Suomen urheilugaala 17.1.2017 – liveseuranta

  • 29 903
  • 438

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Olen ysärin alun lapsi. Tommosia en oo todistanu. Tai ainakaan muista todistaneeni.

Toki Torino06 finaali on mielessä, mut sitä ei tänään toivottavasti muistella.

Tarkoitatko siis sitä kun Sundin syötti Forsbergille joka lainasi Lindströmille joka tinttasi kohti verkkoa, kun Koivu oli juuri telonut mailansa? Vai sitä kun lopussa Jokinen veti kilpeen, Nummista huudettiin ja Teemu,,, ei...

EDIT. Korjattu, Jokiselta toki kilpeen eikä räpylään.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Vittu nämä on turhamaiset bileet
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En tiijä perkele mikä on, mutta mun mielestäni ollut tähän mennessä pirun hyvä ja mielenkiintoinen gaala. Myötähäpeä suht minimissä.

Seal of approval lähtee täältä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hyvä läppä oli tämä Nikin "Suomalaiseen jalkapalloon mahtui ainoastaan yksi positiivinen tulosuutinen".
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näyttäis nyt vaikka huuhkajien karsintoja ennemmin.

Edit. Siis ennemmin kun jotain Islantia...
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Kontisen tuuletus seitsemäntenä... Jumalauta oon jälleen oikeessa, Leo-Pekka kelaa tän kotiin selkeellä erolla..
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Aisak Elliot.

Edit. Onko Iisakki noin pitkä vai Sanni ihen helvetin lyhyt?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kontisen tuuletus seitsemäntenä... Jumalauta oon jälleen oikeessa, Leo-Pekka kelaa tän kotiin selkeellä erolla..
Ei tässä vielä sitä vuoden urheilijaa valita, vaan sykäyttävin urheiluhetki. Tosin LP on varmaan vuoden urheilija kyllä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Sulkis-naisten olympiaselittelyt ovat olleet sykähdyttäviä aina joka neljäs vuosi.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Vittu pitääkö tonne raijata kaikki vittumaisimmat poliitikot jakamaan palkintoja? Vuoden urheilijan palkinnon jakaa tättädättädää Anne vitun persenaama Berner...
 

Ralph

Jäsen
Voittiko tuon pystyin nyt Kasperi Kapanen vai nuorten MM-kisajoukkue?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös