Suomen historian suurin vääryys? (Varoitus: ei tosikoille)

  • 21 996
  • 114

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Itse en edes haluaisi tuon näköistä vaimoksi taikka tyttöystäväksi. Onhan niitä kiva aina välillä katella, mutta oma tyttöystävä on se paras. Ei yhtään vääryyttä?

Juu, tokkopa Mikael näyttäisi hyvältä tyttökamulta edes vahvemmissa meikeissä. Ko. Potterin "niitä" on silti "kiva aina välillä katella"?

You sick, sick boy.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
- Häpeää aiheuttaa kaikki haastattelut ja kommentit, joissa selitellään menestymättömyyttä urheilussa (mikä tahansa laji) Suomen pienuudella.

- Häpeää aiheuttaa meidän ylpeiden suomalaisten keskuudessa, fellow-suomalaisten keskuudessa ah niin yleinen vanha-suomalainen alemmuudentunne. Mikään ei vituta enempää, kuin taivastelu siitä, mitä ne "muut meistä oikein ajattelee".

- Liike-elämän kämmäykset:
1. Pankkien moheltaminen 80-luvun lopussa, joka syöksi koko maan kriisiin.
2. Soneran torspoilu umtsien kanssa heidän ollessaan yksi Euroopan vahvimpia ja nykyaikaisimpia teleoperaattoreita. Soneralla olisi tuolloin ollut mahdollisuus nousta Pohjois-Euroopan johtavaksi operaattoriksi parilla yrityskaupalla ja saada lisäksi Venäjältä vahva jalansija. Tästä olisi ollut valtava hyöty koko Suomelle. Sen sijaan, että näin olisi, on Telia alistanut Soneran valtaansa ja suomalaiset firmassa poikapuolen asemaan.
3. Edellä mainittu tapaus: Carrols. Hesburger ryssi lakkauttaessaan Carrolsin. He olisivat yrityskauppojen jälkeenkin voineet pitää Carrolsin tuotemerkkinä hengissä.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Juu, tokkopa Mikael näyttäisi hyvältä tyttökamulta edes vahvemmissa meikeissä. Ko. Potterin "niitä" on silti "kiva aina välillä katella"?

You sick, sick boy.
Me no sick. Oon kyllä samaa mieltä, ettei taida Potterista nättiä saaha, sen vaimokkeestapa juu!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kansallinen häpeä no. 1:

Kultakurkku Janos Valmunen ei ehtinyt saavuttaa vähintään kolmea platinalevyä urallaan.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
-Big Brother Suomen televisioissa.

-Talouslama.

-Movetronin comeback.

-Lahti 2001 (Sporde ei ole häpeä, Suomi voi olla Spordesta ylpeä)

-Suljettu liiga
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Ehdottamasti pahinta on se, että aikoinaan jääkiekkokirjan edellisen kauden ottelutuloksiin oli Ässien 14-4 voitto HPK:sta muuttunut 4-4 tasapeliksi. Ei edes se, että sarjataulukko korjattiin seuraavana vuotena kirjaan, riitä ikinä poistamaan tätä häpeätahraa. Siinä jää kauaksi heimosoturien luovuttamiset Neuvostoliittoon, Väinö Tannerin päähänpotkiminen sodan jälkeen ja Harri Holkerin kesäparta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tällä hetkellä pelataan Tsekissä sählyn MM-kisojen B-lohkon ottelua Norja-Suomi ja Ylen:n teksti-tv näyttää tuloksen olevan 47 minuutin kohdalla 2-1, vaikka oikeasti tulos oli 2-11.

Nyt siellä on merkattu oikein ja tilanne on 3-11. Silti oli melkoinen vääryys vähentää vähäksi aikaa Suomelta 10 maalia. Ja vieläpä norjalaisia vastaan! Sporde, ota asia tutkittavaksesi!
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Vuoden googletetuin suomalainen.. Yllätysyllätys. Tuksu Tukiainen!

Mitä hittoo me tehdään?!? Vielä annetaan siimaa tytylle tuossa määrin. "siis ku mä oon niin suosittu, niin vip"
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Vuoden googletetuin suomalainen.. Yllätysyllätys. Tuksu Tukiainen!

Mitä hittoo me tehdään?!? Vielä annetaan siimaa tytylle tuossa määrin. "siis ku mä oon niin suosittu, niin vip"
Juu, mutta ei hätää. Ismo Laitela on nousussa.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
1. Josef Kompallan tuomarointi vuoden 1985 Izvestija-turnauksen Suomi-Kanada -ottelussa. Mr.Salomon heitti jokaisesta kanadalaisen rikkeestä molemmilta miehen jäähylle.

2. Wienin alioikeuden päätös pitää Länsi-Saksan voitot Suomea ja Kanadaa vastaan voimassa, vaikka protesti oli jo mennyt läpi.

3. Jari Kurrin mahatauti Tukholman kisojen tärkeiden alkusarjapelien aikana 1989.

4. Jiri Lipan hylkäämä Esa Keskisen tekemä maali vuoden 1990 Izvestija-turnauksen Suomi-Ruotsi -ottelun viimeisellä sekunnilla.

5. MM-kisojen 1991 USA-Suomi -ottelu kokonaisuudessaan.

6. Albertvillen olympialaisten virheellinen ottelukaavio, minkä vuoksi Suomi joutui sijoitusottelussa pelaamaan Ruotsia vastaan ja jäi 7:nneksi, vaikka oli voittanut sijalle 6 päätyneen Saksan 5-1.

7. MM-kisat ainoastaan jollain hevonvitun PTV:llä 1992-1994.

8. Esa Tikkasen raahaaminen MM-kisojen puolivälieräotteluun 1996. Paikka oli auki Koivulle, mutta joku ehti jo lupaamaan kisamatkan Tikille.

9. Aki Bergin peluuttaminen MM-finaalissa 2001.

10. Jarkko Ruudun 5+20 minuuttinen puhtaasta taklauksesta Torinossa 2006.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Vuoden googletetuin suomalainen.. Yllätysyllätys. Tuksu Tukiainen!

Mitä hittoo me tehdään?!? Vielä annetaan siimaa tytylle tuossa määrin. "siis ku mä oon niin suosittu, niin vip"
Ei voi pitää paikkaansa. Taatusti kepulaiset siirtyneet nykyaikaan ja googlettavat tukiaisia.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
- Yö-yhtyeen menestys. Varsinkin kaikkien aikojen paskimman suomalaisen kappaleen, eli Joutsenlaulun hehkutus.

- Me Stallarien "toiveuusinta".

- Tulosruutu

- Saukkonen ja Jutila televisiossa

- Ja tärkeimpänä, Hesburger.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös