Näinhän tuo tietysti on. Tänäkin vuonna oli aivan turhaa lähettää muita joukkueita mukaan Kanadan ja Venäjän lisäksi. Olis vittu luuserit pysynyt kotona. Olis säästynyt 60 tikkaria.
Argumenttisi ovat aika väsyneitä. Kai sinne pitää mennä pelaamaan, ennenkö tiedetään ketkä kanadat ja venäjät sinne finaaliin pääsivät, ja keille jäi tikkarit.
Aiemmin esitit minulle kysymyksen Kanadan pronssipelisaldosta. Kysymyksesi sävystä oletan, että se on hyvä, en todellakaan tiedä. Kuitenkin, koko ketjun avauksesi lähti siitä, että ihmettelit mikseivät Suomen pelaajat puhku intoa pronssipeliin välierän juuri päätyttyä. Voin vakuuttaa, että sitä eivät tehneet ne pronssipelejä voittaneet(?) kanadalaisetkaan. Ja on niitä pronssipelejä Suomikin voittanut useamman, toisin kuin finaaleja.
EDIT. Afanin viestistä päättelen, että minua vietiin tässä Kanadan pronssisaldossa. Ei se mitään, sillä..
Tässä tämän viestini oleellisin argumentti: Jos pelaajalla on intoa pronssipeliin minuutti hävityn välierän päättymisen jälkeen, se ei minun katsannossani kieli mistään voittajamentaliteetista. Se olisi päinvastoin osoitus siitä, että sydän ei ollut kunnolla mukana siinä minuutti sitten päättyneessä ottelussa, jossa oli mahdollisuus mennä finaaliin.
Älä silti huoli, kyllä Suomi ja Ruotsi kumpikin löytävät kipinän pronssipeliin ennen huomisiltaa. En vain ymmärrä, miksi kummankaan olisi pitänyt löytää se välierätappion tuskan keskeltä.