Suomen Julkkis Big Brother 2013

  • 327 729
  • 850

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Jos saisin kenet vaan valita tuonne, niin Juti ehdottomasti.

"Viikkotehtävä: Mennään eteenpäin."
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Näinkö oikein? Anu Saagim? Ainaki on julkkis kyseessä...
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaiken kaikkiaan haiskahtaa erittäin vahvasti Toni Häppölältä ja Anu Saagim muuten varmaan esiintyy tuolla talossa suhteellisen vähissä kledjuissa. Millähän konstilla hänet on saatu taloon houkuteltua?
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hyvä että virolaista naiskauneutta nähdään talossa muutaman vuoden tauon jälkeen. Sammakkovarasto ei toivottavasti ole ehtynyt.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Kauden pakollinen eestityttö. Flintin suosikkeja?
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Mua on kerran näytetty telkkarissa pitkä tovi kun Hifk näytti menevän välieriin 2011 niin naamani oli sopivan masentuneen näköinen äijänsuolla joten sitä kuvattiin. Olen täten ollut enemmän tv:ssä kuin pari näistä "julkkiksista".
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pentti Matikainen vois olla kova veto tähän väliin. Sitähän ei tunnetusti huimaa mikään.
Muuten joo, mutta Pena kouluttaisi Isoveljeä ja Isoveli lähtisi itse vittuun koko talosta. Pena voittaisi koko kisan viikossa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Jos ei ehkä Reetu kestä koko kautta, niin tuskin tuo juontaja Irinakaan, on nimittäin aivan kujalla. On monesti todettu, että suomessa koulutetaan liikaa viestinnän osaajia...
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pentti Matikainen vois olla kova veto tähän väliin. Sitähän ei tunnetusti huimaa mikään.

BB:Viikkotehtävä on epäonnistunut! Pena: ' Oliko vaikutusta, häh, oliko? Vittu, mä koulutan sua BB, lähe menee vielä kun ehdit. Älä sinä Frederik yritä saada kaverisi housuja paskaisiksi kun omat housusi on paskassa. Häppölä, yksi puhelinsoitto, niin täällä on 20 sua parempaa kilpailijaa!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ja taas joku tuntematon, joku gay finland, saatiin siis taloon homokin.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
2/8 on edes jotain julkkiksia. Vittu mitä sontaa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös