Toimittajalla taitaa olla Hjalliksen vanha Jokerit kravatti?
Tää on ihan eri planeetalta. Helvetin hyvää settiä. En olisi uskonut Sanomalta.Mukavampaa keskustelua kun porukka vähentynyt. Yhdeksän ehdokasta yhteen tenttiin oli aivan liikaa.
Parasta settiä tähän asti. Kumpaakaan en äänestänyt, mutta hyvinhän noi kyllä vetää.Tässähän keskustellaan ihan oikeista asioista.
Sama. Onneksi en ole hakemassa presidentiksi, sillä olisin luultavasti aivan yksinkertaisesti liian tyhmä edes näihin tentteihin.Siis mistä nyt väitellään? :D En tiedä olenko tyhmä, mutta tuntuu että tuossakin tehtävänannossa oli noin kymmenen kysymystä ja sitten vaan "5 minuuttia aikaa GO!!" Itse olisin aivan klapilla päähän lyöty tuossa tilanteessa.
En mä tosiaan tätä väittelyksi kutsuisi, vaan kahden kaverin keskusteluksi. Haha.Siis mistä nyt väitellään? :D En tiedä olenko tyhmä, mutta tuntuu että tuossakin tehtävänannossa oli noin kymmenen kysymystä ja sitten vaan "5 minuuttia aikaa GO!!" Itse olisin aivan klapilla päähän lyöty tuossa tilanteessa.
Niille annettiin tehtäväksi matkia toista ehdokasta mahdollisimman uskottavasti.Siis mistä nuo nyt väitteli? :D
En mä tosiaan tätä väittelyksi kutsuisi, vaan kahden kaverin keskusteluksi. Haha.
Tuo on kyllä vähän rasittavaa, kun ehdokkaat toistavat samoja patenttivastauksia paneelista ja haastattelusta toiseen.No niin vaalien toinen kierros. Mutta samojen juttujen toistelu jatkuu. Joko kuulitte, että Haavisto oli tavannut ”ivalolaisen miehen, joka asuu 50km rajasta ja kysyi myynkö mökkini”.
Arvostan vastausta siltä kantilta, ettei eilisen kojun jälkeen lähtenyt muuttamaan kantaansa.Haavisto on jälleen puhumassa puhelimeen Putinin kanssa.