Suomen Julkkis Big Brother 2013

  • 327 245
  • 850

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Kaikki meni aivan kohmeeseen kun Andy astui sisään, kukaan ei tajunnut nousta tai edes tervehtiä...
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Andya ei paljon kiinnostanut muut asukkaat. Nyt on talossa sellainen asukas, että siellä on pakko tarjota alkoholia 24/7 tai tuo ei enää hengitä.
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Haha jengi on jo nyt ihan paskana ku Hulkko istu pöytään. Alista niitä nevahöördejä!
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
"Mä olin sun uuden bändin musiikkivideolla!!!!!!" -tissit
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Andya ei paljon kiinnostanut muut asukkaat. Nyt on talossa sellainen asukas, että siellä on pakko tarjota alkoholia 24/7 tai tuo ei enää hengitä.

Tuohan ei tosiaan ole edes mitään huumoria..

Andyn kanssa on varmaan ollut pakko sopia jostain päivittäisistä juomista, kukaan tuskin haluaa tuonne vieroitusoireissa korisevaa ihmisrauniota. Mainostajat nimittäin ei tykkää.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Sebastian Tynkkynen Twitterissä: Miten ihminen voi olla noin kaunis? Mun kuvaruutu halkeaa. #sarasieppi #bbsuomi
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vai mahtuuko suosikkijoukkue Sara Sieppiin?

Hei. Eipäs varasteta mun vitsiä!

Andy ja Frederik suosikit talossa kyllä ehdottomasti. Nähtäväksi jää millainen kausi tulee, aika vahaa porukkaa talossa on.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Andyn pitää nimetä kolme jäsentä häätöäänestykseen. Nimeää varmaan entisiä Hanoi Rocksin jäseniä.

"No siis pistetään Michael ekaks"
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Harmi vaan ohjelman kannalta, kun tuosta Andyn puheesta ei saa juurikaan selvää.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ja Andylle heti immuniteetti.

Varmistetaan, etteivät talon kateelliset tavis-asukkaat häädä ändiä.
 

Merovingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blue Jackets
Hei. Eipäs varasteta mun vitsiä!

Andy ja Frederik suosikit talossa kyllä ehdottomasti. Nähtäväksi jää millainen kausi tulee, aika vahaa porukkaa talossa on.

Anteeksi, ehdin laittaa tuon ennen viestisi lukemista :D
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
"Ai olit?" - Andy

Andyä ei ilmeen perusteella olisi voinut vähempää kiinnostaa.

Andy ja Frederik showhan tästä tulee. Tuo Mr. Gay Finland on aika paniikissa kun istuu Andyä vastapäätä, ei tiedä katsoisiko kattoon vai lattiaan.
 

Kaarle6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Eisbären Berlin
Jengi on täällä aika kujalla Andysta. Onhan se kiskonut tota brenkkua elämänsä aikana paljon, mutta mistään deekusta ja narkista ollaan aika kaukana.

Pitäis näitten hokiterojen lähteä sieltä landelta vähän kattelee isoa maailmaa että tietää mistä kirjoittelee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös