Enpä ole palstalla pitkään aikaan mitään kommentoinut mutta nyt täytyy myöntää, että BB on osoittautunut varsin kiinnostavaksi jutuksi josta itsellänikin tuntuu olevan jotain sanottavaa. Jonkin verran olen näitä brittiversioita aiemmin katsellut, mutta täydellisesti en ole koukkuun tätä ennen jäänyt. Suomen BB:tä olen katsellut alusta asti mutta nyt viime aikoina on ollut "pakko katsoa" kaikki jaksot. Siis nämä viralliset klo 22 lähetykset, BB extraa en ole vielä kertaakan nähnyt. Sarja on siis kolahtanut varsin hyvin ja täytyy kiittää tästä Subtv:tä. Tosin ovathan nuo muutamia mokia tehneet, esim. se että kerrottiin Pertulle ensimmäisen lähetyksen äänijakauma yms koska tuollainen voi vaikuttaa kilpailijoiden käyttäytymiseen sisällä talossa.
Mutta nyt viimekertaiseen nimeämiseen. Jännitin aikalailla miten hommassa käy, pahin pelkoni oli että Kathy ja Perttu kaksinaan joutuisivat äänestykseen. Iloni olikin mitä suurin kun myös Iina joutui häädettävien listalle. Siinä on kyllä niin v-mäinen muija kuin olla ja voi. Niin kuin Perttu myös sanoi eli "täysi kusipää ämmä". Iinaa ei todellakaan pelasta se, että omaa hyvän pepun jne. Iina on risonut minua heti ohjelman alusta asti ja ulkonäön suhteen voin sanoa, että Kathy viehättää todella paljon enemmän. Iina on pelkkä juonitteleva bitch ja viikon parhaat naurut sain siitä, kun Iinalle valkeni miten äänestyksessä kävi. Taisi tytölle ottaa aika koville se, että kaikki eivät välttämättä hänestä niin paljon tykkää kuin mitä hän itse.
Nyt uskon ja toivon, että Iina todellakin on se joka talosta lentää pihalle. Tämän jälkeen saisi olla lähtölistalla jompikumpi kaksikosta Minna ja Hanna. Hanna on kyllä sen luokan tyhjäpää, että ei ole rajoja. Ilmeisesti tummat hiukset on vain hämäystä, koska kyseessä oikeasti täysblondi. Pertun tyyli, huumori ja suorapuheisuus, sellainen aitous, on syitä jonka takia toivon, että Perttu menee pitkälle asti. Kathy taasen on naisista suosikkini, harmi vain että tuossa porukassa sellainen räväkkä luonne kuin mikä Kathylla on, ei pääse valloilleen. Ehkäpä tilanne muuttuu kun nuo halipusukerhot hajoitetaan. Muista kilpailijoista Mika on rento ja hauska kaveri joka tulee varmasti olemaan loppunelikossa. Antin ja Timon oletin olevan hauskoja tyyppejä mutta kaverit ovat vaipuneet täysin tuohon sohvalla-olo-hali-pusu-horrokseen joka ärsyttää ihan helvetisti. Tiina on aika näkymätön kilpailija joka ei kauheesti sytytä mutta ei ärsytäkään. Terhissä arvostan sitä, että on aika suorapuheinen.
Onkohan taloon tulossa jossain vaiheessa uusia kilpailijoita?