei kyllä ollut paitsio, koska syöttö tuli Johanssonille belgialaisen jalasta. Maalin johto olisi kyllä ollut loistava puoliaikatulos, sillä puolustussumpun Hodgsonin Suomi tuntuu osaavaan. Viimeistely onkin sitten ollut hieman haastavampaa...
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Eremenkolta todella typerä keltainen! Ei pelaa Azerbaidzhan matsissa. Toivotaan että saadaan se yksi maali tehtyä. Luulen että se riittää voittoon.

Milläs teet kun tämä kyprokselainen tosielämän ritari rulettaa kaikki maalit päin vittua. Orotteles vaan, menee vartti, Suomi tekee häkin ja maali merkitään Belgialle. Mark my words.
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä Puola-Kazakstan ottelussa oikein tapahtuu? Onko peli keskeytetty vai mitä? Puolalaisfaneilla käämit kenties palaneet...
 

Rafael

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Bristol City
Nyt on livescoressa Puola-Kazakhstan pelin kohdalla teksti susp. Mitä meinaa? Keskeytetty vai kokonaan lopetettu? Jospa vaikka polskit olisivat rähinöineet ja kasakit määrättäisiin voittavan 0-3...
 

Konnamuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se mikä johtaa.
Nyt on livescoressa Puola-Kazakhstan pelin kohdalla teksti susp. Mitä meinaa? Keskeytetty vai kokonaan lopetettu? Jospa vaikka polskit olisivat rähinöineet ja kasakit määrättäisiin voittavan 0-3...

Tekstarilla lukee että keskeytetty. Toivottavasti rähinää kentällä, kazakeille 0-3 voitto ja Puola suljetaan karsintasarjasta..
 

Rafael

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Bristol City
Paljost ehdittiin pelata? Tuntuu kyllä Puolan taktiikoilta.

Mielestäni tuo peli alkoi joko vartin ennen tai vartin jälkeen Suomen pelin. Veikkaisin, että vartin ennen. Täten siellä ollaan varmaan pelattu 60-70min. Valot on saatu takaisin ja peli ilmeisesti jatkuu...

edit. olin väärässä. 53min pelattu.

Ja Smolarek tasoitti 1-1.

Ja Puola johtaa jo 3-1. Ebi Smolarek paukutti hatun kymmenessä minuutissa.
 
Viimeksi muokattu:

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Alkaa vakavasti vaikuttamaan maalittomalta tasapeliltä mikä ei sinällänsä ole mikään suuri yllätys..
 

jani73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Detroit Red Wings, FC Liverpool
Kyllä nyt haaveet kaatuu lopullisesti Suomen kyvyttömyyteen tehdä maaleja! Serbia tippui tänään pois jatkosta, mutta niin käy kyllä myös Suomelle! Aika kalliiksi tulee tuo Kyproslaisen tuomarin virhe Suomelle :(
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Puola ja Portugali tulevat todennäköisesti menemään kisoihin tämän hetken tilanteiden perusteella. Tehkää nyt vittu se maali että voidaan taistella vielä kisapaikasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös