Suomen Big Brother SubTv:llä 29.8 alkaen

  • 303 042
  • 1 512
Johnny Cool kirjoitti:
Kathyn ratkaisu ketuttaa, sillä miksi helvetissä pitää lähteä tuonne, jos ei kestä olla siellä.

Sitä vaan, että tuskin meistä monikaan tietää miltä tuntuu olla noinkin pitkän aikaa neljän seinän sisässä "vahdittuna" ilman minkäänlaista omaa rauhaa tai vapautta.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
krobbe kirjoitti:
Tuli tuosta mieleen, että olitko sinäkin sieltä Turengista?
Olen kyllä käynyt siellä monta kertaa, ja aina pois lähtenyt. Sen sijaan olen asunut kolme kuukautta Helsingissä, ja se palkka minkä siitä sain oli kyllä ihan liian pieni.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
jeke kirjoitti:
Nyt ne on sitten Tiinankin tissit nähty. Ja ehkä yllättäenkin kauniit olivat, vai onko joku eri mieltä?

Eilisessä nyyhky-jaksossako ne näytettiin? Missä vaiheessa, alussako? Mä kerkesin kanavalle vasta n. varttia yli eikä siellä mitään tissejä silloin näytelty.

Ja eikös ne Tiinan tissit oltu nähty jo pari kertaa aikasemminkin? Mä ainakin muistelen että tässä viikon sisällä oltaisiin näytetty kun Tiina oli suihkuttelemassa. No joka tapauksessa täytyy sanoa että eilinen jakso oli aika raskasta tuupaa kun vain vatvottiin tuota Kathyn lähtemistä, tosin ymmärrän että tuota lähtöä haluttiin taustoittaa joten muiden talon tapahtumien läpikäyminen jäi aikas pieneen osaan.

Tiina ja Mika onnistui taas olemaan napit vastakkain kun Tiinakin olisi halunnut osallistua leipomiseen ja ei ollut kuullut tai huomannut Mikan pyytäneen muitakin mukaan leipomaan. Ja vaikka Mika pyysi jälleen ihan rehellisesti anteeksi ja Tiina sanoi asian olevan loppuunkäsitelty niin Tiinan ilmeet puhu muuta kuin suu sanoi. Tiinan osakkeet minun silmissäni hieman laskee tuollaisiin pikku asioihin takertumisilla, toisaalta jos ja kun Minna tällä viikolla lähtee ja Kathy jo lähti niin eihän tuonne enää jää tytöistä kuin Terhi ja Tiina niin eipä kai sieltä enää hetkeen oikein voi toivoa lisää tyttöjen poistumisia.

Kathyn ratkaisu oli ihan ymmärrettävä jos tytöllä kerran oli niin paha olla kuin antoi ymmärtää ja jos se paha olo tuntui vain pahenevan talon sisällä niin ei kai siinä ole mitään järkeä jatkaakaan. Joka tapauksessa Kathy kesti varsin pitkään tuolla ja paljon pidempään kuin esimerkiksi Brittien BB:ssä ne muutama omatoimisesti lähteneistä kesti.
 
Viimeksi muokattu:

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
J.Petke kirjoitti:
Pistät kasan miehiä samaan tilaan pitkäksi aikaa, kaikki tulevat toimeen keskenään. Pistät tyttöjä samaan tilaan pitkäksi aikaa, käsilläsi on kolmas maailmansota.
Itse miettinyt samaa, että miten kahden sukupuolen käyttäytyminen tuolla on noin erillaista. Miehet heittää läppää ja kukaan ei riitele, kun naiset ei kahta päivää peräkkäin kestä, ettei jonkilaista sanaharkkaa saa. Ja tuo kakun leipomisepisodi oli naurettava, jota Mika yritti hyvin kyllä paikkailla. En saanut leipoa kakkua ja vedän naamani asentoon "petolinnunperse", vaikka kysyttiin haluaako joku muu. Veti lähes vertoja "en saanut gourmet aamiaista"-episodiin. Puhumattakaan Minnan eilisestä "muut ei tykkää musta enää". Ei vittu.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Taas kiinnostaa

jeke kirjoitti:
Nyt ne on sitten Tiinankin tissit nähty. Ja ehkä yllättäenkin kauniit olivat, vai onko joku eri mieltä?.

Niin, jos nyt voisitte sitten vinkata mistä löytyy ko. sähköisessä muodossa olevia kuvia, niin pääsee itsenikaltainen asiantuntijakin arvioimaan.

Täältä tähän
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Vittu mitä akkoja oikeesti. Miten ne on pystynyt valitsemaan tonne just tollasia valittavia narisijoita? Kun vertaa miehiin, niin ero valtava. En oo kertaakaan nähnyt Pertun, Mikan, Antin tai Timon tilittävän tuolla miten "ei oo reiluu", "niinku vähän tylsää". Noi muijat ottaa ton homman ihan liian totisesti.

Iina nyt oli mitä oli, jossain määrin ihan hyvännäkönen mutta niin vitun ylimielinen.

Hanna mua taas ei ärsyttänyt niin paljon kuin ilmeisesti muita, mutta oli se kyllä lievästi sanottuna yksinkertainen.

Minna taas on jotain aivan omaa luokkaansa. Sillon kun se on hyvällä päällä eikä valita niin se on periaatteessa ihan siedettävä. Mutta ei jumalauta kun joku ei menekään niinkun se itse haluaa... Eilen Minna taas kunnostautui Terhin kanssa puhuessaan, se on vaan niin uskomattoman ärsyttävä.

Tiina taas on vaikea tapaus. Mua ne sen lauleskelut ei haittaa tippaakaan. Muutenkin on omalla tavallaan ihan miellyttävä. Mutta, taas kerran, kun asiat ei mene niinkuin Tiina haluaa niin.. Se on ihan sairaan itsekäs. Kun oli Tiina ja Mika olivat kahletovereina, niin Tiina kyllä täytyi meikata jne. mutta Mika sai kituutella ilman lenkkejä tms. Ja onko sen saatana pakko käydä valittamaan jostain helvetin pikkuasioista, esim. se aamiainen ja eilinen kakun leipominen. Ei helevetti. "Joo, asia on loppunkäsitelty". On varmasti joo, ihan varmasti Tiina jaksaa valittaa tosta kakku-episodista vielä monta viikkoa. Varmaan nimeää Mikan seuraavaksi kun "muutkin ois halunnu leipoa".

Terhi oli aluksi ihan jotain horroria, mutta ei se enää oo niin paha. Oli melko naurettavaa katella kun se siinä jossain ekassa jaksossa kävi pillittämään kun sen piti parin päivän päästä nimetä ensimmäiset. "Ei oo reiluu". Muutenkin se oli ihan sairaan ärsyttävä. Nykyään mä kestän sitä paremmin. Noista nykyisistä kolmesta se on itse asiassa vähiten ärsyttävä. Aika pahasti sillä kyllä menee jauhot suuhun noissa riitelytilanteissa, mutta jotenkin se ei vaan oo niin ärsyttävä enää.

Kathy oli ihan katseltava tapaus (kiitos kookkaitten munkkiensa), mutta aika rasittavaa oli kyllä kuunnella sitä. Hirvee hinku olla erilainen ja räväkkä, mutta ei se musta ees oikeesti ollu sellanen. Just tollanen wannabe-hippi.

No, tulipahan päästeltyä vähän höyryjä. Mun pitäisi pitää kriisikokous, kun kerran joku kämänen tv-ohjelma aiheuttaa tällasia agressioita...
 
Hyvä Minna-Show taas menossa, voi vittu, että osaa olla rasittava akka.

"Miksei sitä saa spekuloida?"
"Ovi on lukossa, onkohan se lähössä?"
"Nii, mut sitähän ei saanu spekuloida?"
"Miks se ei voinu lähtee jonku muun äänestysviikolla?"

Eli Timo totesi, että turha sitä on nyt spekuloida, lähteekö Kathy, sen näkee sitten kun se lähtee, ja tästähän Minna veti herneet nokkaan.

Lopuksi itku kurkussa tirautteli, kun Kathy lähtee juuri silloin kun hän on äänestyksessä, "Miks mulle käy aina näin?" voi itku sentään.

Huoh, no toivottavasti tuo variksenpelätin putoaa sunnuntaina.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Arvelin ensimmäisen viikon aktiivisen seuraamisen jälkeen, että 1-2 jaksoa viikossa riittää tästä viihteestä.

Olin väärässä.

Viimeksi kun katsoin kokonaisen Big Brotherin, Iina oli vielä talossa. Kyllähän vieläkin tulee sunnuntaina tsekattua ketkä "joutuvat"(=pääsevät!) äänestykseen tai ulos talosta.

Ensi kerralla hippejä, skinejä, tyrmäävän kauniita naisia, julkihomoja sekä Timo TA Mikkonen ja Matti-Esko Hytönen samaan taloon, niin loppuu HMV.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Pertulla oli kyllä eilen miesmäinen toivomuslista omille synttäreilleen, vaikka alunperin tulikin pyytäneeksi myös kaikenlaista turhaa rekvisiittaa juopottelun tukemiseksi. Eilen tuli sitten ilmeisesti asiaa harkittuaan ne jokapojan viikonloppueväät: viinaa ja tupakkaa, vihreätä tupakkaa. Heh, on tuossa porukassa Mikan kera ainoita äijiä.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Lakaisija kirjoitti:
Hyvä Minna-Show taas menossa, voi vittu, että osaa olla rasittava akka.

"Miksei sitä saa spekuloida?"
"Ovi on lukossa, onkohan se lähössä?"
"Nii, mut sitähän ei saanu spekuloida?"
"Miks se ei voinu lähtee jonku muun äänestysviikolla?"

Eli Timo totesi, että turha sitä on nyt spekuloida, lähteekö Kathy, sen näkee sitten kun se lähtee, ja tästähän Minna veti herneet nokkaan.

Lopuksi itku kurkussa tirautteli, kun Kathy lähtee juuri silloin kun hän on äänestyksessä, "Miks mulle käy aina näin?" voi itku sentään.

Huoh, no toivottavasti tuo variksenpelätin putoaa sunnuntaina.

Joo, mulla särähti kans korvaan aika mukavasti kun Minna-täti voivotteli sohvalle miten Kathyn pitää juuri tällä viikolla lähteä. Niin, on se Kathy kyllä itsekäs kun lähtee kun on paska olo, kyllähän se pitäisi ajatella miltä Minnasta tuntuu ja jäädä taloon, jotta Minna voi lähteä kunniallisesti pois. Ei Minna mitään armopaloja halua. Ei vittu mikä kääpä. ULOS!!!
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Minna on niin säälittävä tapaus joka suhteessa että pahaa tekee.
 

Veijari

Jäsen
Eilen näin vahingossa kyseistä ohjelmaa ja tämä talon ns. äitihahmo Minna on kyllä lapsellisin koko porukasta. Vittu mä häpeäisin sitä ämmää jos sattuisin olemaan sen aviomies tai lapsi.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Veijari kirjoitti:
Eilen näin vahingossa kyseistä ohjelmaa ja tämä talon ns. äitihahmo Minna on kyllä lapsellisin koko porukasta. Vittu mä häpeäisin sitä ämmää jos sattuisin olemaan sen aviomies tai lapsi.

Joo en tiedä kuinka vanhoja lapset ovat mutta mutsi on kyllä taatusti tehnyt heistä kroonisesti koulukiusattuja jos sattuvat kouluikäisiä olemaan, ei uskoisi että aikuinen ihminen voi olla noin vitun tyhmä että menee mukaan ko. ohjelmaan tietäen että joutuu pahimmillaan olemaan 3kk erossa lapsistaan ja sen lisäksi nolaa itsensä joka helvetin päivä maanlaajuisella tv-kanavalla.

Toivottavasti sosiaaliviranomaiset on hereillä ja ottaa lapset haltuun, Minnan voisi pistää Korkeasaaren virtahepoaitaukseen pällisteltäväksi.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Daespoo kirjoitti:
Minna on niin säälittävä tapaus joka suhteessa että pahaa tekee.

Musta taas tuntuu että Minna on jo henkisesti ulkona talosta, eli Minnaa ei enää oikein jaksa napata monetkaan talon asukkaista ja pienetkin asiat alkaa ottamaan päähään.

Ja Minnahan poras sitä että kun Kathy lähti oma-aloitteisesti niin että äänestys perutaan ja hän joutuukin jäämään edelleen taloon. Minna haluaa talosta ulos ja se todella näkyy tällä hetkellä. Aluksi minut yllätti kuinka hyvin Minna sopeutui selvästi itseään nuorempien asukkaiden kanssa yhteen.

Silti, en väitä ettei minunkin korvaani olisi käynyt Minnan väen väkisin kiukuttelu Timon kanssa.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Minnan "miksen justny tällä viikolla piti lähtee pois, muilla viikoilla ei olis ollu niin välii" -avautuminen johtui ilmeisesti siitä, että tällä viikolla oli äänestyksessä vain kaksi kilpailijaa. Edellisillä viikoilla oli useampi, joten jos yksi olisi lähtenyt kesken kaiken litomaan, ei se olisi vaikuttanut äänestykseen muutoin kuin että yksi ehdokas olisi poistunut. Nyt hän ajatteli, että äänestystä ei enää edes ole. Eipä sillä, nainen on kyllä kilahdellut ihan oudoista syistä muille kilpailijoille ja luulen, että muut alkavat jonkin verran karttaa hänen seuraansa ja alkavat myös varoa puheitaan Minnan läheisyydessä. Pääsispä se tuolta pois sunnuntaina.
 

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Parasta tossa Minnan itkemisestä ja "riitelystä" Timon kanssa ("Ei spekuloida"-jutussa) oli kun Perttu vittuili Mikalle siitä ja molemmat nauroivat asialle hervottomasti ulkona kuistilla :)

Mutta tosiaan, toi Minna on aika säälittävä tapaus. Poraa joka päivä jostain aivan pienistä asioista. Olis hemmetti tyytyväinen, että Kati lähti ja äänestys olisi näin peruttu ja olisi itse jäänyt taloon. Tosin sen ymmärtää, jos haluu itsekin talosta pois, niin asia on vähän eri, mutta silti ihmettelen aikuisen ihmisen käytöstä.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Daespoo kirjoitti:
Toivottavasti sosiaaliviranomaiset on hereillä ja ottaa lapset haltuun, Minnan voisi pistää Korkeasaaren virtahepoaitaukseen pällisteltäväksi.
Hiukan enemmän tarvitaan perusteita huostaanotolle kuin se, että äiti jättää isän hoitoon lapset jonkinlaisen kilpailun takia, olkoonkin, että kuukausiksi. Eikä äidin mahdollinen ”tyhmyyskään” ole riittävä peruste ainakaan tässä tapauksessa, sillä on niitä lapsia paljon lapsellisimmilla ja tyhmemmiläkin äideillä, joten varmasti saa pitää lapsensa.

Vaan jos nuo Minnan lapset kovastikin kärsivät äitinsä kyseenalaisesta julkisuuskuvasta niin Minnahan voi pyytää Terhin konsultoimaan perheeseensä, siltä tytöltä tulee tekstiä ja ohjeita aiheesta kuin aiheesta. Joka kerta kun olen ohjelmaa katsonut niin Kotipsykologi-Terhi on ”niinku” analysoinut ja veivannut jotain suurta draamaa. Sehän tietää kaikki asiat paremmin kuin kukaan, osaa tulkita naamanilmeistä ja kulmakarvojen asennosta enemmän kuin Ennustaja Eukko koskaan, missään. Terhi myös jaksaa vääntää omaa teoriaansa vaikka aamunkoittoon asti, jos muut vaan viitsivät kuunnella.
Tuollaisen ihmisen kanssa olisi pikkusen hankala olla neljän seinän sisällä kun koko ajan pitäisi keskustella rakentavassa hengessä syvällisiä ja olla mielellään hänen kanssaan vielä samaa mieltä.
Lisäksi olisi yhdyttävä hänen pahanpuhumisiinsa ainakin joo ja niin- kommenteilla, ettei itse joutuisi Terhin kanssa napit vastakkain ja sitä kautta ”rakentavaan analyysiin”.
Hirveitä ovat molemmat naiset ja jos tuo talon naiskirjo (pois potkitut ja nykyiset) on jonkinlainen otos Suomen naisista niin, apua teitä pojat mihin joudutte.

Terveisin koo
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Designer kirjoitti:
Eipä sillä, nainen on kyllä kilahdellut ihan oudoista syistä muille kilpailijoille ja luulen, että muut alkavat jonkin verran karttaa hänen seuraansa ja alkavat myös varoa puheitaan Minnan läheisyydessä. Pääsispä se tuolta pois sunnuntaina.

Kerran kuukaudessa kilahtaa, ei tarvita juuri mitään syytäkään. Samanlaisia tapauksia on esim meikäläisen työpaikka täynnä...ikinä ei tiedä missä kohdin tulee sanottua väärin ja miten hlö ottaa jonkun tavallisen läpän.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Just thinking...

Olen Kathyn lähdön yhteydessä miettinyt, että onkohan ohjelman kilpailijat joutuneet luovuttamaan tuotantoyhtiölle jonkinlaisen rahallisen pantin tai tms.

Meinaan että tuo talosta omasta tahdosta lähtemisen kynnys olisi tällä tavalla saatu korkeammaksi, kun olisi omaakin rahaa pelissä mukana. Tiedä häntä..
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
wild wild west kirjoitti:
Olen Kathyn lähdön yhteydessä miettinyt, että onkohan ohjelman kilpailijat joutuneet luovuttamaan tuotantoyhtiölle jonkinlaisen rahallisen pantin tai tms.

Meinaan että tuo talosta omasta tahdosta lähtemisen kynnys olisi tällä tavalla saatu korkeammaksi, kun olisi omaakin rahaa pelissä mukana. Tiedä häntä..

Itse en tuohon jaksa uskoa. Kathyn lähtöhän on lähes parasta mitä BB:lle on tapahtunut. Kathyn lähdöstä on viime päivinä puhuttu melkeimpä enemmän, kun koko ohjelmasta koko tänä aikana jona se on tullut telkkarista.

Ihmiset luovat vain itselleen luonnostaan korkean kynnyksen luovuttaa. Tai no jotkut luovat suuremman, jotkut pienemmän.

Tuosta Kathyn lähdöstä itselleni tuli vain mieleen se, että Kathy halusi lähteä talosta mahdollisimman näyttävästi. Tällä tavalla tytteli sai ainakin enemmän kohua aikaa ja lööppejä aikaan.


Mitä tulee koko ohjelmaan, niin kaikki sarjan naiset ovat ärsyttäviä minä, minä, minä tyyppejä. Sitten jos hommat eivät mene, kuten he haluavat alkaa vittuile muille. Tai Terhin tapauksessa paskan jauhaminen selän takana.

Tosin totesin eilen avovaimollekkin, että hyvähän sitä on kotisohvalta toisia arvostella, kun itse on niin täydellinen. Tosin jatkoin siihen perään, että itseppähän ovat ohjelmaan lähteneet.
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Melkein jo rupeaa harmittamaan etten omaa tota 24/7-kanavaa kun lueskelee Subin foorumilta että mitä tuolla Pertun syttäribileissä tapahtuu...

-"Timo ja Perttu uiskentelevat kokonaisen siankinkun kanssa paljussa ja aina välillä haukkaavat palan."

Öö, selevä. Toivottavasti tämä päätyy huomisen realityyn, oli jo aikakin että siellä taas tapahtuis edes jotain.
 

Europoli

Jäsen
Ambi kirjoitti:
-"Timo ja Perttu uiskentelevat kokonaisen siankinkun kanssa paljussa ja aina välillä haukkaavat palan."
Sanokaa vaan kukkahattutädiksi, mutta minusta ruoan kanssa leikkiminen on ällöttävää. Mielipiteeni nojannee vahvasti saamaani kotikasvatukseen. Dokaaminen, sekoilu ja muu hölmöily on ihan kivaa ja kaikin puolin ok, mutta ruoalla sikailu on... ööh... sikamaista.
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Spoilausvaroitus.

Ambi kirjoitti:
Melkein jo rupeaa harmittamaan etten omaa tota 24/7-kanavaa kun lueskelee Subin foorumilta että mitä tuolla Pertun syttäribileissä tapahtuu...
Sietääkin harmittaa. :) Noista etusivun uutisista saa kyllä melko laimean kuvan, ei ollut kirjoittajaparka ymmärtänyt edes Pertun Kummeli-juttuja.

Hulinaksihan se meni, varmaan tv-jaksossa lisää, joskaan ei kaikkea. Yön huippuhetkinä ehkäpä juuri nuo sikaleikit, Tiinan lento paljuun ja Pertun ja Mikan kuperkeikat terassilla. Sikahan siellä tosiaan lensi vuoroin Mikan päälle ja vuoroin takaisin paljuun haisemaan, ja jossain välissä paljuun lensi vaatteet päällä ollut Tiinakin, minkä jälkeen mikrofonikin joutui päiväkirjahuoneeseen huollettavaksi. Timo kyllä nosti osakkeitaan monen silmissä olemalla osa Mikan ja Pertun känniörvellusporukkaa. Tiina ja Terhi (ja myöhemmin Minna) toki lähinnä nösväilivät ja mököttivät sisällä toisen synttäripäivänä. Ei näin.

Aamun pikkutunneilla possulta lähti vielä kärsä (plus joitakin muita osia) ja hyvää viiniä putoili oksennuksen muodossa vessan lattialle ja wc-pönttöön. Mika taisi olla kännikolmikon ainoa, joka piti ravintonsa mahassa, mutta korvauksena sammui sitten kuppituoleille. Eikä kuorsaus loppunut, vaikka mies putosi tuolilta lattialle...

Melko perussuomalaista menoa siis. 8)
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ambi kirjoitti:
Melkein jo rupeaa harmittamaan etten omaa tota 24/7-kanavaa kun lueskelee Subin foorumilta että mitä tuolla Pertun syttäribileissä tapahtuu...

-"Timo ja Perttu uiskentelevat kokonaisen siankinkun kanssa paljussa ja aina välillä haukkaavat palan."
Onko pojat uimassa Terhin vai Minnan kanssa?

Kyllä siinä taitaa niin käydä, että Minna lähtee seuraavaksi talosta. Jatkuvaa narisemista melkein joka asiasta.

Toivottavasti Pertun synttäreillä on tarjolla tarpeeksi viinaksia, niin saadaan vähän meinikiä. Ja jos nyt näytettäisiin jotakin muuta kuin Kathyn nuokkumista tämän jo lähdettyä.
 

juza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ensin katsoo "Ylen hyvä" hyväntekeväisyys ohjelmassa nälkää näkeviä Afrikkalaisia.. Sitten kokonaisella possulla leikkimistä Subtv:ltä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös