Suomen Nato-jäsenhakemuksen ratifioinnin seurantaketju

  • 507 437
  • 3 748

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olen pettynyt ettei Aftonbladetin etusivulla lue "ONNEA SUOMI". Siellä lukee vain jotain mystistä horinaa, "Finland med i Nato", en tiiä mitä lienee toi on, ruotsinkielistä soopaa jostain mistälie.
Outoa. Aftonbladetin etusivulla on yleensä isolla "FIASKOT" ja kuvassa sitten nelinkontin jään pinnassa olevia ruotsalaiskiekkoilijoita. Ainakin on ollut aina silloin kun minä olen siellä vieraillut.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Alusta asti oli täysin selvää, että Suomen NATO-jäsenyys ostetaan ukrainalaisella verellä. Niin hienoa kuin liittyminen puolustusliittoon onkin, tätä ei saa ikinä unohtaa ja Ukrainaa tulee auttaa maksoi se mitä maksoi - myös jälleenrakennusvaiheessa.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Olen pettynyt ettei Aftonbladetin etusivulla lue "ONNEA SUOMI". Siellä lukee vain jotain mystistä horinaa, "Finland med i Nato", en tiiä mitä lienee toi on, ruotsinkielistä soopaa jostain mistälie.
En tiedä, vitsailetko, mutta suomennos on "Suomi mukana Natossa".
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Joko Putin on kuullut tästä bunkkerissaan?
Tuosta pitäisi tehdä samanlainen video, kuin Perikato-elokuvassa, kun Hitler kuulee, ettei Steiner pysty tulemaan avuksi.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Kuulosti siltä että soittavat Indiana Jones-tunnaria Suomen lipunnoston yhteydessä.
 

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sprot
Osaako joku diplomi-insinööri selittää, miten tuo Suomen lipputanko on mahdutettu tuonne väliin ilman että kaikkien 30 muun lipputangon paikkaa on siirretty?
En ole di, mutta siellä on pystytetty yksi lipputanko lisää reunaan ja sitten siirretty lippujen paikkaa...

edit: Tämä siis näin omana päätelmänä...
 
Viimeksi muokattu:

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Alusta asti oli täysin selvää, että Suomen NATO-jäsenyys ostetaan ukrainalaisella verellä. Niin hienoa kuin liittyminen puolustusliittoon onkin, tätä ei saa ikinä unohtaa ja Ukrainaa tulee auttaa maksoi se mitä maksoi - myös jälleenrakennusvaiheessa.
Samaa mieltä.. olen jotenkin ihan pohjattoman surullinen siitä, että Ukrainan kansa on maksanut kaiken tämän Suomen nykytilan ja turvallisuutemme meidän puolestamme. On se vain niin väärin, ei tätä asiaa historian lehdille näin olisi pitänyt kirjoittaa..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös