Viestin lähetti Maglor
Kolmosesta ja nelosesta sen verran, että peliaikaa saisi pojille tulla enemmän, niin pikku-Hakkikin saisi moottorin lämpimäksi.
Viestin lähetti Inkkari
Vituttaa että toi otteluohjelma ei suosi pikkumaita yhtään. Helppo nakki jellonille!
Viestin lähetti mixu
Nyon pelattu kaksi peliä jotka Suomi on molemmat voittanut mutta täällä itketään kun se meidän Matti tai Maija ei saa tarpeeksi peliaikaa.
Se nyt vaan on niin että kun toiset on parempia pelimiehiä kuin toiset niin he saavat enemmän peliaikaa.
Viestin lähetti Pusacher
Hirveä vääntö puolivälierissä Tsekkiä, Slovakiaa tai Venäjää vastaan, mutta jotenkin helpotti kun ei Kanada tulekaan pahimassa paikassa vastaan.
Hei, me mennään pitkälle tässä tournamentissä!
Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin Ossin "lataan minuutin" -tyyppisellä laukauksella ei juurikaan ole käyttöä ylivoimassa. Vihaisestihan se lähtee, sitten kun vihdoin lähtee.Viestin lähetti Grohl
Niemi on täyttänyt ruutunsa ihan kohtuu hyvin tähän mennessä, mutta itse laittaisin vaikka Ossi Väänäsen ylivoimaan viivamieheksi Nummelinin pariksi. Eikö Ozzyllä ole kuitenkin aika raskas laukaus, jota osaa paikan tullen käyttää, kuten World Cupissa Ruotsia vastaan? Muutenkin Ossi saa kykyihinsä nähden aika vähän peliaikaa. Vaikka Jokeri onkin, niin tässä on pelimies meikäläisen mieleen.
Viestin lähetti siffa
Juurikin näin! Pitkälle mennään. Erkka menee syksyn systeemeillä kuin juna eteenpäin. Yhdessähän ne Ramin kanssa niitä vuositolkulla kehittelivät.
Kävin toisessa osiossa tarkistamassa, että Puolen Suomen JHag eli Jääkoneenkuljettaja antoi oikein olan takaa keppiä Suomen pelille. Se on hyvä merkki Suomen kannalta. Nyt pärjätään!
Viestin lähetti swingwood
Toivottavatsi mennään, tosin itse olen veikannut sijat 5-8 enkä vieläkään näe syytä muuttaa sitä mielipidettä. Nuo kaksi peliä eivät anna minkäänlaisia merkkejä siitä että oltaisiin neljän parhaan joukossa . Jonkinlainen flegmaattisuus ja velttous vaivaa, en tiedä. Keskiviikko antaa jotakin osviittaa mutta ehkä välisarjassa sitten peli luistaa ja Latvia voitetaan .Sen jälkeen ei tarvitse voitaa kuin yksi peli ja ollaan siellä neljän joukossa. Toivottaan toivotaan....
Viestin lähetti Puolikaspakki
Itse olen joka vuosi ihmetellyt sitä mentaliteettia, että näitä pikkumaita vastaan pitäisi takoa maaleja kuin viimeistä päivää ja juosta kaukalossa mieltä vailla. 9-0 voitosta ei saa sen enempää pisteitä kuin 2-1 voitostakaan, joten miksi vaivautua? Tanska ja Ukraina laittoivat sen verran kampoihin, ettei pelailemalla maalijuhlia syntynyt kuten Ruotsi-Tanska ottelussa, mutta miksi olisi? Eikö ole järkevämpää pelailla rauhallisesti nämä pakkopullat pois ja säästää virtaa tosi peleihin? Johan se Kuravirran aikaan nähtiin, mitä siitä seuraa, kun pieniä vastaan tehdään älyttömästi hommia muutaman lisämaalin tähden.
Sellaista urheilijaa ei olekaan, joka jaksaisi kaksi viikkoa painaa täysillä illasta toiseen. Jonkinlainen säätelymekanismi pitää olla, olkoon sitten niin, että se on pelitavan kautta. Pääasia on, että voittoja tulee.
Olen muuten edelleen sitä mieltä, että voittamalla jokaisen ottelun yhdellä maalilla pärjätään paremmin, kuin siten, että heikot maat voitetaan kuudella ja koville hävitään yhdellä maalilla - siitäkin huolimatta, että jälkimmäisessä (Kuravirran) tavassa maaliero on parempi.
Viestin lähetti Pusacher
Niko Kapanen noussee Suomen ykkössentteriksi näissä kisoissa. Jos ei O.J pysty joukkuetta johtamaan nyt kun vihdoin hänellä on johtajan rooli, voidaan hänen asemansa huoletta kyseenalaistaa maajoukkueessa tulevaisuudessa. Sitä olisikin kiva kuulla taas pitkästä aikaa Jokisen itkua iltapäivälehdissä.
Takaa muuten kärkkyvät jo nälkäiset ja kyvykkäät nuoret miehet kuten T.Ruutu, M.Koivu ja jopa J.Immonen paikkaa maajoukkueen sentteriosastolla. Nyt on Ollilla todella näytön paikka. Jos homma toimii, Jokinen on God, jos ei... tervemenoa. Ei tule ikävä.
Viestin lähetti Pusacher
Niko Kapanen noussee Suomen ykkössentteriksi näissä kisoissa.
Viestin lähetti mixu
Jokinen laittaa lähes puolirampana itsensä likoon joka ilta.