Damn right my friend!! Sara Siipola euroviisuihin, jääkiekko kiellettävä ja Marin kuningattareksi niin ei tarvitsisi hävetä.Niin mutku ei muuallakaan tehdä tällee ni tää on noloa. Ei ne heittele rantalelujakaan pleijareiden ratkettua, niin ei pitäis Suomessakaan koska on noloa tehdä jotain mitä muualla ei oo keksitty.
No ku oot Jokeri-fani. Se sietääkin nolottaa.Ei liity muuhun, mutta mua jotenkin nolotti. Vaikka toki hieno juttu. En tiedä miksi nolotti.
Häh, täähän on ihan mahtavaa, Suomi näyttää maailmalle miltä demokratian pitäisi näyttää USA:n pelleilyn sijaan.
Niin, siinä kuuluisassa gallupissa, jonka mukaan seksuaalinen suuntaus oli 40%:lle syy olla äänestämättä Haavistoa, kyseinen syy oli vasta kolmanneksi eniten mainittu.En allekirjoita pettyneiden Haavisto-kannattajien näkemystä siitä, että Haaviston seksuaalinen suuntautuminen olisi ratkaissut vaalit. Minusta vaalit ratkesivat siihen, että Pekalla oli vastassa karismaattinen ja liberaali henkilö, joka sai puolelleen sekä oikeiston että liberaalit. Tämähän on tärkeintä presidentinvaaleissa, saada kannatusta koko kansalta yli puoluerajojen. Jos Haavistolla olisi ollut toisella kierroksella vastassa konservatiivinen tai vasemmistolainen ehdokas, väittäisin että Pekka olisi pyyhkinyt hänellä lattioita.
No ku oot Jokeri-fani. Se sietääkin nolottaa.
Oli muuten mun pomo vuoden ajan!!Arvelta voisi kysyä, kumpaa äänestikään.
Marin euroviisuihin Windows-miehen kanssa lavalle tanssimaan niinku siinä jauhojengi-videossa, ja sen jälkeen Windows-mies kuninkaaksi ja Sanna kuningattareksi niin presidenttiä eikä jääkiekkoa ei enää tarvita ikinä mihinkään.Damn right my friend!! Sara Siipola euroviisuihin, jääkiekko kiellettävä ja Marin kuningattareksi niin ei tarvitsisi hävetä.
Ja ketä ei ole vielä haastateltu? Mä häpeän.Ihan oikeasti taas Turkuun
Kiss my Turku!Työntäkää se Turku jo perseeseenne.
Sä alotit! Vai kuka se oli, en muista enää ku raportoin ja ignoroin kaikki.Tommosesta bannit. Täällä ei kuitenkaan vajaamieliseksi saa ihmistä sanoa.
Oli muuten mun pomo vuoden ajan!!
Jokerifaneja @FASlapsi @Turha Kaukalo vituttaa kun Turku on koko ajan esillä, tämä sivistyksen kehto eikä mikään Lappeenranta tai sivistymätön Hesa!!
Toivottavasti jäät jumiin siihen funikulaariin!Oli muuten mun pomo vuoden ajan!!
Jokerifaneja @FASlapsi @Turha Kaukalo vituttaa kun Turku on koko ajan esillä, tämä sivistyksen kehto eikä mikään Lappeenranta tai sivistymätön Hesa!!
En mäkään.Mä en keksi mitään nokkelaa.
Jeesus mainittu! Onkohan aika siirtyä nukkumaan.