Suomen Julkkis Big Brother 2013

  • 327 741
  • 850

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Yrittivät Mattia, tää oli lähemmäs mitä pääsivät.

Ronn Mossia tai Lauri Karhuvaaraa odotellessa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Yks tuntematon julkkis lisää, Juha Jokinen olisi kateellinen rusketuksesta.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Tämä silikoni-blondi on ihan potentiaalinen kulttitapaus. Kuolemattomia lauseita tuli jo alkuhaastattelussa. mm. "mä uskon että mä oon tän julkkis-bb:n kaunein nainen sekä ulkoisesti että sisäisesti". Tästä on hyvä lähteä!
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tähän mennessä yksi oikea julkkis ja yksi jonka olisin tietänyt jos oltaisi kysytty kuka on. Noinkohan tulisi toinenkin julkkis.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Tämä silikoni-blondi on ihan potentiaalinen kulttitapaus. Kuolemattomia lauseita tuli jo alkuhaastattelussa. mm. "mä uskon että mä oon tän julkkis-bb:n kaunein nainen sekä ulkoisesti että sisäisesti". Tästä on hyvä lähteä!

Kehui itseään myös filosofiseksi ja järkeväksi. Avasi kyllä pelin heti aika kovilla.

Tissit: Onks jollain röökiä, eiko ainiin ei täält pääse viel ulos.

Mies: Mulla on kolme askia ja piippu.

Tissit: Ai siis kolme mitä?
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Hmm mitenhän Matin valmistautuminen Sothsiin sujuu? Frederik voittoon, ei kai tässä muuta voi toivoa, mutta liekö jaksaa koko pätkää.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Todennäköisesti seuraavat ovat Kimi Räikkönen, Jorma Ollila ja Tarja Halonen. Sitten vielä Vesku, Spede ja Vintiöt.

Tai ehkä jatketaan sillä ex-salkkari-tähdellä...?
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ööö... mikä vitun julkkis-BB tämä on? Voin ihan huoletta sanoa, että en tiedä kuin Frederikin noista. Toki toi Jori Koponen oli nimeltään myös tuttu, mutta muita en tiedä edes nimeltään.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Todellinen "Julkkis"-BB

- laulaja Frederik
- tuntematon Seiska-lehden Miss XL
- taikuri Jori A. Kopponen
- tuntematon selvännäkijä, alkuperäisen Dingo-yhtyeen basistin Jarkko Even vaimo
- tuntematon silikonirintainen blondi, joka on saanut silarit 18-lahjaksi äidiltään
- tuntematon Seiska-lehden toimittaja / Matti Nykäsen kaveri

Tämän huonompaan ei kovin helposti olisi millään pystynyt, vaikka olisi arponut osallistujat...
 
Viimeksi muokattu:

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Kaikkihan nää on ollut julkisuudesta tuttuja (paitsi se xl akka), jos vähänkään harrastaa tätä paskakulttuuria.

Tuskin tätä ohjelmaa on muille tarkoitettukaan.

Ja nyt Anu Saagim :D
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllähän toi nyt siskoksia huutaisi...

Nythän Johannaltakin on menossa kämppä alta.
BB Extrassa kerrottiin, ettei Jossu ole talossa. Ehkä se tuntemattomampi sisko sitten meneekin, mene ja tiedä.

Itse olen kyllä ihan tyytyväinen, ettei Tuxu sinne mene.

Jahas, Saagimin Anu. Niinpä tietysti. Toiseksi kovin julkkis Reetun jälkeen, kertonee jostain.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös