Suomen presidentinvaalin 2024 liveseuranta

  • 138 413
  • 3 006

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Siis mistä nyt väitellään? :D En tiedä olenko tyhmä, mutta tuntuu että tuossakin tehtävänannossa oli noin kymmenen kysymystä ja sitten vaan "5 minuuttia aikaa GO!!" Itse olisin aivan klapilla päähän lyöty tuossa tilanteessa.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Siis mistä nyt väitellään? :D En tiedä olenko tyhmä, mutta tuntuu että tuossakin tehtävänannossa oli noin kymmenen kysymystä ja sitten vaan "5 minuuttia aikaa GO!!" Itse olisin aivan klapilla päähän lyöty tuossa tilanteessa.
En mä tosiaan tätä väittelyksi kutsuisi, vaan kahden kaverin keskusteluksi. Haha.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
En mä tosiaan tätä väittelyksi kutsuisi, vaan kahden kaverin keskusteluksi. Haha.

Ei saatana, hyvä ettei Alex ja Pekka ruvenneet kaulailemaan ton bromance-”väittelyn” jälkeen.

Tää oli ku parhaat kaverit baari-illan jälkeen snägärillä.

”Pekka vittu mä oikeesti rakastan sua!”

”Äläpä Alex, sä oot ihan saatanan kova jätkä niinku oikeesti!”
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Hieman erilainen sävy tässä Suomen presidentin vaaleissa kuin vaikkapa jenkeissä. Venäjällä toki vielä sävyisämmät keskustelut tiedossa tulevissa presidentivaaleissa, kun Putinin haastamisesta seuraa teenmaisteluhetki tai "arvaa onko tämä ovi vai ikkuna"-leikki.
 

Tami Talk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Daespoo moderators
No niin vaalien toinen kierros. Mutta samojen juttujen toistelu jatkuu. Joko kuulitte, että Haavisto oli tavannut ”ivalolaisen miehen, joka asuu 50km rajasta ja kysyi myynkö mökkini”.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Haaviston akilleen kantapääksi taitaa jäädä lähinnä sama kuin vasemmistolla ylipäätään. Ulkomaalaisten auttaminen eli maailman pelastaminen menee suomalaisten etujen edelle ja suomalaisten verovaroja voi levittää ympäri maailmaa täysin suruttomasti.

Keskiluokkainen suomalainen tulee ratkaisemaan nämä vaalit…
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Haavistoko eliminoisi häirikkösudet? Ohhoh.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
:D :D Nyt lyödään Stubbia kansalaisten toimesta!
 

Jeffrey

Jäsen
Haavisto taitaa pelata pikkasen enemmän. On jo eliminoimassa susia ja "isänmaa" toistuu useissa vastauksissa. Maalle, konservatiiveille ja persuille suunnattu puhe taitaa olla taustamateriaaleissa vahvasti esillä.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Siivooja vs. siistijä. Itse ihmettelen tätä vastakkainasettelua. T. Siivoojan hommia tehnyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös