UnenNukkuja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Aika moni, kunhan on turkulainen
Miksi menin avaamaan X:n. Pysyn pois pari viikkoa.
Juuri näin. Jos vastassa on vihreätaustainen homoseksuaali kuvittelisin että villasukkakin saa 51% äänistä. Ei ole hääppöinen tulos Stubbille.
Onhan toi nyt ihan järjenköyhää, että Twitter on tälläkin hetkellä täynnä näiden ääripäiden tähden totuuksia, että Suomi on homofobinen maa ja äänestetty on väärin sen tähden kun Haavisto on homo.Mutta en silti pidä tällaisia purkauksia järkevinä.
Miksi menin avaamaan X:n. Pysyn pois pari viikkoa.
Ensimmäisestä virkkeestä olen itse asiassa jopa samaa mieltä. Ei siitä tietenkään faktaa ole, mutta uskon että Haavisto olisi heterona saanut sen 1,5%-yksikköä enemmän ääniä.
Ja siinä 40v iässä osataan piilottaa koksut ja ois ainakin tilaa bailata ilman median ahdistelua. No vitsi vitsi, mulla ei ole kyllä mitään Marinia vastaan. Hoiti hommat esimerkillisesti pääministerinä. (lukekaa: mielestäni)Veikkaan, että pressan pesti olisi Marinille oikeinkin mieluisa. Ei tarvitsisi itse tehdä päätöksiä ja kävisi välillä vähän viisastelemassa ja lukemassa valmiita puheita.
Toki tunnetaan kenraaliluutnantti ja -majuri, jossakin maassa jopa kenraalieversti. Mutta marsalkkakorpraali ei enää vakuuta ketään.Sotilasarvotkin käytännössä samat. Marsalkka ja korpraali.
Kaksikielisiä on enemmän mutta ei suomenruotsalaisia, ainakaan he eivät itseään pitäneet suomenruotsalaisina.Stubb on muuten historian toinen suomenruotsalainen, tai kaksikielinen kuten itse sanoo, presidentti.
Siis asuuko Ahvenanmaalla suomalaisia? Saiko sieltä edes ostaa kämppää itselleen jos ei ole saarelaista herrasväkeä?Fuengrirolassa asuu yhtä paljon suomalaisia kuin Ahvenanmaalla?
World Economic ForumMikä on WEF? Joku vapaapainiliitto?
Muistaakseni menee niin että on pitänyt asua vähintään kymmenen vuotta että saa ostaa asunnon.Siis asuuko Ahvenanmaalla suomalaisia? Saiko sieltä edes ostaa kämppää itselleen jos ei ole saarelaista herrasväkeä?
Ala-Hiivalan Martat.Mikä on WEF? Joku vapaapainiliitto?
Hei hei hei eipäs pilkata hienoa lajia.Mikä on WEF? Joku vapaapainiliitto?
No joku tutkimus/kysely osoitti, että Stubbin kohdalla puolisolla oli väliä vain 3%, mutta Haaviston kohdalla se oli jotain 30-40% luokkaa. Kyllä siinä on aika iso ero, joka vaikuttaa äänestämiseen.Ensimmäisestä virkkeestä olen itse asiassa jopa samaa mieltä. Ei siitä tietenkään faktaa ole, mutta uskon että Haavisto olisi heterona saanut sen 1,5%-yksikköä enemmän ääniä.
Tämä pitää myös paikkansa. Uskon kuitenkin, että enemmän siitä on Haavistolle haittaa kuin hyötyä.Tosin on häntä äänestetty myös koska on homoseksuaali.
Suosittelen muuten käymään Ahvenanmaalla. Hymyilivät tönkerölle ruotsilleni ja vaihtoivat sitten kohteliaasti suomeen. Olivat muutenkin erittäin kivaa porukkaa. Positiivinen yllätys!Siis asuuko Ahvenanmaalla suomalaisia? Saiko sieltä edes ostaa kämppää itselleen jos ei ole saarelaista herrasväkeä?
Maailman talousfoorumi. Nää propelipäät kuvittelee sen olevan joku salaliitto ja Klaus Schwab kaiken pahan alku ja juuri.Mikä on WEF? Joku vapaapainiliitto?