Itse tulen liputtamaan loppuun asti Kristiinan voiton puolesta ja ennen kuin ihmettelette miksei Joel niin perustelenpa hieman mielipidettäni:
1) No ihan ensiksikin, olishan siinä jo aika hassu twisti jos Suomen BB-historiassa komeilisi perättäisinä voittajina nimet Krisu ja Kristiina
2) Mitenkä luulette että aloin stadin kasvattina seuraamaan pikkupoikana Lahen Pelicansia enkä HIFK:ta tai Jokereita? Erikoiset ihmiset ja asiat kiinnostaa mua ja underdogit on vetäny mua aina puoleensa
3) Diggaan henk.koht. Kristiinan tyylistä ja habituksesta ja tämä on siis täysin henkilökohtainen preferenssi, ei sen kummempaa
4) Joidenkin mielestä Kristiina on "liian tylsä ja kiltti", mutta mun yleinen mielipide on että kiltteys kunniaan! BB-talossa ja ihan yleensäkin maapallolla
5) Joo ei hän ole mikään yhden ihmisen viihdekattaus Krisu, mutta silti mielestäni nykykauden asukkaista ehkä se kaikkein eniten aito oma itsensä tilanteesta riippumatta
With that said, en kyllä myöskään suutu jos suosikkini jää hopealle. Joel tulee varmasti olemaan loppuun asti ykkösvoittajasuosikki, mutta onneksi tilanne ei kaiketi ole niin päivänselvä, että voittajaa kannattaisi alkaa julistamaan täällä(kään) ennen aikojaan.