hooceebruins
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Boston Bruins, Janette Lepistö
Pitää DJ Pexin heittää live-keikka, niin tippuu kaikenmoiset Stubbit kärryiltä.
Haavisto vaikuttaa jollain tavalla liian pehmeältä näissä tenteissä. Eikä se nyt sinänsä ole huono asia, tuollainen rauhallinen diplomaatti on ihan hyvä lähtökohta presidentille, mutta valitettavasti näissä tenteissä tuo tietynlainen pehmeys on heikkous. Stubbilla löytyy tarvittaessa sitä ns. särmää paljon enemmän ja senkin avulla Haavisto saadaan näyttämään heikommalta, vaikka varsinaisesti asiasisällössä ei mitään kovin isoja eroja tulisikaan.Stubbilta liki täydellinen suoritus. Haavisto ei ole huono ehdokas, mutta ei vaan riitä.
Lisäksi selitti senkin niin monimutkaisesti, että itse tipuin jo heti alkuunsa kärryiltä.Pekan suurin virhe poliittisella uralla ei ollutkaan Pekan oma virhe, mutta onneksi otti kuitenkin oppia.
Eri. Mä voisin äänestää kumman vaan puoluetta, en lähtökohtaisesti tunne kumpaakaan kohtaan enempää sympatiaa. Mutta kyllä Stubb vaan oli vakuuttavampi, erityisesti turvallisuusasioissa otti tiukempia kantoja mikä tässä maailman ajassa ei ole huono.Hämmästelen että näiden kahden veljeksen välillä voi asettua ehdottomana jompaan kumpaan leiriin. Ihan samoja juttuja nämä isossa kuvassa puhuvat. Taitaa siis henkilövaaleista huolimatta taustalla monella painaa eniten puoluetausta. Mitään uutta eroavaisuutta ei tässäkään löydetty, vanhat kosmeettiset erot käytiin läpi, jälleen.
Haavisto vaikuttaa jollain tavalla liian pehmeältä näissä tenteissä. Eikä se nyt sinänsä ole huono asia, tuollainen rauhallinen diplomaatti on ihan hyvä lähtökohta presidentille, mutta valitettavasti näissä tenteissä tuo tietynlainen pehmeys on heikkous. Stubbilla löytyy tarvittaessa sitä ns. särmää paljon enemmän ja senkin avulla Haavisto saadaan näyttämään heikommalta, vaikka varsinaisesti asiasisällössä ei mitään kovin isoja eroja tulisikaan.
Minun kirjoissani suomesta ei tule yhtään parempi tai huonompi maa huolimatta siitä kumman valitsemme presidentiksi. Molemmisa on toki minunkun mielestäni miinuksia ja plussia, mutta mun excelissä ne menee jotakuinkin tasan.Eri. Mä voisin äänestää kumman vaan puoluetta, en lähtökohtaisesti tunne kumpaakaan kohtaan enempää sympatiaa. Mutta kyllä Stubb vaan oli vakuuttavampi, erityisesti turvallisuusasioissa otti tiukempia kantoja mikä tässä maailman ajassa ei ole huono.
Ps. 12 vuotta sitten muuten äänestin toisella kierroksella Haavistoa, kun Niinistö valittiin.
En ole tästä eri mieltä. Kommenttini liittyi lähinnä siihen, että mielipiteeseen ehdokkaista painaisi puoluetausta. Ei ainakaan mulla paina.Minun kirjoissani suomesta ei tule yhtään parempi tai huonompi maa huolimatta siitä kumman valitsemme presidentiksi. Molemmisa on toki minunkun mielestäni miinuksia ja plussia, mutta mun excelissä ne menee jotakuinkin tasan.
Haavisto vaikuttaa jollain tavalla liian pehmeältä näissä tenteissä. Eikä se nyt sinänsä ole huono asia, tuollainen rauhallinen diplomaatti on ihan hyvä lähtökohta presidentille, mutta valitettavasti näissä tenteissä tuo tietynlainen pehmeys on heikkous. Stubbilla löytyy tarvittaessa sitä ns. särmää paljon enemmän ja senkin avulla Haavisto saadaan näyttämään heikommalta, vaikka varsinaisesti asiasisällössä ei mitään kovin isoja eroja tulisikaan.
Hallis ja Essayahkin sen kyllä osasivat ilmaista hallituspuolueita edustavien puolueiden ehdokkaina.
Ja kuinka kävi; Harkimo 0.5 %, Essayah 1.5 %...
Hyvinhän Stubb vetää, mutta yksi asia kyllä ärsyttää.
Kyllä Kokoomuksen presidenttiehdokkaan pitäisi uskaltaa asemoitua hallituksen talouspolitiikan kannattajaksi. Stubb on tunnetusti talouspoliittisesti erittäin oikealla ja nyt tämä joka suuntaan kumartelu ja nuoleskelu aiheen tiimoilta on vaivaannuttavaa kuunneltavaa.
Hallis ja Essayahkin sen kyllä osasivat ilmaista hallituspuolueita edustavien puolueiden ehdokkaina.
Varmaan näkökulmaeroja, mutta mun silmissä Stubb firenzeläisen(?) yliopiston professorina on täysin eri asemassa kommentoimaan nykyisen hallituksen touhuja kuin ministeri Räsänen tai puhemies Halla-aho. Stubbilla tuskin on ollut minkäänlaista roolia hallitusneuvotteluissa tai nykyisen hallitusohjelmassa.
Ruusulaulua ei kylläkään vetänyt Hallikainen, vaan joku huomattavan paljon kovempi tekijä:Ei puutu kuin Hallikainen vetämässä Ruusulaulua tentin päätteeksi.
Hallis = Halla-aho
Hjallis = Harkimo
Minun on vaikea uskoa, että sillä kropan ryhdillä on kiskottu omakehuttuja öisiä hiihtolenkkejä kovinkaan pitkällä kaavalla.Jotenkin aran, väsyneen ja alistuneen näköinen Haavisto oli, kun käveli sisään studioon, ehkä ikä painaa ja takaraivossa jyskyttää, taasko tulee kakkossija.