Sama. Kyllä jäi kilpailijat erittäin paskaan saumaan, kun joutuivat Vartiaisen kanssa esiintymään samana iltana. Olen mykistynyt, upea kappale!
No jos multa kysyttäisiin niin mä olisin eilen kuunnellut mieluummin Mitraa kuin Jenniä. Ei vaan avaudu tämä Vartiaisen hypetys allekirjoittaneelle, ei sitten millään muotoa. Mun musiikkimaku on oikeasti helvetin laaja (tulkaa katsomaan mun CD- ja DVD-hylly + kovalevyt), mutta Vartiaisen
huokailu ja hippimeininki ei uppoa, ei sitten millään. Oikeasti, toi jälkimmäinen biisi minkä Jenni eilen veti, meinasin nukahtaa kesken esityksen. Ja tämä on sitten oikeasti vain mielipide asia, eikä yritys kyseenalaistaa Jennin taitoja ja osaamista.
Vielä on tässä skabassa monta vaihetta näkemättä ja paljon voi tapahtua, mutta ihmeitä pitää tapahtua jos ei Mitra tätä voita. Tai oikeastaan aivan sama voittaako koska kyllähän Mitra on jo valmis artisti. Niin isoille lavoille kuin studioonkin. Mulla on nyt kahdessa Mitran viimeisessä esityksessä ollut sama fiilis esityksen jälkeen: tätä haluaisin kuulla lisää, miksi tämä ei ole Mitran oma konsertti.
Kuusi mukana vielä: Mitra, Cata, Nomi, Alma, Joseph ja Sara.
Yksi tulee mukaan tuomariston villillä kortilla ja tämä julkistetaan ensi viikon torstain lähetyksessä. Jos olen ymmärtänyt oikein niin mahdollisuuden villiin korttiin saavat näissä Baronan lähetyksissä esiintyneet ja tässä vaiheessa tippuneet kilpailijat. Eli heitä on kuusi:
Nicola, Nikot Helenius ja Brotkin, Nino, Erika ja Ville.
Jos yrittää arvata ketä noista sen villin kortin saa niin Ninon ja Villen laskin ulos saman tien. Naisista Erika oli mielestäni parempi kuin Nicola. Jos Teuvon lemmikki roudataan takaisin ohjelmaan, allekirjoittanut ainakin vaihtaa kanavaa välittömästi. Sanoisin, että villistä kortista taistelevat Brotkin ja Erika. Ja kun tuotantoryhmän edustaja kuiskaa tuomaristolle, että "hei tarvittaisiin kundeja lisää loppuvaiheeseen", niin Brotkin palaa mukaan kisaan eilisestä pudotuksesta huolimatta.