Suomen presidentinvaalin 2024 liveseuranta

  • 131 540
  • 3 006

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Karpelan? Sehän oli Niinistön kanssa vai oliko Hjalliksenkin?
Tämä käytiin jo läpi, se meni niin että Hjallis, Niinistö ja Matti Vanhanen on olleet Merikukka Forsiuksen, Tanja Karpelan, Jaana Pelkosen, Helena Karihtalan, Helena Petäistön, Paavo M. Petäjän ja Susan Ruususen kanssa sillai.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Vaikka olen Halla-ahon kanssa suuresti eri mieltä arvoista, niin arvostan sitä, että ylistää demokratiaa.

Kuitenkin kansa sai nyt kaksi parasta kandidaattia!
Jep. Varsinkin kun Persuissa on taipumusta kaikenmaailman salaliittoteorioihin, niin hyvä että heidän messiaansa ja Suuri Mestarinsa vannoo reilun demokratian nimeen.
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Minusta on hassua, että vain 60 prosenttia äänesti ennakkoon. Niin paljon helpompaa, kun voi äänestää missä tahansa.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Rehnillä koko konkkaronkan hienoimmat silmälasit. Ilmeisesti Alatalolta saanut käytetyt.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Elisabethin poika Olli. Ei nyt riittänyt äitinsä tavoin ihan tokalle kiekalle. Toivottavasti äitinsä ei ala kiukkuspäissään paiskomaan kotonaan Ovea.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Noniiin Jutta kiittää kaikkia ja sanoo moikka mä lähen huomena takas Brysseliin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Urpilainen selittää omilleen että jotenkin me itse asiassa voitettiin tää juttu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös