Alkaa tuntua siltä että Lordin euroviisuvoitto oli helvetinmoinen vääryys. Oikeasti, ensin pidetään hirveää möykkää siitä miten kamalaa on lähettää tuollainen saatananpalvojahirviö edustamaan Suomea, ja kun saatananpalvojahirviö sitten voittaa, joutuu vähän väliä telkkarista tai lehdistä katselemaan kun joku kuivaakin kuivempi uuniperuna-pukumies näyttelee innoissaan "Lordi-merkkiä".
P.S. väärin on myös se, että nykyisin koulutetaan verorahoilla mm. muusikko (amk), kuvataitelija (amk), sirkuspelle (amk) jne... kas kun ei jääkiekkoilija (amk). Tosin sikäli olisi varmaan hyvä idea että sitten riittäisi Ilvekseenkin pelaajia. Vituttaa kun itse opiskelee tyhmyyksissään alaa jossa riittää töitä, ja sitten jotkut pillipiiparit ja temppumaakarit viskelevät koulussa persettään 3,5 vuotta ja sen jälkeen maksetaan verorahoista niiden työttömyyskorvaukset ja haalitaan puolalaisia putkimiehiä ja somalialaisia siivoojia tekemään hommat. "No mutku mä oon aina halunnut kuvataidehevosterapiamedianomiksi (amk)".