Suomen Julkkis Big Brother 2013

  • 327 732
  • 850
Ihan oikeutettu poisto tosiaan. Silti en voi ymmärtää, että jotkut menee pilaamaan toisen vaivalla tekemän taideteoksen - ihan sama mitä mieltä siitä on. Todella epäkunnioittavaa ja todella paska läppä. Ei tulis mieleenkään mennä koskemaan kenenkään taideteoksiin. Ääliöitä todella.

Luulis että Saagim ainakin tietäis, eikös se Ratiakin jonkun sortin taiteilija ole. Tai suunnittelija/muotoilija, mutta joka tapauksessa.

"Taideteoksen" viereen oli juuri sattumalta jätetty rikoksentekovälineet :-) Andy viimeistelee taideteoksen ennen hyväntekeväisyyshuutokauppaa... huhhoijaa. Tämä koko juttu meni täydellisesti. Saatiin viihdettä ja draamaa. Andyn ura taidemaalarina sai julkisuutta ja kyseinen taulu sai huomiota. Parasta tässä on se, että hyväntekeväisyys voitti ja Andyn näyttely sai julkisuutta. WIN-WIN ja WIN... Taas myytiin muutama 24/7 lisää...
 

Jeffrey

Jäsen
Mutta, huhhuh, että on Sara Siepin pisteet noussut hänen esityksillään BB:ssä! Tuostahan on kaiken tohinan jälkeen muotoutunut oikein pätevän oloinen muttarainen. Vihille vien saatana!
 
Luulis että Saagim ainakin tietäis, eikös se Ratiakin jonkun sortin taiteilija ole. Tai suunnittelija/muotoilija, mutta joka tapauksessa.

Ratia taisi jossain haastattelussa todeta tähän ko. episodiin liittyen, että leipoisi itsekin lättyyn, jos joku tulisi töhrimään hänen taidettaan.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Toisaalta, eipä varmaan Andya itse poistuminen häiritse, mutta vituttaahan se kun jotkut kakarat pelleilee. Oliko tolla toisella 8 lasta? Millaistakohan saastaa niistä on kasvatettu.

Varmaan ihan "törkeetä saastaa". Tulevia narkkareita, rikollisia ja yhteiskunnan pohjasakkaa. Jostakin saattaa tulla rocktähti. Joka tapauksessa kuolevat varmasti alle 35-vuotiaana.

Vai kertooko jonkun big brother-talon käyttäytyminen siitä millaisia lapsia tuottaa maailmaan ja miten hoitaa kasvatuksen? Vittu että sylettää tollaset kommentit. Mä luulen, että Claudian lapset eivät ole millään lailla osallisia talon tapahtumiin.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
"Taideteoksen" viereen oli juuri sattumalta jätetty rikoksentekovälineet :-) Andy viimeistelee taideteoksen ennen hyväntekeväisyyshuutokauppaa... huhhoijaa. Tämä koko juttu meni täydellisesti. Saatiin viihdettä ja draamaa. Andyn ura taidemaalarina sai julkisuutta ja kyseinen taulu sai huomiota. Parasta tässä on se, että hyväntekeväisyys voitti ja Andyn näyttely sai julkisuutta. WIN-WIN ja WIN... Taas myytiin muutama 24/7 lisää...
No kyllä mulla ainaki on maalit aika pitkään työn vieressä. Joskus pitää mennä hetkeksi pois ja tehdä muuta, sitten viimeistellä työ kun katsoo sitä "uusilla silmillä". Ja pointti ei muutenkaan ole se että ne oli siihen jätetty - edelleenkin täydellistä kunnioituksen puutetta mennä sotkemaan toisen taideteosta - oli se sun mielestä miten paska tahansa! Monesti ne taideteokset on tosi henkilökohtasia juttuja, joihin on purkanut tunteitaan. Mulle ainaki taide on aina ollu tapa purkaa tunteita ja hetki elää ihan muussa maailmassa/kadottaa aika. Sitten jos joku menee työn sotkemaan, niin kyllä se vituttaa, vaikka työ olis ollu pelkkä tikku-ukko.

EDIT: muutenkin kommentti "No ne maalit oli siinä" sopii jollekki 3-vuotiaalle. Aikuisen ihmisen pitäs tajuta paremmin.
 

Sic

Jäsen
Mutta, huhhuh, että on Sara Siepin pisteet noussut hänen esityksillään BB:ssä! Tuostahan on kaiken tohinan jälkeen muotoutunut oikein pätevän oloinen muttarainen. Vihille vien saatana!
Kyllä huomaa vielä paremmin tuolla talossa Saran kauneuden kun ei olla pakkelit naamassa aina, huhheijaa sanon minä!
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
En tuossa sotkemisessa pysty näkemään mitään muita syitä kuin joko hälyttävän tyhmyyden, tai sitten juurikin toisen henkilön ja hänen omaisuutensa kunnioituksen puuttumisen. Varmasti tiesivät ja näkivät maalaamisen ja tuon taulun olevan Andylle tärkeä, samoin olivat herran temperamenttiseen luonteeseenkin jo tutustuneet, Andy halunnut mukavan päivän kaikille ja hyvät muistot.

Akat oli selvästi kateellisia Andyn hienosta kitara-show:sta. Tätä se sitten teettää ja toisen hyvä fiilis pitää pilata.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
...
Vai kertooko jonkun big brother-talon käyttäytyminen siitä millaisia lapsia tuottaa maailmaan ja miten hoitaa kasvatuksen? Vittu että sylettää tollaset kommentit. Mä luulen, että Claudian lapset eivät ole millään lailla osallisia talon tapahtumiin.

Kertoo arvomaailmasta, toisten kunnioittamisesta mitkä on varmaan usein vanhemmilta perittyjä, tälle äidille kiusaaminen on ok. Itse ainakin, ehkä ainoa asia mitä lapsilleni olen varsinaisesti halunnut opettaa itsestäni, on arvomaailma. Toisia kunnioitetaan, erillaisuutta arvostetaan ja jos joku asia menee perseelleen, katsotaan ensin peiliin.

Sylettää kiusaajat.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mutta, huhhuh, että on Sara Siepin pisteet noussut hänen esityksillään BB:ssä! Tuostahan on kaiken tohinan jälkeen muotoutunut oikein pätevän oloinen muttarainen. Vihille vien saatana!

Kaunis on. Siepparissa on ulkonäön lisäksi järjestysmiehen vai pitääkö sanoa -naisen vikaa kun Andyn kilahtaessa Sara oli talon asukkaista ainoa joka meni väliin rauhoittelemaan Andyä. Tänään Sieppari myös päihitti Jorin jonkun tulisen chilin syömisessä. Jorin sanoin ne chilit oli yli miljoona scovillen asteikolla.

Nimeämisiä on näytetty nyt 5 kappaletta
Sara: 2p Anu, 1p Susanna
Susanna: 2p Claudia 1p Anu
Aleks: 2p Frederik 1p Susanna
Anu: 2p Marianne 1p Frederik
Frederik: 2p Marianne 1p Sara

Tilanne: Marianne 4p, Anu & Frederik 3p, Claudia & Susanna 2p ja Sara 1p
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä huomaa vielä paremmin tuolla talossa Saran kauneuden kun ei olla pakkelit naamassa aina, huhheijaa sanon minä!
Onko tämä missi-Sieppi ihan täysin suomalainen sukujuuriltaan? Meinaan kun on tuollainen tummahko ja kasvonpiirteiltään muistuttaa kovasti niitä Miss Universum -kisoissa menestyneitä Etelä-Amerikan kaunottaria. Helkkarin kaunis ilmestys kyllä on joka tapauksessa.

Aika jännää muuten kun Andy suuttui, niin puhekieli muuttui heti täysin englanniksi. Taitaa olla luontavampi language hänelle, kun veri kuohahtaa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...
Tilanne: Marianne 4p, Anu & Frederik 3p...

Kumpikohan lähtee, Anu vai Marianne? Reetua ei nyt tuosta porukasta millään äänestetä ulos.

Vaikka voi toki olla, että Reetu Andyn tavoin poistuu talosta muista syistä, kun eikö hänellä ole niitä keikkoja pukkaamassa.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Nimenomaan tämä. Jos toinen omistautuu rakastamaansa asiaan ja tekee vaikka sitten taulua tuntikaupalla, ei se ole kenenkään muun tehtävä pohtia tuon taulun arvoa tai arvottomuutta ja oikeuttaa oma sotkemisensa. Rahallinen arvo usein mittaa enemmän arvoa muille kuin itse omistajalle/tekijälle.

Toistoa, mutta ei tässä tarvitse mitään taulun arvoja miettiä kun kyseessä on toisen omaisuuden tuhoaminen enemmissä tai vähemmissä määrin. Tämän voi rinnastaa vaivattomasti siihen jos poltat toisen asukkaan näkyvillä olevasta paidasta hihat tai leikkelet saksilla toisen näkyvillä olevista farkuista siivuja. Mainitsemistani teoista lentää vain suurella varmuudella pihalle.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kumpikohan lähtee, Anu vai Marianne? Reetua ei nyt tuosta porukasta millään äänestetä ulos.

No niin nyt on sitten nimeämiset valmiit ja kaikki on nimenneet.

Eiliset 5 kertauksen vuoksi,
Sara: 2p Anu, 1p Susanna
Susanna: 2p Claudia 1p Anu
Aleks: 2p Frederik 1p Susanna
Anu: 2p Marianne 1p Frederik
Frederik: 2p Marianne 1p Sara

Tänään nimenneet
Claudia: 2p Susanna 1p Frederik
Johanna: 2p Susanna 1p Marianne
Jori: 2p Anu 1p Frederik
Marianne: 2p Frederik 1p Anu
Teppo: 2p Marianne 1p Anu

Ja lopputilanne siis:
Marianne, Anu ja Frederik 7p, Susanna 6p, Claudia 2p ja Sara 1p

Nimetyt siis luultavasti Marianne, Anu ja Frederik, jos halutaan neljäs mukaan niin myös Susanna.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jep, jep... Antakaa arvostusta vanhalla narkille ja hyvässä liemessä olevalle deegulle. Antakaa vähän! Itse tuo äijä on kasvonsa menettänyt ja on lähinnä jo pari vuosikymmenystä toiminut koko kansan naurunaiheena.

Joopa joo. On muuten niitä harvoja rokkareita meillä täällä junttilassa, jonka muutkin rokkarit tuntevat tuolla isossa maailmassa. Eipä ole siellä kasvojaan menettänyt. Suomessa riittää kun ajautuu päihteiden maailmaan ja joku osaa sitten imitoida joka vitun ohjelmassa. Naurua piisaa Karjalalippikset päässä kun samlla itse vedetään viinaa kitusiin. Hieno maailma.

Mutta mutta...eipä näistä pidä lähteä kiistelemään. Mielipiteensä jokaisella.
 
Joopa joo. On muuten niitä harvoja rokkareita meillä täällä junttilassa, jonka muutkin rokkarit tuntevat tuolla isossa maailmassa. Eipä ole siellä kasvojaan menettänyt. Suomessa riittää kun ajautuu päihteiden maailmaan ja joku osaa sitten imitoida joka vitun ohjelmassa. Naurua piisaa Karjalalippikset päässä kun samlla itse vedetään viinaa kitusiin. Hieno maailma.

Mutta mutta...eipä näistä pidä lähteä kiistelemään. Mielipiteensä jokaisella.

Toki mies on tehnyt kovimman uran yhdessä Michael Monroen kanssa musiikin parissa ulkomailla suomalaisista, mutta verrattuna tutkapariinsa on menettänyt näillä toilailullaan kaiken arvostuksen minulta. Välillä paistaa vielä sitä vanhaa Andya miehestä, mutta kyllähän tuon persoonan kanssa käsi kädessä tällä hetkellä kulkee alkoholi ja kova narkkitausta.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saran bandwagonissa minäkin. Suomen BB-historiassa hyväntahtoiset ja kiltit ihmiset ovat perinteisesti pärjänneet, vaikka heitä moni "tapetteina" pitääkin. Sieppi sopii tähän malliin täydellisesti, mutta se saattaa muuttaa tilannetta, että kyseessä on julkkis-BB.

Huvittavaa muuten, että tälläinen missitietämättömyys (Mikä kunta Helsinki on) on jopa söpöä, silloin kun se on nöyrää, vilpitöntä ja vähän häpeilevää ala Sara.

Sitten taas eräät tyhjäpäät ovat sivistymättömyytensä suhteen jopa aggressiivisia ja ylimielisiä. BB-talossa on ollut lukuisia esimerkkejä tästä. Nämä ihmiset ovat suurin piirtein sellaisia, että pistävätkädet korville ja huutavat plääplää, jos joku yrittää opettaa heille jotain. "Kun mua ei v*ttu kiinnosta". Hyi. Julkkis-bbläisistä Claudia voi hyvinkin olla tätä sorttia. Arkkityyppinä Pieru-Manta muutaman vuoden takaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Toki mies on tehnyt kovimman uran yhdessä Michael Monroen kanssa musiikin parissa ulkomailla suomalaisista, mutta verrattuna tutkapariinsa on menettänyt näillä toilailullaan kaiken arvostuksen minulta.

Joskus siinä vaiheessa kun Hanoi aloitti comebackinsa ja asiasta infottiin muistaakseni Joonas Hytönen Showssa, niin silloin panin merkille, että Andy on huomattavasti Mike Monroeta skarpimpi noin niinkuin aivotoiminnaltaan. Kyllähän andyn lähes retardi tapa puhua antaa sellaisen kuvan, että parhaita päiviä ei ole ikinä ollutkaan.

Mutta silti, itselläni nousee hattu Andylle ihan sama mitä nyt jotain Anu Saagimia tuossa töni ja meinasi jonkun dj:n hakata. eihän se normaalin ihmisen toimintaa olekkaan, mutta Andy onkin rockstara.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Hah hah. Talossa Teppo vs Marianne mills.

Marianne kimpaantui siitä kun sille Teppo tuumasi ettei se oo kukaan, jota se ei olekaan. Marianne kimitti kaikkea siitä että keskity sää huolehtiin lapsistas ja ettet sääkään oo mitään ja sitten tuli takas pissistä, apinaa jne.

Priceless.

Nämä kaksihan siis on panneet ja sitten meni välit poikki siviilissä.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Marianne ja Teppo soittivat suuta toisilleen ja Marianne tunki vartalolla kokoajan kylkeen ja itse huusi "älä vittu koske muhun!". Sen jälkeen veti itse täysillä avarilla Teppoa vasemmalle poskelle.

Nyt Marianne on pk-huoneessa ja 99,5% varmana lähtee kuin leppäkeihäs ulos.

Teppo käy itse todella kuumana: "vittu jos se tulee takas mä uitan sitä tossa maAssa. Mää raahaan sitä hiuksista tossa maassa. Mä vedän sitä lättyy ite ja lähen ulos täältä. Mulle on ihan sama! Mä oon sille jumala oikeesti. Se ei oo mulle mitää oikeesti. Pikku pissis apina oikeesti."

Edit. Hakkaaja Marianne poistettiin talosta.

Edit 2. Jori puolustelee Mariannea. "Kyllähän nainen voi lyödä. Eihän Tepolta tullut edes verta. Tämähän menee ihan farssiksi. Ihan naurettavaa. Lähetään kaikki Tigeriin baariin." Eissaatana. :D
 
Viimeksi muokattu:

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Allekirjoittanut kun on katsonut ennen tätä Julkkis-BB:tä Suomen Big Brotherin aiempia kausia yhteensä noin 10 minuuttia niin kysynpäs teiltä enemmän aiemmin ohjelmaa seuranneilta, että onko tälläistä jatkuvaa riitelyä ja tappelua ollut myös tavisten talossa vai onko tämä julkkisten meininki ihan samaa sähläystä kuin aiemminkin tavisten toimesta?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Allekirjoittanut kun on katsonut ennen tätä Julkkis-BB:tä Suomen Big Brotherin aiempia kausia yhteensä noin 10 minuuttia niin kysynpäs teiltä enemmän aiemmin ohjelmaa seuranneilta, että onko tälläistä jatkuvaa riitelyä ja tappelua ollut myös tavisten talossa vai onko tämä julkkisten meininki ihan samaa sähläystä kuin aiemminkin tavisten toimesta?

No ei ikinä tähän malliin. Ainoa talosta poisto ollut se kun Niko heitti lasinsa, siis näistä "väkivaltaisemmista".

Eeppinen kausi jumalauta. Huikee ilta.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Edit. Hakkaaja Marianne poistettiin talosta.

Lyön vaikka mistä vetoa, että lähipäivinä Mariannen äiti astuu julkisuuteen puolustamaan tytärtään. "Marianne ei ole väkivaltainen, häntä provosoitiin. Koskaan aiemmin Marianne ei ole lyönyt ketään".

Ja muuta paskaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Lyön vaikka mistä vetoa, että lähipäivinä Mariannen äiti astuu julkisuuteen puolustamaan tytärtään. "Marianne ei ole väkivaltainen, häntä provosoitiin. Koskaan aiemmin Marianne ei ole lyönyt ketään".

No Mariannea kyl ärsytettiin ihan tahallaan Tepon, Johannan ja Anun puolelta ja sitten vaan keitti yli, kun oli edessä ihminen jonka kanssa menny välit poikki.

Nuori lapsi, joka ei osaa käsitellä vitutusta oikein. Pässi Marianne, voi voi.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona

No se lähti yhtä nopeasti kuin hauki rannasta.

Taitaa BB-tiimillä ja YouTubella olla aika tiivis yhteistyö, sen verran nopeasti noi videot tuolta häviää. Tuskin tarvitsee BB:stä lähetellä YouTuben ylläpidolle viestiä sähköisesti, että poistakaa tämä ja sitten se viesti luetaan 1-2 vuorokauden kuluessa niin kuin normaalisti. Eiköhän tuolla ole eri systeemit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös