Suomen Julkkis Big Brother 2013

  • 327 095
  • 850

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Kelle Andy heitti heti alkuun pöydässä "mitä vittua sä katot?"

Ainoa oikea julkkis. Muuten kunnon huttua.

Mielestäni Mr. Gaylle. Saatan tosin olla väärässäkin.

Nyt Mr. Gay tuijottaa pöytää, kun ei uskalla nostaa katsettansa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kenet Andy hiljensi heti "Mitä vittua sä katot?"-lauseella?
Varmaan sen takatuupparin.

Olen aina miettinyt, että miksi se Andyn puhe on tuollaista? Ollut ilmeisesti aina, tai ainakin jo niissä vanhoissa pätkissä mitä olen hänestä nähnyt.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Vai nimeää Andy, saa nähdä ketä Andy tulee nimeämään. Andyhän on ihan seis kun pitäis nimetä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Muiden "julkkisten" reaktioista näki, että Andy on noista ainoa ihan oikea julkkis. Ehkä Reetu kans tosin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Muiden "julkkisten" reaktioista näki, että Andy on noista ainoa ihan oikea julkkis. Ehkä Reetu kans tosin.
Onhan se Reetu. Kyllä sen nyt jokainen (tai ainakin suurin osa) suomalaisista tunnistaa, jos nyt ei ole ihan täysin tynnyrissä asunut.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Pitkäänhän on puhuttu ettei Andy dokaisi, eikä sille nytkään maistunut. Ongelma voi tosin olla se, miten kestää ilman yrttejä.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Mun piti jättää tää kausi väliin mut kai sitä nyt on pakko kattoo kun BB-Andy on talossa. Epäilyttää vaan et miten se pystyy olemaan siellä joinakin päivinä selvinpäin.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Andya ei paljon kiinnostanut muut asukkaat. Nyt on talossa sellainen asukas, että siellä on pakko tarjota alkoholia 24/7 tai tuo ei enää hengitä.

Tämä tuli itelläkin ekana mieleen. Antilla on riippuvuuksia useampiin nautintoaineisiin ja tärinät ja möröt on jo nyt aika lähellä jos tarjoilu katkeaa.
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
"Emmä tiä heittäkää vittuun kaikki jollei oo ees kolmetkyt donaa mukana"

BTW, onkohan Andyllä tuolla mukana ne kolkyt donaa jos sattuu tartteen jotai
 

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
Hyvä. Menkööt jokainen tissiblondi itteensä ja miettikööt kuka siinä pöydässä on julkkis ja kuka ei. Noilla ei pitäs olla mitään asiaa edes samaan pyötään Andyn kans.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olen aina miettinyt, että miksi se Andyn puhe on tuollaista? Ollut ilmeisesti aina, tai ainakin jo niissä vanhoissa pätkissä mitä olen hänestä nähnyt.

Osittain ainakin siksi, että suomi on Andylle vasta kolmanneksi vahvin kieli. Ensin tulee ruotsi ja sitten englanti. Hauskaa kuitenkin että Andy saatiin mukaan! Kaveri kuitenkin tehnyt suomalaista musiikkihistoriaa jo silloin kun osa kilpailijoista ei ollut vielä syntynytkään. Hieman eri kaliiberia kuin joku gay-finland tai Anu Saagim.
 
Viimeksi muokattu:

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Andy on kyllä halutessaan skarpimpi kuin vähintään puolet noista nollajulkkiksista. Ainakin Sara Sieppi oli niin haavi auki, että ei varmaan edes tunnistanut miestä. Reetukin meni aika vaisuksi ja syöhän se varmasti miestä, kun ei olekaan ykkösstara tuolla talossa.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Kyllähän muut olivat aika nöyriä kun alkoivat kyselee mitä juomaa Andylle sitten maistuisi kun skumppa ei pudonnut. Taisivat itsekin huomata olevansa pykälää isomman staran kanssa tekemisissä. Reetu ja Andy ainoat oikeat julkimot, onhan se vähän huono lähestymistapa kauteen, mutta jätetään nyt takaportti uusille julkimoille kun kausi etenee.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Anu Saagim ja se näyttelijä? Tosin se näyttelijä on ollut jo jonkin aikaa pelkkää huttua mentyään viidakon tähtösiin...
"Se näyttelijä"... ite just mietin, että jos näkisin kuvat vaan noista tyypeistä, ni Andyn, Reetun ja Saagimin osaisin nimetä, en muita (en edes Sieppiä, ehkä oon vaan liian nainen tms).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös