En mene, vaan pistän soimaan ties kuinka monetta kertaa soimaan ihanan kappaleen Seuraavassa elämässä.Mene lääkäriin, mene suoraan lääkäriin kulkematta lähtöruudun kautta.
En mene, vaan pistän soimaan ties kuinka monetta kertaa soimaan ihanan kappaleen Seuraavassa elämässä.Mene lääkäriin, mene suoraan lääkäriin kulkematta lähtöruudun kautta.
Siitähän tietää veden pinnan olevan korkealla, kun Sirkesalo koputtaa ikkunaan.Näistähän Sirkesalo on muuten ainoa joka on noussut vielä uudestaan pinnalle, Japanissa joitain vuosia sitten.
Missä Jalkanen?
Saat anteeksi. Niin kovaa settiä kuitenkin katsellut, että ei tuo hirveää syntiä nyt kuitenkaan ole. Irwinin kanssa kossupullo juotu aika nopeassa tahdissa joskus miljoona vuotta sitten. Irwin tosin jatkoi siitä keikalle, minä oksentelin ojaan.
Jumalauta tämä. Teemu aivan naamat heilumaan lavalla, ei erois tosta Kaija Koon esityksestä millään.
Ihana nainen. Toki antaa nyt viattoman kuvan itsestään.Toi Vesala ärsyttää mua.
Ei ärsytä mua.Toi Vesala ärsyttää mua.
Iän myötä on ihan normaalia ettei välttämättä enää seiso.Paula Vesala näytti omaan silmääni paljon kauniimmalta silloin kun hänellä oli pitkät hiukset. Haluttava hän toki lyhyilläkin hiuksilla on, muttei vaan saa samanlaista reaktiota aikaan kuin joskus.
Pics or didn't happen.
Juu en tosiaan tunne, kerran lähempää todistanut jätkän Kakkis keikkaa Porissa. Mutta oli ainakin kova meininki!Teemu on hieno mies. Jos luulee että Teemu on aina vain naamat, ei tunne miestä.
Näistähän Sirkesalo on muuten ainoa joka on noussut vielä uudestaan pinnalle, Japanissa joitain vuosia sitten.
Linda Lampeniuksella on kansainvälisesti nähdyimmät.Vesalalla on muuten varmaan Suomen nähdyimmät tissit.
Pelkään pahoin, että Johanna Tukiainen peittoaa Paulan tällä saralla...Vesalalla on muuten varmaan Suomen nähdyimmät tissit.
Vesalalla on muuten varmaan Suomen nähdyimmät tissit.
Ihana nainen. Toki antaa nyt viattoman kuvan itsestään.
Mulle vaan tulee välittömästi mieleen tuosta joku tuollainen "tiedostava" ituhippi. Ei voi mitään että ärsyttää.Ei ärsytä mua.
Katariina Sourin vastaavat näkyivät jo 10 vuotta aiemmin.Linda Lampeniuksella on kansainvälisesti nähdyimmät.
Mene katsomaan uusi Tuntematon.Oon vissiin taas menettänyt jotain?
Näkyy uudessa Tuntemattomassa, mutta ei niissä mitään erityistä ollut. Minullakin on isommat.Oon vissiin taas menettänyt jotain?
Eihän siinä mitään pahaa ole. Itsekin olen.Mulle vaan tulee välittömästi mieleen tuosta joku tuollainen "tiedostava" ituhippi. Ei voi mitään että ärsyttää.