No niin, someraivo vältettiin (tai ainakin se on pelättyä pienempää).
Entä jos Tähti nousisi nyt, steppailisi pari kertaa, nauraisi räkäisesti ja kävelisi pois.
Oon varmaan hirveä ihminen kun repesin ihan täysin tälle.Entä jos Tähti nousisi nyt, steppailisi pari kertaa, nauraisi räkäisesti ja kävelisi pois.
Sama juttu ja piti heittää vastaava vitsi, mutta poistin, kun ei mulla ole munaa.Oon varmaan hirveä ihminen kun repesin ihan täysin tälle.
Muuttaa myös veden viiniksi ja kävelee vetten päällä?Entä jos Tähti nousisi nyt, steppailisi pari kertaa, nauraisi räkäisesti ja kävelisi pois.
Jutila EI päässyt.Mun mielestä on huutava vääryys, kun vuoden uhreilija on sellasessa kunnossa ettei pääse edes itsekseen lavalle...
Mietaa pääsis.
En käsittääkseni. Toisaalta jos olisi, en sitä kuitenkaan käsittäisi, joten huono kysymys.Oletko täysi idiootti?
Kerro vaan, kyllä sulla on.Sama juttu ja piti heittää vastaava vitsi, mutta poistin, kun ei mulla ole munaa.
kävelisikö jalat vastaan lavan takaa?Entä jos Tähti nousisi nyt, steppailisi pari kertaa, nauraisi räkäisesti ja kävelisi pois.
Mun mielestä on huutava vääryys, kun vuoden uhreilija on sellasessa kunnossa ettei pääse edes itsekseen lavalle...
Mietaa pääsis.
Oon varmaan hirveä ihminen kun repesin ihan täysin tälle.
Ootko tosissas?