On muuten melkoisen pulut soundit noissa tän iltaisissa vedoissa.
Diago voisi pudota kielipuolena. Harmi, jos Suonto yhtenä parhaista laulajista putoaa ulkomusiikillisista seikoista johtuen.
Mielestäni tänään parhaiten vetivät Koop ja Pete, jotka ovat varmasti jatkossa. Wellu ja Suonto veti ihan ok ja ovat myös jatkossa. Sen sijaan Daniel ja Kalle olivat heikoimmat ja veikkaan, että Kalle tippuu.
Aika jännää . Onkos täällä muita joista nämä tämän vuoden ehdokkaat ovat kohtuu kehnoja laulajia. Hmmmm.... en tiedä millä perusteella nämä on valittu, ainakaan laulu ei voi olla syynä.
Makuasioitahan nämä jossain määrin on, mutta kyllä mun mielestäni Suonto lauloi paremmin kuin Daniel. Vesalla on todella varma ja miellyttävä ääni. Molemmat olivat yhtä jäässä lavalla, mutta Diagon habitus miellyttänee enemmän aktiivisia äänestäjiä.No en tiedä onko tuo pelkästään ulkomusiikillisista seikoista johtuen, ei tuo hänen esityksensä mitenkään erityisen hyvä ja mieleenjäävä ollut. Väärä biisivalinta ja liian pliisusti esitetty. Minusta Diago oli jopa parempi.
Makuasioitahan nämä jossain määrin on, mutta kyllä mun mielestäni Suonto lauloi paremmin kuin Daniel.
Hmmmm.... en tiedä millä perusteella nämä on valittu, ainakaan laulu ei voi olla syynä.
Vesa on kova luu. Uusi-Wickholm!
En kyllä lähtisi vertaamaan vielä Wickholmiin, Jani on mun henkilökohtaisen mielipiteen mukaan jopa puhtaasti musiikillisesti paras Idolsista noussut esiintyjä, Vesa ei ole vielä mitään muuta kuin köyhän miehen Wickholm ja vielä kaukana siitä oikeasta. Vaikea uskoa, että maksaisin penniäkään Vesan näkemisestä, ei omaa mielestäni mitään, millä voisi saada mut maksamaan levystä tai keikasta. Radiota en kääntäisi pois, mutten kyllä etsisikään kanavaa, missä hänen musiikkinsa soi.
Jani Toivola muuten omaa hämmästyttävän paljon yhteistä Jorma Uotisen kanssa, onko kukaan muu huomannut samaa?