flintstone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
jeke kirjoitti:Nyt ne on sitten Tiinankin tissit nähty. Ja ehkä yllättäenkin kauniit olivat, vai onko joku eri mieltä?
Eilisessä nyyhky-jaksossako ne näytettiin? Missä vaiheessa, alussako? Mä kerkesin kanavalle vasta n. varttia yli eikä siellä mitään tissejä silloin näytelty.
Ja eikös ne Tiinan tissit oltu nähty jo pari kertaa aikasemminkin? Mä ainakin muistelen että tässä viikon sisällä oltaisiin näytetty kun Tiina oli suihkuttelemassa. No joka tapauksessa täytyy sanoa että eilinen jakso oli aika raskasta tuupaa kun vain vatvottiin tuota Kathyn lähtemistä, tosin ymmärrän että tuota lähtöä haluttiin taustoittaa joten muiden talon tapahtumien läpikäyminen jäi aikas pieneen osaan.
Tiina ja Mika onnistui taas olemaan napit vastakkain kun Tiinakin olisi halunnut osallistua leipomiseen ja ei ollut kuullut tai huomannut Mikan pyytäneen muitakin mukaan leipomaan. Ja vaikka Mika pyysi jälleen ihan rehellisesti anteeksi ja Tiina sanoi asian olevan loppuunkäsitelty niin Tiinan ilmeet puhu muuta kuin suu sanoi. Tiinan osakkeet minun silmissäni hieman laskee tuollaisiin pikku asioihin takertumisilla, toisaalta jos ja kun Minna tällä viikolla lähtee ja Kathy jo lähti niin eihän tuonne enää jää tytöistä kuin Terhi ja Tiina niin eipä kai sieltä enää hetkeen oikein voi toivoa lisää tyttöjen poistumisia.
Kathyn ratkaisu oli ihan ymmärrettävä jos tytöllä kerran oli niin paha olla kuin antoi ymmärtää ja jos se paha olo tuntui vain pahenevan talon sisällä niin ei kai siinä ole mitään järkeä jatkaakaan. Joka tapauksessa Kathy kesti varsin pitkään tuolla ja paljon pidempään kuin esimerkiksi Brittien BB:ssä ne muutama omatoimisesti lähteneistä kesti.
Viimeksi muokattu: