Suomen Big Brother SubTv:llä 29.8 alkaen

  • 302 317
  • 1 513

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
kaizu kirjoitti:
Onks Timo se laiha kuikelo, joka ei ees kahta pulloa kaljaa voi juoda ? Pyh, mikä metroseksuaali.

Sehän se taisi olla, mikäli niiden puheita oikein muistelen. Eli kyseessä on siis juuri tämä kaveri. Baarimikkonakin näemmä toimii, joten sillä lienee jotain vaikutusta asiaan. Luulisin.
 

Jallu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miksi?

Minä en ymmärrä sitä, että ihmisten pitää tulla tähän ketjuun ilmoittamaan se, ettei katso tai pidä sarjasta. "En tykkää sarjasta, enkä ole katsonut jaksoakaan enkä katso". "Minua ei tällainen paska kiinnosta, mutta kun vaimo katsoo niin AAARGH!!". Miksi se pitää meille ilmoittaa? Sitä paitsi minusta tuntuu, että osa näistä sarjaa vihaavista tyypeistä on pahempia BB addikteja kuin moni muu täällä. Vähän niin kuin kauniit ja rohkeat tai seiska. Eihän niitä kukaan katso tai lue, mutta silti niitä vain pyöritetään ja myydään pirusti.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toivottavasti Jani jatkaa talossa, sillä Perttu on sen verran mitäänsanomaton, että tuskin hänestä on konfliktien aiheuttajaksi. Sub TV perseili eilen oikein kunnolla, kun ei näyttänyt kaikkien kilpailijoiden nimeämisiä. Nimeämiset on viikon kohokohtia ja nyt niistä nähtiin vain puolet. Hienosti ryssitty!

Meikäläisen suosikiksi alkaa nousta Mika, joka rajusta ulkokuoresta huolimatta on antanut itsestään fiksun ja sympaattisen kuvan. Minna on mielestäni erittäin hyvin sopeutunut joukkoon, vaikka epäilin aluksi muuta. Timo on kyllä paljon siedettävämpi tyyppi kun Antti S., jonka jutut on ihan kuin jostain ala-asteen välitunnilta.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
MINÄ!

Täytyy nyt sen verran tähänkin ketjuun kirjoittaa, että seuraan Big Brotheria ja aion seurata jatkossakin. Ymmärrän koko formaatin. Kasa normaaleja tyyppejä laitetaan jorisemaan niitä näitä johonkin keinotaloon.

Mukana on mielenkiintoisia ihmisiä, joiden välistä kanssakäymistä suljetussa tilassa on jostain syystä hauska seurata.

Kaiken lisäksi puheistakin saa selvää (katsoin jaksoa tosin vain tunnin), ainakin jos on tottunut normaaliin keskusteluun jossa ihmiset saattavat välillä puhua toistensa päälle. Vieläpä eri murteilla.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pantse67 kirjoitti:
Kaiken lisäksi puheista ei saa mitään selvää (katsoin jotakin jaksoa
yhden minuutin), kun kaikki puhuvat päällekkäin kuka milläkin
murteella.

Mielestäni myös aika ihme juttu, että kaikki eivät puhu kirjakielellä, tuntuisi jopa, ettei sarjan näyttelijöillä olisi edes valmiita repliikkejä! Todella huonosti toteutettu TV-sarja, sillä nyt on mahdoton pysyä juonessa mukana.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Blackie kirjoitti:
Sub TV perseili eilen oikein kunnolla, kun ei näyttänyt kaikkien kilpailijoiden nimeämisiä. Nimeämiset on viikon kohokohtia ja nyt niistä nähtiin vain puolet. Hienosti ryssitty!
Veikkaisin että tämän päivän BB Extrassa nuo näytetään sitten kaikki, että saataisiin ihmiset sitäkin vahtaamaan.
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
vintsukka kirjoitti:
Veikkaisin että tämän päivän BB Extrassa nuo näytetään sitten kaikki, että saataisiin ihmiset sitäkin vahtaamaan.

Itse asiassa noita nimeämisiä näytettiin eilisessä BB Extrassa muutama. En nähnyt iltalähetystä nii paha mennä sanoo onko sit samoja näytetty, mut kuitenkin. Olisko ollu Kathy ainakin...? Jaa, joku joka paremmin muistaa nimiä nii voipi kertoa lisää, jopa minulle : )
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Olpa kirjoitti:
Itse asiassa noita nimeämisiä näytettiin eilisessä BB Extrassa muutama. En nähnyt iltalähetystä nii paha mennä sanoo onko sit samoja näytetty, mut kuitenkin. Olisko ollu Kathy ainakin...? Jaa, joku joka paremmin muistaa nimiä nii voipi kertoa lisää, jopa minulle : )

Eilisessä BB Extrassa näytetyt nimeämiset näytettiin myös eilisessä tunnin mittaisessa ohjelmassa, mikäli muistini pitää kutinsa. Myös muutamia muita nimeämisiä pidemmässä lähetyksessä nähtiin (mm. Kathy, Iina, Tiina, Timo, Terhi, Mika). Nuo ainakin nähtiin siis eilen, mikäli muistan oikein. BB:n nettisivujen mukaan Extrassa näytetään tänään ennennäkemättömiä nimeämisiä, joten ilmeisesti eilen poisjääneet nähdään tänään.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kohupaljastus: Uleåborgir seuraa ohjelmaa päivittäin

"Minua ärsyttää eniten Antti S.", tilittää Uleåborgir.

4 Faktaa

Ronaldon, eli Antti S.:n katoaminen kuvista johtuu siitä, että

1. äijän pulppuileva tekopirteys (vouhotus) vituttaa kuvaleikkaajaa

2. Antti S. masentui, kun huomasi, ettei hänen supliikkinsa sittenkään riitä "vaativien" kissojen hurmaamiseen, ulkoinen olemuksensa kun jää muiden ukkojen varjoon.

3. SubTV käyttää työharjoittelijoita orjatyövoimana, mikä näkyy lopputuloksessa.

4. Isoveli on usein nainen.
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Prkl antaisivat viinaa niille!! Alkaisi full ätäk. Lähes kaikilla kilpailijoilla oli matkatavaroissa kondomeja... Eihän niitä tyhjänpanttina kannata pitää. Miksei enää nettiin ole ilmestynyt suihkukuvia??? Vai enkö osaa etsiä uusia?
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Blaah, nyt viis päivää joka jakson seuranneena alkaa tuntua ettei ole mitään mielenkiintoa enää koko sarjaa kohtaan, kai se tästä varmaan paranee kun tyyppejä potkitaan pois ja toivottavasti jotain draamaa alkaa tapahtua mutta jos tää näin jatkuu niin ei kyllä toista viikkoa jaksa seurata. Vaikka varmaan seuraan joka jakson vaikka nyt sanonkin että tympimyksen multihuipennus alkaa olla saavutettu...

Jännä muuten ettei kolme joutunut äänestykseen kun Kathy ja Jani sai molemmat 6 pistettä [ja Perttu 7], mutta isoveli päätti että Jani joutuu äänestykseen vaikka kaiken järjen [ja muiden maiden BB:n] mukaan kaikkien kolmen olis pitäny joutua äänestykseen.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Ambi kirjoitti:
Jännä muuten ettei kolme joutunut äänestykseen kun Kathy ja Jani sai molemmat 6 pistettä [ja Perttu 7], mutta isoveli päätti että Jani joutuu äänestykseen vaikka kaiken järjen [ja muiden maiden BB:n] mukaan kaikkien kolmen olis pitäny joutua äänestykseen.
Eihän esim briteissä annettu yhtä ja kahta pistettä vain vain yksi ääni kahdelle kilpailijalle. Jani taisi saada enemmän 2 pisteen ääniä. Lähtis nyt muuten se Perttu hiuksista v/#("(n, eihän sillä ole mitään annettavaa tuonne. Selkeästi ulkona kaikista jutuista.

Mutta 2 mieltä askarruttavaa asiaa:

- eikö siellä neljän päivän jälkeen todellakaan ole henkilöiden välillä mitään skismaa tai riitaa? Vituttaa kun kaikilla on niin hauskaa...

- eikö kukaan kilpailijoista käy päiväkirjahuoneessa muulloin kun silloin kun Big Brother pyytää? En muista ainakaan nähneeni.
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nikke kirjoitti:
Jani taisi saada enemmän 2 pisteen ääniä.

Molemmat Kathy ja Jani sai 2+2+1+1 ääniä, eli senkin puolesti meni tasan, Extrassa sanottiin että Big Brother vaan päätti että se on Jani joka joutuu äänestykseen. Tämä vähän vesittää tuon "eniten ääniä saaneet joutuvat äänestykseen".
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nikke kirjoitti:
- eikö kukaan kilpailijoista käy päiväkirjahuoneessa muulloin kun silloin kun Big Brother pyytää? En muista ainakaan nähneeni.

Muakin vähän kummastuttaa tuo päiväkirjahuoneen käyttämättömyys. MUutenkin tuo itse Big Brother saisi enemmän komennella noita osallistujia.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Ambi kirjoitti:
Molemmat Kathy ja Jani sai 2+2+1+1 ääniä, eli senkin puolesti meni tasan, Extrassa sanottiin että Big Brother vaan päätti että se on Jani joka joutuu äänestykseen. Tämä vähän vesittää tuon "eniten ääniä saaneet joutuvat äänestykseen".
Jos asia on noin niin tuollahan saisi vaikka kiinnityksen The Pena Trophyyn. Vähän kyllä välillä tuntuu siltä että SubTv tulee tiettyjä juttuja sössimään, tuo nyt olkoot yksi esimerkki.

Ei tämä nyt ihan ole ollut niin mielenkiintoista kuin olisin luullut johtuen edellisessä viestissä mainitsemistani syistä. Luulenpa kuitenkin että se että ensimmäinen henkilö kohta lähtee talosta paljastaa tunteita. Kunnon kännit olisi tietty yksi juttu jolla väkisinkin saataisiin skismaa/sutinaa tuonne.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Nikke kirjoitti:
- eikö siellä neljän päivän jälkeen todellakaan ole henkilöiden välillä mitään skismaa tai riitaa? Vituttaa kun kaikilla on niin hauskaa...

"Niin pitkä on matka, ei kootiiaa-a näy.." Eli tämä nyt on ollut sellaista rippikouluhenkistä alkuhuumaa, joka karissee melko äkkiä. Ihme on, jos ei 3kk aikana jotain konflikteja nähdä. Mulla ois hermot mennyt siihen klowniin jo tunnissa, mutta onneksi olen vain katsoja.
 

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
Ambi kirjoitti:
Molemmat Kathy ja Jani sai 2+2+1+1 ääniä, eli senkin puolesti meni tasan, Extrassa sanottiin että Big Brother vaan päätti että se on Jani joka joutuu äänestykseen. Tämä vähän vesittää tuon "eniten ääniä saaneet joutuvat äänestykseen".
Jaa, tämä on menny ohi. Ainakaan brittiversiossa ei ollut väliä vaikka viis ihmistä ois joutunu äänestykseen.

Tunnustetaan, että itsellä tuli seurattua Suomessa näytetyt britti BB:t ja tätäkin olen seurannut tuon iltalähetyksen päivittäin. Odotin kyllä, että tämä saadaan Suomessa pilattua aivan täysin, mutta ihan samaa sarjaa tässä mennään.

Tulee kieltämättä joitain muitakin tosi-tv sarjoja seurattua kuten Selviytyjiä. Johtunee siitä, että työssä joutuu tekemään aivotyöskentelyä joka päivä, joten helpottava illalla heittää aivot narikkaan ja katsoa jotain ohjelmaa, jossa ei mitään syvällisempää pointtia ole.

Perttu joutaa ekana ulos, ihan HMV tyyppi. Ja aivan saletissa, että Hannalla on jotain isompaa säätöä ensimmäisenä.

Että täältä silleen tähän...
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Nyt kun olen tätä live-kanavaa seurannut, niin on huutava vääryys että Jani tai Perttu joutuu pihalle. Janilla on lingvistinen humör hallussa toisin kuin eräillä, Perttu pääsi vasta tänään vauhtiin. Timo vittuun jos joku.
 

Maco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Shayne kirjoitti:
Nyt kun olen tätä live-kanavaa seurannut, niin on huutava vääryys että Jani tai Perttu joutuu pihalle. Janilla on lingvistinen humör hallussa toisin kuin eräillä, Perttu pääsi vasta tänään vauhtiin. Timo vittuun jos joku.

Väärin.

Timolla on sana hallussa, vaikka B-rapun poikia olisikin (en usko). Jani helvettiin. Legenda kertoo, että Timon kaverit soitti radioon ja veikkasi kuinka montaa kimalaista Timppa käy ohjelman aikana rassaamassa.
Itse veikkaan 2!
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Maco kirjoitti:
Väärin.

Timolla on sana hallussa, vaikka B-rapun poikia olisikin (en usko). Jani helvettiin. Legenda kertoo, että Timon kaverit soitti radioon ja veikkasi kuinka montaa kimalaista Timppa käy ohjelman aikana rassaamassa.
Itse veikkaan 2!
Sikskö se Timppa ei puhu mitään - se vaan köyrii. Sana hallussahan on Janilla - Perttukin on väärä jantteri ulostaa. Timo vittuun ja nopeasti. Pro Jani.
 

Maco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Shayne kirjoitti:
Sikskö se Timppa ei puhu mitään - se vaan köyrii. Sana hallussahan on Janilla - Perttukin on väärä jantteri ulostaa. Timo vittuun ja nopeasti. Pro Jani.

Siis iha jees läppää silt Timpalta [ei yön] on tullu eli ei sitä ainakaan lauluun! Jotenki ei jaksa kuunnella/tsiigata sen jonglöörin meininkejä! Kerranki Espoolaiset on siinä oikees, et konfliktit vois olla todennäköisempii Janin kaa. Ei oikeen osaa päättää, mut luulen et Pertulla ois enemmän annettavaa meille.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Maco kirjoitti:
Siis iha jees läppää silt Timpalta [ei yön] on tullu eli ei sitä ainakaan lauluun! Jotenki ei jaksa kuunnella/tsiigata sen jonglöörin meininkejä! Kerranki Espoolaiset on siinä oikees, et konfliktit vois olla todennäköisempii Janin kaa. Ei oikeen osaa päättää, mut luulen et Pertulla ois enemmän annettavaa meille.
Jonglöörijantteri Jani ja Kessu-Perttu on vastakkain, voi fuck, Timo vittuun.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Meitsin mielest kaikki sellaset, jotka osaa pitää ilmassa enemmän ku kolme boltsii kerrallaan joutais himbeen. Ja tohon sääntöön ei pitäis saaha mitää vitu poikkeuksii.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös