Toisella kierroksella voikin olla hyvin se tilanne, että vastakkain ovat vasemmiston ehdokkaaksi leimautunut Haavisto, joka ei ole kovin vasemmistolainen, ja oikeiston ehdokkaaksi leimautunut Rehn, joka ei ole kovin oikeistolainen. Siinäpä onkin sitten äänestäjillä pähkäilemistä, jos haluavat vanhanaikaisesti äänestää oikeisto–vasemmisto-jaottelun perusteella.Haavisto kuitenkin leimautuu vasemmiston ehdokkaaksi, vaikka ei haluaisikaan.
Mitä pähkäilemistä tuossa nyt on?Toisella kierroksella voikin olla hyvin se tilanne, että vastakkain ovat vasemmiston ehdokkaaksi leimautunut Haavisto, joka ei ole kovin vasemmistolainen, ja oikeiston ehdokkaaksi leimautunut Rehn, joka ei ole kovin oikeistolainen. Siinäpä onkin sitten äänestäjillä pähkäilemistä, jos haluavat vanhanaikaisesti äänestää oikeisto–vasemmisto-jaottelun perusteella.
No kyllä moni varmasti pähkäilee, onko Pekka Haavisto vasemmistolainen vai ei.Mitä pähkäilemistä tuossa nyt on?
Minä en ole ikinä missään äänestänyt vasemmistolaista yhtään mihinkään enkä äänestä jatkossakaan. En Pekka Haavistoa enkä ketään muutakaan.
Sitten olisi helpompi eksoottisille vieraillekin kun ei tartte kätellä naista.No jos nyt Haavisto vihdoin voittaisi niin voisi jopa kerrankin harkita katsovansa linnanjuhlien kättelyosuuden.
Erinomaista päättäväisyyttä sinulta! Jatka vaan valitsemallasi tiellä!Mitä pähkäilemistä tuossa nyt on?
Minä en ole ikinä missään äänestänyt vasemmistolaista yhtään mihinkään enkä äänestä jatkossakaan. En Pekka Haavistoa enkä ketään muutakaan.
Totta. Toivokaamme samalla että kaikki muutkin taikka ainakin mahdollisimman moni jatkossa äänestää vastuullisesti ja järkevästi kuten minä.Erinomaista päättäväisyyttä sinulta! Jatka vaan valitsemallasi tiellä!
Tällä hetkellä pidän jopa todennäköisenä Halla-Aho - Haaviso toista kierrosta. Haavistohan sen voittaa jotain 70-30 helposti. Toinen kierros olisi kyllä typerä viihteellinen farssi. Kaikki tietävät kuka voittaa ja kuka häviää, mutta provosoidaan nyt silti oikealt vasemmalle. Haavisto vs Halla-Aho väittelyt tosin voisivat olla ihan hyviä.Käytännössä veikkaisin, että Kokoomuksen ehdokas voittaisi Haavistoa vastaan toisella kierroksella, todennäköisesti Rehn myös, mutta olisi ehkä vähän tiukempaa. Halla-aho sitten häviäisi, mutta kampanja olisi kyllä legendaarinen. Haavisto on ok, Rehn on ok, mutta Stubb olisi paras.
Pidän tätäkin todennäköisempänä sitä että Halla-Aho jättää skaban väliin. Vai onko hän jo lupautunut mukaan?Tällä hetkellä pidän jopa todennäköisenä Halla-Aho - Haaviso toista kierrosta.
Ei ole lupautunut mukaan. Halla-Ahon kohdalla lähtöä puoltaisi, että on ollut nyt ulkopolitiikassa mukana viimeisen vuoden. Toisaalta en usko, että hän jaksaa julkisuudessa vatvoa vanhoja blogikirjoituksia tai lehtolastaan. Presidentinvaaleissa kaikki nuo nousevat taas eri tavalla pinnalle, koska presidentinvaalithan eivät ensisijaisesti ole asiavaalit, vaan henkilövaalit.Pidän tätäkin todennäköisempänä sitä että Halla-Aho jättää skaban väliin. Vai onko hän jo lupautunut mukaan?
Jos ja kun Jenni Haukio ei myöskään lähde kisaan, oma ykkössuosikkini on Elina Valtonen vaikka en tiedä lähteekö tai pääseekö hänkään mukaan. Käsitykseni mukaan Elina seukkaa taas Jussi Heikelän kanssa joten kovan luokan Heikelä-fanina fanitan tässä tilanteessa Elinaa.
Edellisessä viestissäsi pidit todennäköisimpänä kakkoskierrosta Hallis vs vieraileva professori Haavisto ja nyt et edes usko Halliksen olevan mukana. Koita jo päättää miten ennustat vai otatko taktiikaksi ennustaa kaikkien mahdollisuuksien puolesta joten lopulta voit todeta "mitä minä sanoin".Ei ole lupautunut mukaan. Halla-Ahon kohdalla lähtöä puoltaisi, että on ollut nyt ulkopolitiikassa mukana viimeisen vuoden. Toisaalta en usko, että hän jaksaa julkisuudessa vatvoa vanhoja blogikirjoituksia tai lehtolastaan. Presidentinvaaleissa kaikki nuo nousevat taas eri tavalla pinnalle, koska presidentinvaalithan eivät ensisijaisesti ole asiavaalit, vaan henkilövaalit.
Ihmeellinen hyökkäys ja perustuen johonkin mitä en ole kirjoittanut. En minä nimittäin kirjoittanut etten usko Halla-Ahon olevan mukana. Kirjoitin etten usko hänen jaksavan vatvoa blogikirjoituksiaan ja lehtolastaan. Uskon hänen olevan mukana silti, toin vain esille yhden seikan minkä vuoksi hän saattaa jättäytyä pois.Edellisessä viestissäsi pidit todennäköisimpänä kakkoskierrosta Hallis vs vieraileva professori Haavisto ja nyt et edes usko Halliksen olevan mukana. Koita jo päättää miten ennustat vai otatko taktiikaksi ennustaa kaikkien mahdollisuuksien puolesta joten lopulta voit todeta "mitä minä sanoin".
Olen myös ajatellut (kirjoittaa tännekin), että Haavisto-Halla-ahon toisen kierroksen vaaliväittelyt olisivat mielenkiintoisia kuunnella. Kaksi älykästä, hyvin mielipiteitään perustelevaa monista asioista eri tavalla ajattelevaa ja toisista myös samalla tavalla vastakkain keskustelemassa. Vähän toista kuin jos toisen toisen paikalla olisi hmv Rehn.Haavisto vs Halla-Aho väittelyt tosin voisivat olla ihan hyviä.
Silti kirjoituksesi näyttää siltä että Hallis ei ole mukana ja kun tästä huomautan, kyseessä on "ihmeellinen hyökkäys". Logiikkasi mukaan Hallis kuitenkin jaksaa vatvoa blogikirjoituksiaan ja lehtolastaan koska nämä asiat ovat mielestäsi esillä jos Hallis osallistuu vaaleihin ehdokkaana. Jotakin tällaista yritit kai kirjoittaa.Ihmeellinen hyökkäys ja perustuen johonkin mitä en ole kirjoittanut. En minä nimittäin kirjoittanut etten usko Halla-Ahon olevan mukana. Kirjoitin etten usko hänen jaksavan vatvoa blogikirjoituksiaan ja lehtolastaan. Uskon hänen olevan mukana silti, toin vain esille yhden seikan minkä vuoksi hän saattaa jättäytyä pois.
Niin. Asiat ovat harvoin mustavalkoisia. Halla-Aho ei 100-prosenttisesti halua osallistua, mutta nähdäkseni osallistuu kuitenkin. Sinäkin osaat lukea, mutta et ilmeisesti ihan 100-prosenttisesti.Silti kirjoituksesi näyttää siltä että Hallis ei ole mukana ja kun tästä huomautan, kyseessä on "ihmeellinen hyökkäys". Logiikkasi mukaan Hallis kuitenkin jaksaa vatvoa blogikirjoituksiaan ja lehtolastaan koska nämä asiat ovat mielestäsi esillä jos Hallis osallistuu vaaleihin ehdokkaana. Jotakin tällaista yritit kai kirjoittaa.
Toisaalta samantekevää koska Halla-Aho ei osallistu.
Toisaalta samantekevää koska Halla-Aho ei osallistu.
Mika Aaltola IS:lle: Tästä syystä olen kallistumassa presidenttiehdokkuuden puolelle Mika Aaltola IS:lle: Tästä syystä olen kallistumassa presidenttiehdokkuuden puolelle
Aaltola siis lähteneet kisaan mukaan. Nyisellä ehdolasasettelulla menee heittämällä kärkipäähän Rehnin kanssa. Toivottavasti vaalit eivät mene blokki vaaleiksi vaan äänestetään parasta presidenttiä Suomelle.
Ei s****na. Vaikka Urpilainen mieluummin pressaksi kuin nämä pakotetut narsistit.Puolisikon valmistautuu jo mahdolliseen "ensimmäiseen naiseuteen".
Kirsi Aaltola on jo tutustunut Suomen presidenttien puolisoiden elämään: ”Jennin kirja on hankittu”
– Sanoin, että jos on tuntumaa ja jos kansalaisilla on ajatus, että tarvitaan nyt Mikaa tällaisessa, niin totta kai se on kunnia-asia. Kyllä me Geon kanssa sitä tuetaan, Kirsi Aaltola sanoo puolisonsa mahdollisesta presidenttiehdokkuudesta.www.is.fi