Suomen Julkkis Big Brother 2013

  • 327 732
  • 850

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Tässä videota: Jäätävät pellet talossa huutaa vittua ja läiskii toisiaan.
Sattui olemaan Amppareiden ylimpänä uutisena ja näkyi vielä ihan hyvin.

Nyt nukkumaan.

Tässä kahden ihmisen, oikein todellisen "superjulkkiksen" toimesta näyte siitä, mitä poliisit ja järjestyksenvalvojat joutuu selvittelemään Suomessa päivästä toiseen, viikosta kolmanteen. Pikkuasioista alkaa helvetinmoinen vääntö ja monta kertaa pikkuasiasta tulee aivan liian iso. On se ihme miten vaikeaa toisille on kääntyä toiseen suuntaan noista tilanteista. Pitää vaan jatkaa ja esittää, että minähän en luovuta. Puhuu viisaita nimimerkillä 36 vuotta tätä elämää, aika paljon nähnyt ja kertaakaan en ole ollut tappelussa saati lyönyt ketään. Enkä ole absolutisti ja allerginen rafloille.

Saattaa olla melkoinen morkkis molemmilla kun pää tosta vähän selviää. Molemmat jätti aika "jäätävän" muiston itsestään julkisuuteen, toi ei unohdu ihan heti ja aina tulevat sitä leimaa kantamaan. Varmaan kannatti. Alkoholi ei sovi kaikille, taas se nähtiin. Saralle muuten pisteet, niin meni missi riidan väliin ja työnti Tepon pois tilanteesta. Onneksi ei ottanut itse osumaa, sekin vaara tossa oli olemassa. Väitän, että siinä vaiheessa Sara olisi ilmoittanut, että kiitti mulle riitti.

Joo, nukkumaan. Kiva lukea lauantaina taas koottuja tuotantoryhmän selityksiä. Veikkauksia päivästä ja kellonajasta, kun Marianne on äitinsä kanssa tilittämässä jossain kuinka heidän kilttiä Mariannea on kohdeltu kaltoin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, kyllähän tuosta näkee että molemmilla on ns. Issues, ihan keskenkasvuisten touhua, johon tosin Mariannella ikänsä ja kypsymättömyytensä vuoksi on vähän oikeuskin.

Tepon toimintaa tilanteessa ei voi ymmärtää yhtään. Kaverihan kieli pitkällä tilaa tuota kilahdusta, ei tosin tainnut odottaa avaria (sen verran meni hyytelöksi koko kaveri). Kyllähän tuossa oli ihan selkeät raiteet mihin tuo tilanne menee ja Sara Sieppi, (joka erottuu muutenkin joukosta saatana sentään päänsä takia) yritti hoitaa rauhoitteluhommia.

Tuo tepon edustama ihmislaji on muuten aika hassu uusi ilmiö. Tää sijoittuu johonkin amisspedejen ja hipstereiden välimaastoon tavallaan osumatta mihinkään muottiin. Tää nyt on tietysti kateutta, koska kaveri saa laatupersettä joka ovesta ja ikkunasta osaamatta oikeastaan mitään, eikä se nyt ole mikään komea ja karismaattinen ala johnny depp. Että mitä vittua ja mistä näitä hunkseja oikein tulee ja miten ne miss maatalousnäyttelyt oikein noiden kainaloon löytyy.

Silikonitissit jne. Ymmärrän, miestrippari jne. En ymmärrä.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Nyt alkaa tuntua siltä ettei ne kyllä uskalla päästää sitä Mattia tonne taloon.

Tämä on kaukaa tosi! Hyvin äkkiä voi käydä niin, että Matti tokaisee "nyt on bon voyage -tunne, siis että mä oon kokenut tän joskus aiemminkin" kun samalla leipäveistä pyörittää Tepon kylkiluiden välissä joka erehtyi kehumaan Matille "leipooko kii, leipooko kii?" ja tottahan toki Matilla leipoi kiinni.

Hyi helvetti tuota Teppoa. Tiedän että on kiva ärsyttää tollaista teiniangstia, kun teinit ei osaa lopettaa sitä kilahtelua ja ei osaa rauhoittua. Mutta kun oikein hakemalla haki tuota olemalla täysi idiootti. Sitten kun tuli ansaittu avari naamariin niin rintaröyheänä puskee nuorta tyttöä ovea vasten, ei jessus.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Sitten kun tuli ansaittu avari naamariin niin rintaröyheänä puskee nuorta tyttöä ovea vasten, ei jessus.

Ansaittu avari, mitä vittua? Sun mielestä on siis täysin oikeutettu vetää turpaan jos ei kestä vittuilua? Vai tekeekö tästä tilanteesta hyväksytyn se, että lyöjä oli nainen? Joo en todellakaan puolusta Teppoa tossa tilanteessa, mutta onko se nyt ihmisten niin vaikea ymmärtää, että siinä vaiheessa kun nyrkki heiluu niin sun osakkeet on nollissa. AINA se kuka sortuu fyysiseen väkivaltaan, on jo hävinnyt sen taiston. Miettikää jos Marianne olisi lähtenyt tilanteesta pois, mennyt ulos ja Teppo olisi jäänyt jauhamaan paskaa siihen. Kuka olisi ollut katsojien suosikki tossa tilanteessa? Niinpä.

Väkivalta ei koskaan ratkaise mitään. Ei ikinä. Helvetti kun se tässä maassa menisi ihmisten jakeluun edes jollain muotoa, mutta tuskin koskaan. Se yksi nyrkinisku, ne on tuhonneet niin paljon ihmisiä ja aina niin turhaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Avalanche
Ja sun mielestä tommonen pikku avari on "vetää turpaan" tai "nyrkki heiluu"? Itse en videota katsonut kuin nopeasti aamulla niin saattoi ne oikeat lyönnit mennä ohi.

Mutta kyllä minua ainakin sylettää Teppo tuossa tilanteessa enemmän. Hakemalla hakee tappelua tommosta teinipissistä vastaan, ja sitten kun saa sen niin alkaa heti kehoilemaan. Varmaan vielä on ylpee siitä, että sai Mariannen painettua seinää vasten ja suoriutui voittajana tästä kiihkeästä yhteenotosta. Ei muuta kun öljyämään lihaksia ja peilailemaan.

Lyöminen on väärin, mutta jos auot päätäs ja saat pienen litsarin poskelle niin ihan turha alkaa itkemään.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja sun mielestä tommonen pikku avari on "vetää turpaan" tai "nyrkki heiluu"? Itse en videota katsonut kuin nopeasti aamulla niin saattoi ne oikeat lyönnit mennä ohi.....

Mielenkiintoista. Voitko tarkentaa mikä on sopiva määrä väkivaltaa missäkin tilanteessa tai vaihtoehtoisesti määritellä väkivallan?
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Ja sun mielestä tommonen pikku avari on "vetää turpaan" tai "nyrkki heiluu"? Itse en videota katsonut kuin nopeasti aamulla niin saattoi ne oikeat lyönnit mennä ohi.

Mutta kyllä minua ainakin sylettää Teppo tuossa tilanteessa enemmän. Hakemalla hakee tappelua tommosta teinipissistä vastaan, ja sitten kun saa sen niin alkaa heti kehoilemaan. Varmaan vielä on ylpee siitä, että sai Mariannen painettua seinää vasten ja suoriutui voittajana tästä kiihkeästä yhteenotosta. Ei muuta kun öljyämään lihaksia ja peilailemaan.

Lyöminen on väärin, mutta jos auot päätäs ja saat pienen litsarin poskelle niin ihan turha alkaa itkemään.

Itse en todellakaan yleensä liputa näiden teppohunksien puolesta, mutta ei tuossa nyt Mariannen käytöksessä mitään järkevää tai yhteiskuntakelpoista ollut.
Kyllä mimmi pari kertaa laittoi avarilla sen verran kuin noista käsistä irtosi, ei hyvä. Eikä se jätkä edes hirveämmin vielä keulinut, mielestäni suunsoitto oli vielä aika kohtuullista tuossa kohtaa.

Ihan oikein laittaa tyttö helsinkiin mäiskimään kanssaliitäjiään. Mistä vitusta näitä kasvaa?

Mitäs muuta? No, ihan varmaa on mielestäni ainakin se, että Andy-tyylisiä lyhyitä käyntejä tulee vielä taloon lisää. Miksi btw Anu on vielä talossa? Jo kaksi kertaa spoilannut muiden tavaroita, ensin tuo taulu ja eilen se mikälie homomissin paita?
Ei taida olla normisäännöt tässä "julkkis"versiossa?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Avalanche
Mielenkiintoista. Voitko tarkentaa mikä on sopiva määrä väkivaltaa missäkin tilanteessa tai vaihtoehtoisesti määritellä väkivallan?
Ainakaan tuo Mariannen esittämä avari ei ollut väkivaltaa. Väärin se toki oli. Tuo varmaan menisi kategoriaan "toisen koskemattomuuden loukkaaminen" tai vastaavaan, mutta kyllä minä ainakin väkivallalla käsitän toimintaa millä yritetään vahingoittaa tai satuttaa toista.

edit: Ilmeisesti pitää tehdä selväksi, että en puolusta Mariannea niinkuin viestiäni lainaajat selvästi luulevat. Jos on kaksi kasaa paskaa ja toinen niistä haisee pahemmalle kuin toinen, niin ei se tarkoita että toinen tuoksuisi hyvälle.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ainakaan tuo Mariannen esittämä avari ei ollut väkivaltaa. Väärin se toki oli. Tuo varmaan menisi kategoriaan "toisen koskemattomuuden loukkaaminen" tai vastaavaan, mutta kyllä minä ainakin väkivallalla käsitän toimintaa millä yritetään vahingoittaa tai satuttaa toista.
Onhan töniminen tai vapaan liikkumisen estäminenkin väkivaltaa, niin kyllä sillä logiikalla avarikin on väkivaltaa.

Tuossa tapauksessa huomion arvoista on se, että epäkypsää, kiihtynyttä ja päihtynyttä naista provosoi mies jonkan kanssa on yhteistä jokseenkin pieleen mennyttä historiaa ja kireät välit. Joskaan väkivalta ei ole koskaan oikeutettua, niinkuin se nytkään ei ole, mutta tällaisissa tapauksissa se ei ole mitenkään yllättävää. Jos Teppo olisi pitänyt naamansa kiinni eli olisi ollut provosoimatta, niin sitä avaria ei olisi tullut.

Pelkän Mariannen rankaiseminen tuossa tilanteessa olisi ihan tolkuttoman väärin. Vähän sama kuin joku hyvin useinkin saa lätkäpelissä jäähyn vain siitä kostotoimenpiteestä. Esim. joku hakkaa jatkuvasti poikkarilla selkään maalin edessä, kaveri latasee polvareihin täysillä kun sattuu ilkeästi ja saa sitten huitomisesta 5+10+ottelurangaistus.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Avalanche
Onhan töniminen tai vapaan liikkumisen estäminenkin väkivaltaa, niin kyllä sillä logiikalla avarikin on väkivaltaa.
Tuolla logiikalla toki, mutta enhän minä käyttänyt tuota logiikkaa.

Ja tuo nyt on vain minun mielipide, kyse on lähinnä siitä, että ilmeisesti määrittelen väkivallan eri tavalla kuin monet muut.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Ansaittu avari, mitä vittua? Sun mielestä on siis täysin oikeutettu vetää turpaan jos ei kestä vittuilua? Vai tekeekö tästä tilanteesta hyväksytyn se, että lyöjä oli nainen? Joo en todellakaan puolusta Teppoa tossa tilanteessa, mutta onko se nyt ihmisten niin vaikea ymmärtää, että siinä vaiheessa kun nyrkki heiluu niin sun osakkeet on nollissa. AINA se kuka sortuu fyysiseen väkivaltaan, on jo hävinnyt sen taiston.

Eikös tuossa Teppo myös käyttänyt fyysistä väkivaltaa. Ja fakta vaan on se että kun tarpeeksi kauan auot päätäsi niin joku sen sulkee väkivalloin. Se on valitettavaa, mutta vielä murheellisimpia tapauksia on nämä suunpieksijät.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Ansaittu avari, mitä vittua? Sun mielestä on siis täysin oikeutettu vetää turpaan jos ei kestä vittuilua?

Jos menee vittuileen Bandidosin jätkille ja sen seurauksena herää teholta, niin selkäsauna on ansaittu. Jos menee vittuileen huumehörhöille ja saa huumeneulasta ja neulasta HIV:n niin se on ansaittu. Jos menee vittuileen teiniangstaavalle silikonitissiselle bimbolle, niin avari on ansaittu.

Joo tiedän että avari on väärin ja muu väkivalta, mutta valitettavasti sitä väkivaltaa tässä maailmassa riittää ja paljon. Nälänhätä ja sotakin on perseestä, mutta ei voi mitään. Täytyy osata elää tässä maailmassa ja yksi hyvä vihje on: älä jumalauta vittuile muille! Tai jos vittuilet, niin ole varma kenelle vittuilet ja tiedä vittuilun rajat. Jos mä meen jollekin jääkaappipakastimelle vittuileen ja myöhemmin ambulanssissa herätessä syljen hampaita, niin onko mä muka voittanut sen taiston kun toinen alkoi käyttää fyysistä väkivaltaa ekana? Voi olla että ei silloin ole voittajafiilis siellä ambulanssinperällä.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Eikös Teppo pettänyt vaimooan/tyttöystäväänsä tms. juurikin Mariannen kanssa? Heillä siis yhteistä taustaa aiemmalta ajalta.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos menee vittuileen Bandidosin jätkille ja sen seurauksena herää teholta, niin selkäsauna on ansaittu. Jos menee vittuileen huumehörhöille ja saa huumeneulasta ja neulasta HIV:n niin se on ansaittu. Jos menee vittuileen teiniangstaavalle silikonitissiselle bimbolle, niin avari on ansaittu.

Joo tiedän että avari on väärin ja muu väkivalta, mutta valitettavasti sitä väkivaltaa tässä maailmassa riittää ja paljon. Nälänhätä ja sotakin on perseestä, mutta ei voi mitään. Täytyy osata elää tässä maailmassa ja yksi hyvä vihje on: älä jumalauta vittuile muille! Tai jos vittuilet, niin ole varma kenelle vittuilet ja tiedä vittuilun rajat. Jos mä meen jollekin jääkaappipakastimelle vittuileen ja myöhemmin ambulanssissa herätessä syljen hampaita, niin onko mä muka voittanut sen taiston kun toinen alkoi käyttää fyysistä väkivaltaa ekana? Voi olla että ei silloin ole voittajafiilis siellä ambulanssinperällä.

Mitä sä olet syönyt? Väkivalta on vähimmässäkin määrin aina väärin. Se on merkki siitä, että ei äly riitä. Väkivallan minkäänlainen puolustaminen tai "ymmärtäminen" on kyllä ihan perseestä. Se että sitä on paljon, ei tee siitä yhtään hyväksyttävämpää.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kyllähän molemmissa oli syytä tuossa tapauksessa. Teppo kerjäsi sitä avaria ja lopulta sai sen. Mariannea oli kiihdytetty aikaisemmin koko illan aikana, varsinkin Claudia ja Johanna ärsytti varsin ansiokkaasti kun Marianne oli menossa nukkumaan. Ja kun Marianne oli sopivassa mielentilassa niin ei Teppo Mariannen kehoituksista huolimatta pitänyt suutaan kiinni vaan alkoi ärsyttämään Mariannea tunnetuin seurauksin. Ja kun Teppo otti kopin Mariannen avarista niin sitten Teppo itse taklasi Mariannen seinää vasten. Lopulta Sara sai taas toimia turvamiehenä. Molemmat rikkoi väkivaltaisen käytöksen sääntöä, myös Tepon käytös oli väkivaltaista. Sen lisäksi Teppo uhkaili Mariannea jos Marianne oli palannut taloon. Kyllä on taas yksi urpo lihasmies saatu taloon.

24/7 joku temppuryhmä vetää jotain showta asukkaille.

PS. Tällä hetkellä näyttää ettei se Saran valitseminen suosikiksi sittenkään ollut huono valinta vaikka Sara aika hiljainen onkin. Hyvältä tyypiltä on vaikuttanut, symppis.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
24/7 joku temppuryhmä vetää jotain showta asukkaille.

Joo. "Jos toinen meistä pudottaa lasin, pitää taputtaa, muu aika sitten taputetaan ja kiljutaan ja huudetaan kokoajan!"

Ei ollut tarvetta katsoa enempää tuota. Aika hiton rasittavan oloinen kaksikko, sen mitä tuossa 10min menoa katsoin.
 

KIMPE

Jäsen
Mitä sä olet syönyt? Väkivalta on vähimmässäkin määrin aina väärin. Se on merkki siitä, että ei äly riitä. Väkivallan minkäänlainen puolustaminen tai "ymmärtäminen" on kyllä ihan perseestä. Se että sitä on paljon, ei tee siitä yhtään hyväksyttävämpää.

Itse ainakin ymmärrän Mariannen reaktiota helpommin kuin Tepon, joka tulee tilanteeseen ulkopuolelta ja aukoo päätään ihan syyttä. Vaikea tuota tilannetta on mihinkään verrata, mutta mielestäni henkistä ja fyysistä väkivaltaa ei kannata erottaa samalla tavalla kuten esimerkiksi itseäni vanhempi sukupolvi on tehnyt pidemmän aikaa. Todettakoon nyt vielä, etten kannata väkivaltaa missään tapauksessa.

Tuntuu tätä Julkkis-BB:tä seuranneena taloon sattuneen enemmän "sekopäitä" kuin tavis- versiossa. Vajaan kahden viikon aikana kaksi kilaria nähty, kun normaalissa näitä tulee koko kauden aikana se 2-3.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tolla Räisäsellä ei kyllä oo kaikki BB-asukkaat talossaan. Ensin ärsytetään joku raivoon ja sitten mätkitään puolin ja toisin ja lopuksi ärsytetty viskataan ulos. Vau.
 

J.Petke

Jäsen
Tolla Räisäsellä ei kyllä oo kaikki BB-asukkaat talossaan. Ensin ärsytetään joku raivoon ja sitten mätkitään puolin ja toisin ja lopuksi ärsytetty viskataan ulos. Vau.

Niin, että se kuka lyö eka ei ole väärässä? Tässä tapauksessa ei vaan kestänyt teinilikalla hermot ja ihan ansaitusti lensi ulos. En ylipäätään ole IKINÄ ymmärtänyt ihmisiä, jotka eivät pysty ärsytettyinä hillitsemään otteitaan. Vaikka minua on ärsytetty monta kertaa humalassa niin en silti ole ikinä lyönyt toista. Olen varmaankin outo yksilö.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Niin, että se kuka lyö eka ei ole väärässä? Tässä tapauksessa ei vaan kestänyt teinilikalla hermot ja ihan ansaitusti lensi ulos. En ylipäätään ole IKINÄ ymmärtänyt ihmisiä, jotka eivät pysty ärsytettyinä hillitsemään otteitaan. Vaikka minua on ärsytetty monta kertaa humalassa niin en silti ole ikinä lyönyt toista. Olen varmaankin outo yksilö.

Ymmärrystä nyt vähän. Sillehän vittuiltiin tosi paljon. Ja pitääkö mun nyt sanoa etten mäkään diggaa väkivallasta? Kuka diggais? No, monet, mutta vähän... ymmärrystä. Ja kärsivällisyyttä toki myös. Just a little patience, baby.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin, että se kuka lyö eka ei ole väärässä? Tässä tapauksessa ei vaan kestänyt teinilikalla hermot ja ihan ansaitusti lensi ulos. En ylipäätään ole IKINÄ ymmärtänyt ihmisiä, jotka eivät pysty ärsytettyinä hillitsemään otteitaan. Vaikka minua on ärsytetty monta kertaa humalassa niin en silti ole ikinä lyönyt toista. Olen varmaankin outo yksilö.

Jos puhutaan kilpailusta, jossa on säännöt, niin miksi tämän Tepon töniminen jätettiin huomioimatta? Käsittääkseni kyse oli molempien kohdalla ns. vaarattomasta väkivallasta eli kumpikaan ei ollut vaarassa loukkaantua.

Ymmärrän, että tällaisessa kisassa on nollatoleranssi väkivallan suhteen, tässä tapauksessa se ei vaan toiminut.

Ulos heitetty nainen kävi tuon pätkän perusteella kovilla kierroksilla keittiöön tullessaan, enkä tästä syystä ymmärrä Tepon toimintaa. Kaveri provosoi tarkoituksella ja kun saa avarin, niin uhkaukset ovat sitä luokkaa, että syyttämiskynnys on hyvin lähelä. Jääkiekkotermeillä, hame päälle.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Niin, että se kuka lyö eka ei ole väärässä? Tässä tapauksessa ei vaan kestänyt teinilikalla hermot ja ihan ansaitusti lensi ulos. En ylipäätään ole IKINÄ ymmärtänyt ihmisiä, jotka eivät pysty ärsytettyinä hillitsemään otteitaan. Vaikka minua on ärsytetty monta kertaa humalassa niin en silti ole ikinä lyönyt toista. Olen varmaankin outo yksilö.

Peesaan 100%. Jos kasetti ei kestä ja lyö, on hävinnyt matsin 100-0. Eipä tuo Teppokaan mikään järkiveikko tunnu olevan, mutta jätti sentään vastaamatta tuohon avariin. Varmasti olisi voinut Saran estoista huolimatta tempasta takaisin jos olisi niitä miehiä.

Edit: Mitä sääntöihin tulee niin tuollahan on sellaiset säännöt mitä tuotanto haluaa. Esim. Andy pelasi jo heti taloon tullessaan kuudella pelaajalla.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Peesaan 100%. Jos kasetti ei kestä ja lyö, on hävinnyt matsin 100-0. Eipä tuo Teppokaan mikään järkiveikko tunnu olevan, mutta jätti sentään vastaamatta tuohon avariin. Varmasti olisi voinut Saran estoista huolimatta tempasta takaisin jos olisi niitä miehiä.

Teppo työnsi kuitenkin ns. viime talvelta tutuilla erityisopettajaotteilla Blondin seinää vasten. Ihan samalla tapaa väkivaltaa jos minulta kysytään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös